Zeg maar helemaal niet, ik zie ze niet winnen van die mannenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar deze wedstrijd. Zal niet heel makkelijk worden.
Klopt. Oekraïne is gewoon een ontzettend taaie tegenstander, met natuurlijk een hele lepe Shevchenko.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zeg maar helemaal niet, ik zie ze niet winnen van die mannen
Nou en, dat is niet het doel van oefeninterlands.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zeg maar helemaal niet, ik zie ze niet winnen van die mannen
Als Nederland deze wedstrijd verliest ( wat gewoon reeël is ) en Nederland verliest ook de volgende oefenwedstrijd tegen Denemarken om vervolgens gelijk te spelen te Wales, ( ik noem maar een voorbeeld ) dan kan ik je vertellen dat je als Nederland zijnde niet met een goed gevoel naar het EK stapt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:20 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Nou en, dat is niet het doel van oefeninterlands.
Neen, hij vindt vast dat we "veel geleerd hebben"quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:39 schreef Anonymousz het volgende:
En van Basten gaat natuurlijk zeggen: we hebben heel goed gespeeld
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:17 schreef Hankster het volgende:
[..]
Neen, hij vindt vast dat we "veel geleerd hebben"
Och, ik gok op een hele late 1-0.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:27 schreef DRD het volgende:
Slechte wedstrijd, slecht resultaat: 0-2 of 1-3. De boel moet echt op scherp gezet gaan worden.
Vak E zit ik, ook voor 25,-quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
nou, ik ben er niet bij.
alleen van 25 of meer euro was er nog
25 euro voor vak w of z, nooit
wat een hookerprijzen
Owquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef koolstrab het volgende:
[..]
Ruud speelt toch nog niet mee morgen?
Ow okquote:
Ruud zei in een interview: Morgen krijgt Klaas-Jan de kans en ik hoop dat hij het goed doet.quote:
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ruud zei in een interview: Morgen krijgt Klaas-Jan de kans en ik hoop dat hij het goed doet.
Ach, Huntelaar en Van Nistelrooy maakt niet zo veel uit. Meevoetballen kunnen ze beiden toch niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt
Ik kom er nu pas achter dat Ruudje niet speelt morgen
Het is, vind ik, maar normaal dat hij dat zegt. Wat moet hij anders zeggen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ruud zei in een interview: Morgen krijgt Klaas-Jan de kans en ik hoop dat hij het goed doet.
Sar komt maandag toch pas bij de groep? Of is ie er al?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen staan er best nog wel leuke namen op het veld.
Hoop dat donderdag , Sneijder , Robben , van Nistelrooy , van Perie en van der Sar wel minuten maken.
Maandag.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sar komt maandag toch pas bij de groep? Of is ie er al?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
4-2.
Voor Nederland:
Huntelaar.
Hetinga.
Van Persie.
Afellay.
Voor Oekraïne:
Sheva.
Eigen goal Mathijsen.
Nee, die prijzen worden niet goedkoper.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:49 schreef ElYefe het volgende:
Iemand toevallig nog enig idee hoeveel kaarten er beschikbaar zijn en wat ze kosten? Gaan die prijzen in de loop van de avond nog naar beneden? Half uur van tevoren bijv. voor de helft van het geld? Ga vanavond namelijk stappen in rotterdam en leek ons wel leuk van tevoren wedstrijdje mee te pikken, maar als die prijzen te gek zijn gaat dat dus niet door.
Holy shitquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
42.50 voor tegen Wales op de tweede ring is echt van de zotte!!!
Net als de komende maand.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:27 schreef DRD het volgende:
Slechte wedstrijd, slecht resultaa
25 euro is voor mij echt te duur hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn nog wel genoeg kaarten beschikbaar. Ik was net te laat bij de ticketbox - belachelijk dat je daar maar tot 12.00 kaarten kan kopen-, maar als het goed is gaat mijn vriendinnetje zo nog even naar de Kuip om daar kaarten te halen voor W of Y.
Maar goedkoper worden ze niet nee. 25e voor die vakken vind ik prima te doen trouwens, 42.50 voor tegen Wales op de tweede ring is echt van de zotte
!!!
Het is dus Z geworden, 20E per kaart betaald terwijl het 25 zou zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn nog wel genoeg kaarten beschikbaar. Ik was net te laat bij de ticketbox - belachelijk dat je daar maar tot 12.00 kaarten kan kopen-, maar als het goed is gaat mijn vriendinnetje zo nog even naar de Kuip om daar kaarten te halen voor W of Y.
Maar goedkoper worden ze niet nee. 25e voor die vakken vind ik prima te doen trouwens, 42.50 voor tegen Wales op de tweede ring is echt van de zotte
!!!
Alleen maar omdat het de uitzwaaiwedstrijd is zekerquote:
Ja is toch 25 ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is dus Z geworden, 20E per kaart betaald terwijl het 25 zou zijn. Prima!
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:45 schreef DANILXL het volgende:
3-0 oekraine en van basten neemt na de wedstrijd ontslag
Waarvoor?quote:
Het eurovisie songfestivalquote:
Last minute actie?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:57 schreef ElYefe het volgende:
Wat waardeloos dat dat niet goedkoper wordtHad wel van die last minute acties verwacht, maar eens kijken wat we dan vanavond gaan doen.
Hind niet naar finale door trouw aan Braintjequote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:57 schreef ElYefe het volgende:
Wat waardeloos dat dat niet goedkoper wordtHad wel van die last minute acties verwacht, maar eens kijken wat we dan vanavond gaan doen.
Amenquote:
Je moet dan 0-3 zeggen, maar iigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:45 schreef DANILXL het volgende:
3-0 oekraine en van basten neemt na de wedstrijd ontslag
wat een baggerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:18 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Doel: Stekelenburg
Verdediging: Ooijer, Heitinga, Bouma, Van Bronckhorst
Middenveld: De Zeeuw, Engelaar, Kuijt, Van der Vaart, Afellay
Aanval: Huntelaar
Heeft idd weinig met kwaliteit te maken. Alleen Van der Vaart kan voor enige creativiteit zorgen.quote:
fotoquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Als Nederland verliest, dan sla ik mijn huisgenote. Die is Oekraiens.
Geil.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een kampioenen-elftal. Schitterend. Ik reken mezelf al rijk. Die cup is van ons!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:18 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
wat een heldquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:30 schreef 9christensen het volgende:
v Bronckhorst linksback. das 't beter werk
Ja, geen verkeerde keuze.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:30 schreef 9christensen het volgende:
v Bronckhorst linksback. das 't beter werk
Succes verzeker! Ooijer en Bouma ...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:18 schreef PastorOfMuppets het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Als Nederland verliest ga ik juichend de straat op.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Bij SBS waren ze al gek, maar dit bevestigt het alleen maar. Wie kan er snel een instelling voor die gasten bellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:50 schreef Barca het volgende:
Stelling SBS: Nederland haalt de laatste 4? No Fok!king way!
Doe ff normaal de laatste 4 je bedoelt zeker de laatste 16quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:50 schreef Barca het volgende:
Als ze verliezen ik ga MVB heihard uitlachenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Als Nederland verliest ga ik juichend de straat op.
En Ruudje ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Sneijder zal vanavond wel erg gemist gaan worden.
Sheva gaat een Hattrick makenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Hopelijk legt Shevchenko er idd een paar in. Kom op Shevchenko, laat je voeten spreken.
Net zo vlammen als in de afgelopen paar wedstrijden?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huntelaar gaat vlammen. Heeft ook meer wedstrijdritme dan Ruud.
dat kwam omdat douglas bij 'm stondquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net zo vlammen als in de afgelopen paar wedstrijden?
Ik ook. Eigenlijk zou ik wat anders willen doen met 'm maar dat mag niet gezegd worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Als ze verliezen ik ga MVB heihard uitlachen![]()
Toen vlamde hij toch ook?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net zo vlammen als in de afgelopen paar wedstrijden?
Ik weet het denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk zou ik wat anders willen doen met 'm maar dat mag niet gezegd worden.
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=footballquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef Loekje het volgende:
Heeft iemand een idee of het ook via internet wordt uitgezonden? Zit op google te zoeken, maar kan er niet echt wat tussen vinden.
Nou, daar word ik ook niet warm of koud van...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:18 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Mooi, volgende keer weer lekker in de arena dat stel droeftoeters.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef toma het volgende:
Het is nog opvallend rustig in t stadion.
Nee, geen enkele normale sterveling zou daar warm of koud van worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou, daar word ik ook niet warm of koud van...
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12709&part=sportsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef Loekje het volgende:
Heeft iemand een idee of het ook via internet wordt uitgezonden? Zit op google te zoeken, maar kan er niet echt wat tussen vinden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:08 schreef rene29 het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12709&part=sports
hopenlijk
Moet hij niet gaan doen. Immers, Van Basten is daar ook niet beter van geworden. Sterker nog, veel zwakker.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Mathijsen een hele goede mandekker Hans?
Ook van buiten nederland?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Sbs6 sport site.. duh daar kun je gewoon live kijken
Helaas zit ik op dit moment niet in de Nederland en is het niet mogelijk via sbs zie ik netquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Sbs6 sport site.. duh daar kun je gewoon live kijken
Dat wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:05 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Dat is dan toch perfect om er voor Shevchenko een paar in te kegelen.
Ik ben ook een niet-in-Nederland-wonende-persoon, maar kan er helemaal niet mee inzitten. Wel jammer dat ik dan de doelpunten van Shevchenko mis.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:12 schreef rene29 het volgende:
Bekijk Oranje LIVE op sbs6.nl!
zaterdag 24 mei 2008 18:20
Bekijk de oefenwedstrijd van Oranje LIVE op sbs6.nl (het is helaas niet mogelijk om de wedstrijden te bekijken als je buiten Nederland woont)
Dus niet...
Hahahaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Mathijsen een hele goede mandekker Hans?
Rustig aan he manneke!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Die kanker Hans van Breukelen denkt alles weer te weten, die gozer maakt me altijd bloedagressief en wil alleen maar zichzelf horen praten. Wat een kankerventje is het ook.
Maar hebben we zoveel beters dan Bouma? Ooijer dan wellicht.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat wel.
Dat Bouma beter is dan Mathijsen vind ik ook. Maar niet goed genoeg voor de basis. Voor geen enkele positie.
Landzaat afvallen. Mee eens! Been gelijk over mannetjesputters.
Bij meer controlerend het volgende middenveld:
De Zeeuw, Sneijder en Engelaar
Melchiot moet afvallen? Nee, in de verdediging moet Mathijsen afvallen! Melchiot én Boulahrouz moeten er bij blijven!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Die kanker Hans van Breukelen denkt alles weer te weten, die gozer maakt me altijd bloedagressief en wil alleen maar zichzelf horen praten. Wat een kankerventje is het ook.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Adothehague het volgende:
74%quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:17 schreef Barca het volgende:
Marco, wanneer blijf jij thuis?! Goede vraag!
Tussenstand: 74% denkt dat we de laatste 4 halen. Wat een losers!
Dat is juist het enige positieve van SBS dat je af en toe een lekker wijf in beeld krijgt! Dat ze dan een belspelletje presenteert is wat jammerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]_!
dat belspelhoertje laat bij mij t bloed onder de nagels vandaan kruipen.
Het blijft SBS hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef WeebI het volgende:
Wat woon ik toch in een kutland.
De Oranjetelefoon. Alsjeblieft zeg.
U zegt? 74%. Nu stokt mijn adem gewoon. Nederlanders ( ja, ik ben er zelf ook één ) zijn veelal dan gewoon echt heel raar. Hoe kan 3 kwart nou denken ( van de voetbalvolgers dan toch ) dat we met dit elftal de laatste 4 halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:17 schreef Barca het volgende:
Marco, wanneer blijf jij thuis?! Goede vraag!
Tussenstand: 74% denkt dat we de laatste 4 halen. Wat een losers!
Sinds wanneer is Arlette aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is juist het enige positieve van SBS dat je af en toe een lekker wijf in beeld krijgt!
De verdedigers: Melchiot, De Jong, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorstquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Maar hebben we zoveel beters dan Bouma? Ooijer dan wellicht.
Mathijsen moet nooit meer bij het Nederlands elftal gehaald worden. Wat een wan-verdediger is dat.
En wat je op het laatst zegt, is waar.
een wat?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is juist het enige positieve van SBS dat je af en toe een lekker wijf in beeld krijgt! Dat ze dan een belspelletje presenteert is wat jammer.
Liever een lekker belspelhoerstje, dan die kankerkop van van breukelen op je tv die alleen zichzelf wil praten. ZIjn mening is helemaal niks waart.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]_!
dat belspelhoertje laat bij mij t bloed onder de nagels vandaan kruipen.
Ik vind ook dat HvB onzin klets maar het mag wel iets fatsoenlijker gezegd worden dan jij nu doet!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Sorry voor de onduidelijkheid, want ik bedoelde eigenlijk centrale verdedigers. Er 2 hele goede centrale verdedigers aan te komen. Bouma kan volgens mij toch echt van waarde zijn. Heitinga maakt, vind ik toch, te veel domme foutjes. Maar Bouma vind ik dan weer wel langzaam.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:21 schreef Barca het volgende:
[..]
De verdedigers: Melchiot, De Jong, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst
Melchiot en De Jong als rechtsback. Heitinga en Boulahrouz centraal. Moeten beiden spelen! Van Bronckhorst linksback. Inderdaad, geen goede vervangers. Ooijer, Bouma en zeker Mathijsen en De Cler zijn niet oranje waardig! Echt, dan kan mijn moeder het nog 10x beter!
Helaas, 74% denkt dat we de laatste 4 wel halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
74%![]()
misschin 74% denkt dat we de laatste 4 niet halen
Voor Huntelaar alleen niet, zoals je al min of meer aangeeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:24 schreef cultheld het volgende:
Chigrinskiy heeft Huntelaar normaal gesproken in z'n zak zitten. Leuke duels worden dat.
Ze voelen zeker niet lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Helaas, 74% denkt dat we de laatste 4 wel halen.
Heitinga en Boulahrouz zijn de enige goede centrale verdedigers in deze selectie. Buiten de selectie zijn Marcellis en Donk beter dan Ooijer, Bouma en Mathijsen. Maar deze zijn niet goed genoeg voor de basis.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:24 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Sorry voor de onduidelijkheid, want ik bedoelde eigenlijk centrale verdedigers. Er 2 hele goede centrale verdedigers aan te komen. Bouma kan volgens mij toch echt van waarde zijn. Heitinga maakt, vind ik toch, te veel domme foutjes. Maar Bouma vind ik dan weer wel langzaam.
Nee dat voetbal team danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat zien sommige lui er weer debiel uit op de tribune..
Zeker wetenquote:
Ze zijn niet lekker. Het zijn Nederlanders hè. Dan weet je het wel!quote:
quote:
Net als Engelaar, Stekelenburg en Van Bronckhorst.quote:
Ik zag ze nog aardig playbacken andersquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Net als Engelaar, Stekelenburg en Van Bronckhorst.
On-ge-lo-fe-lijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef borisz het volgende:
Van voor naar achter van links naar rechts
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef Wooldoor het volgende:
Geen Mathijssen eindelijk eens, beter valt hij gewoon af. Zonder twijfel de zwakste van de selectie.
1 van de redenen waarom oranje me altijd iets minder interesseert dan mijn eigen clubje die debielen op de tribune.Daar schaam je je toch rot voor als "serieuze" voetbalfanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat zien sommige lui er weer debiel uit op de tribune..
Wanneer niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef Adothehague het volgende:
van voor naar achter, gelukkig kunnen die oekraieners onze taal niet, maar we gaan nu al af als een gieter.
Sinds hij bij Chelsea speelt vind ik het niet veel meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
Absurd natuurlijk dat Shevsjenko geen minuut speelde in de EC-1 finale. Briljante voetballer.
Op eenzelfde manier als ze van de Josti Band zouden genieten, gok ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
In het buitenland genieten ze van ons publiek het is ook nooit goed
Hoe kun je dat nou zeggen hij speelt al een half jaar niet meerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sinds hij bij Chelsea speelt vind ik het niet veel meer.Drogba speelt terecht inde basis.
Dat komt omdat ze het niet verstaan. Ze denken namelijk dat we hartstochtelijk Nederland aanmoedigen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben 'm daar ook helemaal verkracht. Typerend aan die kutclub.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sinds hij bij Chelsea speelt vind ik het niet veel meer.Drogba speelt terecht inde basis.
Speelde wel aardig zonder hem, dacht ik zo. Al was hij er ongetwijfeld ingekomen als de 1-1 uitbleef.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
Absurd natuurlijk dat Shevsjenko geen minuut speelde in de EC-1 finale. Briljante voetballer.
Bij YNWA zingen ze ook maar een hit na uit begin jaren 60quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze het niet verstaan. Ze denken namelijk dat we hartstochtelijk Nederland aanmoedigen.
0-1 Sheva?quote:
pfffquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze hebben 'm daar ook helemaal verkracht. Typerend aan die kutclub.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze hebben 'm daar ook helemaal verkracht. Typerend aan die kutclub.
Dan moet hij VDV en Sneijder uit de basis spelen. Die kans is dus 0. Gelukkig ook maar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nette aanval. Hopelijk een basisplaats voor Afellay op het EK, mits fit.
Zou zonde zijn ik zie hem liever spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:38 schreef cultheld het volgende:
Afellay staat in de etalage tijdens het EK.
Wat een flanken heb je dan op het middenveld, met Sneijder en Afellay. Jammer van die kneuzen achterin.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nette aanval. Hopelijk een basisplaats voor Afellay op het EK, mits fit.
Heitinga is geen kneusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een flanken heb je dan op het middenveld, met Sneijder en Afellay. Jammer van die kneuzen achterin.
Ik zie liever robben (in vorm) op de flankenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een flanken heb je dan op het middenveld, met Sneijder en Afellay. Jammer van die kneuzen achterin.
Die speelt niet op het middenveld maar in de voorhoede.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik zie liever robben (in vorm) op de flanken
Het is nog maar afwachten of Van Persie wel klaar zal zijn voor het EK, want anders komt zijn plekkie vrij. En persoonlijk heb ik liever Afellay voor Sneijder, maar die kans is klein ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet hij VDV en Sneijder uit de basis spelen. Die kans is dus 0. Gelukkig ook maar.
Helemaal gelijk tong.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
Wat dacht je van VDV ipv Afellay. Die is in topvorm zoals hij de laatste weken in Duitsland laat zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb liever Sneijder.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het is nog maar afwachten of Van Persie wel klaar zal zijn voor het EK, want anders komt zijn plekkie vrij. En persoonlijk heb ik liever Afellay voor Sneijder, maar die kans is klein ja.
Ik heb ook liever Van der Vaart dan Afellay.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat dacht je van VDV ipv Afellay. Die is in topvorm zoals hij de laatste weken in Duitsland laat zien.
Veel betere voetballer dan Afellay.
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het is nog maar afwachten of Van Persie wel klaar zal zijn voor het EK, want anders komt zijn plekkie vrij. En persoonlijk heb ik liever Afellay voor Sneijder, maar die kans is klein ja.
Geen rechtshalf en een totaal andere voetballer dan Afellay. Afellay heeft de versnelling aan de bal en lijdt minder balverlies dan VDV.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat dacht je van VDV ipv Afellay. Die is in topvorm zoals hij de laatste weken in Duitsland laat zien.
Veel betere voetballer dan Afellay.
Do the wavequote:
Sneijer had wel een lange tijd een mindere periode bij Real toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Heb je Sneijder dit seizoen zien voetballen?
Hij was in Nederland al een klasse beter, maar in Spanje zijn daar meerdere klasses bijgekomen.
om te kijken of hij goed genoeg is om mee te gaan naar EK denk ik hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:44 schreef Adothehague het volgende:
waarom speelt die Dirk Kut in hemelsnaam
Totaal mee oneens, dan heb je de wedstrijden van HSV echt niet gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen rechtshalf en een totaal andere voetballer dan Afellay. Afellay heeft de versnelling aan de bal en lijdt minder balverlies dan VDV.
En Van der Vaart heeft weer scorend vermogen en kan van helemaal niets iets geweldigs maken, vanwege zijn veel betere overzicht. Zo heeft ieder zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen rechtshalf en een totaal andere voetballer dan Afellay. Afellay heeft de versnelling aan de bal en lijdt minder balverlies dan VDV.
Mooi hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Mooi tenue
VDV heeft dezelfde versnelling aan de bal als Afellay? Dat is echt nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Totaal mee oneens, dan heb je de wedstrijden van HSV echt niet gezien.
Volgens mij is keer op keer bewezen dat Dirk Kut niet goed genoeg is voor het EK.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
om te kijken of hij goed genoeg is om mee te gaan naar EK denk ik he
Kut je bedoelt Kuytquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:44 schreef Adothehague het volgende:
waarom speelt die Dirk Kut in hemelsnaam
Zo'n speler laat je dan dus niet als rechtshalf spelen, maar als diepste middenvelder.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
En Van der Vaart heeft weer scorend vermogen en kan van helemaal niets iets geweldigs maken, vanwege zijn veel betere overzicht. Zo heeft ieder zijn kwaliteiten.
Het shirt heb ik vandaag binnen gekregen, gewonnen via een quizquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Mooi tenue
Alles komt aan. Als hij geen basisplaats krijgt op het EK, dan heeft Bassie er echt niets van begrepen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:46 schreef venomsnake het volgende:
Fraaie pass van Affelay.
Geweldige speler.
Ach, het heeft wel watquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Mooi heheb ik ook gehaald. Vind de kousen wel lelijk
Inderdaad, en gelijk van die DUCT-tape rugnummers en -namen af.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Mooi tenue
Doeiquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
Maak me wakker als de wedstrijd afgelopen is![]()
![]()
Niet zien spelen vanwege dat gezeik met rechten, maar ik heb gewoon liever iemand in de aanval die zijn mannetje makkelijk kan passeren en daarnaast een geweldig overzicht en pass heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Heb je Sneijder dit seizoen zien voetballen?
Hij was in Nederland al een klasse beter, maar in Spanje zijn daar meerdere klasses bijgekomen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het shirt heb ik vandaag binnen gekregen, gewonnen via een quiz
jij ook alquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het shirt heb ik vandaag binnen gekregen, gewonnen via een quiz
De snelheid misschien niet, maar de mogelijkheden om kansen te creeeren, het scorende vermogen (en het totale gebrek daaraan van Afellay) en de geniale passes bezit VDV wel. En zo vaak leidt VDV geen balverlies, niet minder dan Afellay.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
VDV heeft dezelfde versnelling aan de bal als Afellay? Dat is echt nieuw voor mij.
Affelay is aanvallend, je hebt Sneijder en Van der Vaart daar ook al. Dat zijn vaste waardes in het elftal, ik denk dat de kans klein is. Hij is erg goed, maar hij mag wel wat meer scoren voor iemand van zijn positiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alles komt aan. Als hij geen basisplaats krijgt op het EK, dan heeft Bassie er echt niets van begrepen.
Dan moet je Sneijder hebben!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet zien spelen vanwege dat gezeik met rechten, maar ik heb gewoon liever iemand in de aanval die zijn mannetje makkelijk kan passeren en daarnaast een geweldig overzicht en pass heeft.
De passes en het overzicht van Sneijder zijn natuurlijk beter dan Afellay, laat staan de afstandschoten en de vrije trappen (waarmee je een wedstrijd beslist).quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet zien spelen vanwege dat gezeik met rechten, maar ik heb gewoon liever iemand in de aanval die zijn mannetje makkelijk kan passeren en daarnaast een geweldig overzicht en pass heeft.
Dat is onzin, als het naar binnen trekkende spelers zijn. En gezien onze backs, lijkt me het logisch wanneer ze naar binnen trekken. Een linkspoot op rechts is dan zo gek niet, als hij ook nog een lekker schot heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo'n speler laat je dan dus niet als rechtshalf spelen, maar als diepste middenvelder.
Die moet je dus diep laten spelen en niet als half.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
De snelheid misschien niet, maar de mogelijkheden om kansen te creeeren, het scorende vermogen (en het totale gebrek daaraan van Afellay) en de geniale passes bezit VDV wel. En zo vaak leidt VDV geen balverlies, niet minder dan Afellay.
Nou ja, bijna alles..quote:
Nee joh, ik vind hem wel wat hebben.quote:
Nee idd. VdV ligt 1 keer en is dan gelijk 3 maanden uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:49 schreef twi het volgende:
Afellay kan het ook prima hoor, maar ik heb nog net effe wat meer vertrouwen in Van der Vaart. De ligt ook niet 10 keer per wedstrijd een minuut op de grond zichzelf aan te stellen, dus dat scheelt weer wat ergernis.
Nee, Engelaar moet in de basis. Goed dat Marco hem heeft geselecteerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:46 schreef toma het volgende:
Laat Engelaar maar lekker thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |