Nee, die prijzen worden niet goedkoper.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:49 schreef ElYefe het volgende:
Iemand toevallig nog enig idee hoeveel kaarten er beschikbaar zijn en wat ze kosten? Gaan die prijzen in de loop van de avond nog naar beneden? Half uur van tevoren bijv. voor de helft van het geld? Ga vanavond namelijk stappen in rotterdam en leek ons wel leuk van tevoren wedstrijdje mee te pikken, maar als die prijzen te gek zijn gaat dat dus niet door.
Holy shitquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
42.50 voor tegen Wales op de tweede ring is echt van de zotte!!!
Net als de komende maand.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:27 schreef DRD het volgende:
Slechte wedstrijd, slecht resultaa
25 euro is voor mij echt te duur hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn nog wel genoeg kaarten beschikbaar. Ik was net te laat bij de ticketbox - belachelijk dat je daar maar tot 12.00 kaarten kan kopen-, maar als het goed is gaat mijn vriendinnetje zo nog even naar de Kuip om daar kaarten te halen voor W of Y.
Maar goedkoper worden ze niet nee. 25e voor die vakken vind ik prima te doen trouwens, 42.50 voor tegen Wales op de tweede ring is echt van de zotte
!!!
Het is dus Z geworden, 20E per kaart betaald terwijl het 25 zou zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn nog wel genoeg kaarten beschikbaar. Ik was net te laat bij de ticketbox - belachelijk dat je daar maar tot 12.00 kaarten kan kopen-, maar als het goed is gaat mijn vriendinnetje zo nog even naar de Kuip om daar kaarten te halen voor W of Y.
Maar goedkoper worden ze niet nee. 25e voor die vakken vind ik prima te doen trouwens, 42.50 voor tegen Wales op de tweede ring is echt van de zotte
!!!
Alleen maar omdat het de uitzwaaiwedstrijd is zekerquote:
Ja is toch 25 ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is dus Z geworden, 20E per kaart betaald terwijl het 25 zou zijn. Prima!
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:45 schreef DANILXL het volgende:
3-0 oekraine en van basten neemt na de wedstrijd ontslag
Waarvoor?quote:
Het eurovisie songfestivalquote:
Last minute actie?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:57 schreef ElYefe het volgende:
Wat waardeloos dat dat niet goedkoper wordtHad wel van die last minute acties verwacht, maar eens kijken wat we dan vanavond gaan doen.
Hind niet naar finale door trouw aan Braintjequote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:57 schreef ElYefe het volgende:
Wat waardeloos dat dat niet goedkoper wordtHad wel van die last minute acties verwacht, maar eens kijken wat we dan vanavond gaan doen.
Amenquote:
Je moet dan 0-3 zeggen, maar iigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:45 schreef DANILXL het volgende:
3-0 oekraine en van basten neemt na de wedstrijd ontslag
wat een baggerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:18 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Doel: Stekelenburg
Verdediging: Ooijer, Heitinga, Bouma, Van Bronckhorst
Middenveld: De Zeeuw, Engelaar, Kuijt, Van der Vaart, Afellay
Aanval: Huntelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |