Jij bent gekquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
heb je de webradio op de streams gezet hidiho??? anders denk ik dat ik gek ben.
En wij maar betalenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, waarom een SL? Er zijn mensen binnen maar we mogen weer niks zien
Bijna de hele dag geen streams, nu gebeurt er wat en dan dit.
http://dgk.servehttp.comquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef T-lex het volgende:
Waar volgen jullie die radioshow als ik vragen mag...
Via de streams van hidiho...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef T-lex het volgende:
nee tis oma tonyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het ''Ome Tony'' was.
zou het helemaal fout gegaan zijn bij Jensen??????quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, waarom een SL? Er zijn mensen binnen maar we mogen weer niks zien
Bijna de hele dag geen streams, nu gebeurt er wat en dan dit.
Dus dat, wat is het ook een poëet hè?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:18 schreef RSie het volgende:
gedichtje geschreven door Brian zelf! (ECHT WAAR!!! vanaf zijn web-log toen hij er nog op mocht posten)
om te luisteren ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef T-lex het volgende:
Tja, iig niet door Jaap, zoveel is zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Desii het volgende:
[..]
zou het helemaal fout gegaan zijn bij Jensen??????
Mja ik hoor het van verschillende mensen om me heen die tv kijken....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
stemmen niet, maar familieleden van mij , zijn echt voor Brian, ook een kennisje
van mij , belde in jubelende stemming op , dat zelfs de rtl-boulevard, telegraaf en de spits
denken dat Brian wint. En ze vinden Huub een walgelijke knul, het zijn overigens tv-kijkers.
sorry voor het off-gehalte, ik ga ook naar de radio luisteren![]()
Maar sommige mensen dachtenquote:
Zou zomaar kunnen, Amanda is helemaal nog niet in beeld geweest. Ik zag wel 3 mensen naar binnen gaan maar streams, ho maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:22 schreef Desii het volgende:
zou het helemaal fout gegaan zijn bij Jensen??????
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |