yep ook jaap heeft iets gezegd ja en de beelden liegen er niet om en amanda is niet in de villa, die zal wel helemaal moeten afkoelen met shoppen om weer terug te mogen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:07 schreef avonne het volgende:
[..]
hmmm... heeft Jaap er ook iets over gezegd?
Huub liegt wel vaker, helaas.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:09 schreef cindy10 het volgende:
het is weer slyradio vandaag?
ik schakel net in
Lees de posting van Dementor van 17.04 uur.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:07 schreef avonne het volgende:
hmmm... heeft Jaap er ook iets over gezegd?
Huub liegt wel vaker, helaas.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
Hoor zojuist via die radio dat of brian of huub er vanavond uitvliegt ivm. vechten bij jensen
Bepaalde haatzaaiers zijn daar idd van overtuigd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
In gevangenissen mogen ze per dag slechts een minuut of tien bellen (don't ask how I know), denken jullie dat gevangenen die kostbare tijd echt besteden aan naar 0900 nummers bellen?
Als Brian écht Huub heeft geslagen, kon dat wel eens uitpakken in het voordeel van Huub.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:04 schreef Dementor het volgende:
Jaap: knokken achter de schermen bij Jensen, ik ben benieuwd wie er nog in de villa blijft.
Er waren geen camera's volgens Jaap, Jensen heeft zich smerig opgesteld (deed waarschijnlijk alsof er niets gebeurd was).
Errst kijken of Bwian binnen een week niet in de gevangenis zitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou nou nou.............eerst maar eens kijken of ze bij elkaar blijven oke.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
Hoor zojuist via die radio dat of brian of huub er vanavond uitvliegt ivm. vechten bij jensen
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:11 schreef T-lex het volgende:
Laat me raden...
Huub is bij Jensen geconfronteerd met het sparren verhaal....dat trekt z'n ego niet en dus vliegen de heren B&H mekaar voor de verandering maar weer is aan.
Kom op zeg, dat geloof je toch niet? Het zijn de melkkoeien van JDM, er gaat niemand uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:10 schreef Kaat38 het volgende:
Is dit niet het verhaal van dood en die mus?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Als Brian écht Huub heeft geslagen, kon dat wel eens uitpakken in het voordeel van Huub.
Niet dat ik me illusies maak hoor, het zal wel weer onder het tapijt geveegd worden bij al het andere vuil.
Hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat geloof je toch niet? Het zijn de melkkoeien van JDM, er gaat niemand uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |