dat kwam omdat douglas bij 'm stondquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net zo vlammen als in de afgelopen paar wedstrijden?
Ik ook. Eigenlijk zou ik wat anders willen doen met 'm maar dat mag niet gezegd worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Als ze verliezen ik ga MVB heihard uitlachen![]()
Toen vlamde hij toch ook?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net zo vlammen als in de afgelopen paar wedstrijden?
Ik weet het denk ikquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk zou ik wat anders willen doen met 'm maar dat mag niet gezegd worden.
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=footballquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef Loekje het volgende:
Heeft iemand een idee of het ook via internet wordt uitgezonden? Zit op google te zoeken, maar kan er niet echt wat tussen vinden.
Nou, daar word ik ook niet warm of koud van...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:18 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal
Doel: Stekelenburg
Verdediging: Ooijer, Heitinga, Bouma, Van Bronckhorst
Middenveld: De Zeeuw, Engelaar, Kuijt, Van der Vaart, Afellay
Aanval: Huntelaar
Mooi, volgende keer weer lekker in de arena dat stel droeftoeters.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef toma het volgende:
Het is nog opvallend rustig in t stadion.
Nee, geen enkele normale sterveling zou daar warm of koud van worden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Nou, daar word ik ook niet warm of koud van...
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12709&part=sportsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef Loekje het volgende:
Heeft iemand een idee of het ook via internet wordt uitgezonden? Zit op google te zoeken, maar kan er niet echt wat tussen vinden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:08 schreef rene29 het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=12709&part=sports
hopenlijk
Moet hij niet gaan doen. Immers, Van Basten is daar ook niet beter van geworden. Sterker nog, veel zwakker.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Mathijsen een hele goede mandekker Hans?
Ook van buiten nederland?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Sbs6 sport site.. duh daar kun je gewoon live kijken
Helaas zit ik op dit moment niet in de Nederland en is het niet mogelijk via sbs zie ik netquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Sbs6 sport site.. duh daar kun je gewoon live kijken
Dat wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:05 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Dat is dan toch perfect om er voor Shevchenko een paar in te kegelen.
Ik ben ook een niet-in-Nederland-wonende-persoon, maar kan er helemaal niet mee inzitten. Wel jammer dat ik dan de doelpunten van Shevchenko mis.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:12 schreef rene29 het volgende:
Bekijk Oranje LIVE op sbs6.nl!
zaterdag 24 mei 2008 18:20
Bekijk de oefenwedstrijd van Oranje LIVE op sbs6.nl (het is helaas niet mogelijk om de wedstrijden te bekijken als je buiten Nederland woont)
Dus niet...
Hahahaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Mathijsen een hele goede mandekker Hans?
Rustig aan he manneke!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Die kanker Hans van Breukelen denkt alles weer te weten, die gozer maakt me altijd bloedagressief en wil alleen maar zichzelf horen praten. Wat een kankerventje is het ook.
Maar hebben we zoveel beters dan Bouma? Ooijer dan wellicht.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:13 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat wel.
Dat Bouma beter is dan Mathijsen vind ik ook. Maar niet goed genoeg voor de basis. Voor geen enkele positie.
Landzaat afvallen. Mee eens! Been gelijk over mannetjesputters.
Bij meer controlerend het volgende middenveld:
De Zeeuw, Sneijder en Engelaar
Melchiot moet afvallen? Nee, in de verdediging moet Mathijsen afvallen! Melchiot én Boulahrouz moeten er bij blijven!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Die kanker Hans van Breukelen denkt alles weer te weten, die gozer maakt me altijd bloedagressief en wil alleen maar zichzelf horen praten. Wat een kankerventje is het ook.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Adothehague het volgende:
74%quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:17 schreef Barca het volgende:
Marco, wanneer blijf jij thuis?! Goede vraag!
Tussenstand: 74% denkt dat we de laatste 4 halen. Wat een losers!
Dat is juist het enige positieve van SBS dat je af en toe een lekker wijf in beeld krijgt! Dat ze dan een belspelletje presenteert is wat jammerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]_!
dat belspelhoertje laat bij mij t bloed onder de nagels vandaan kruipen.
Het blijft SBS hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef WeebI het volgende:
Wat woon ik toch in een kutland.
De Oranjetelefoon. Alsjeblieft zeg.
U zegt? 74%. Nu stokt mijn adem gewoon. Nederlanders ( ja, ik ben er zelf ook één ) zijn veelal dan gewoon echt heel raar. Hoe kan 3 kwart nou denken ( van de voetbalvolgers dan toch ) dat we met dit elftal de laatste 4 halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:17 schreef Barca het volgende:
Marco, wanneer blijf jij thuis?! Goede vraag!
Tussenstand: 74% denkt dat we de laatste 4 halen. Wat een losers!
Sinds wanneer is Arlette aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is juist het enige positieve van SBS dat je af en toe een lekker wijf in beeld krijgt!
De verdedigers: Melchiot, De Jong, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorstquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Maar hebben we zoveel beters dan Bouma? Ooijer dan wellicht.
Mathijsen moet nooit meer bij het Nederlands elftal gehaald worden. Wat een wan-verdediger is dat.
En wat je op het laatst zegt, is waar.
een wat?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is juist het enige positieve van SBS dat je af en toe een lekker wijf in beeld krijgt! Dat ze dan een belspelletje presenteert is wat jammer.
Liever een lekker belspelhoerstje, dan die kankerkop van van breukelen op je tv die alleen zichzelf wil praten. ZIjn mening is helemaal niks waart.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]_!
dat belspelhoertje laat bij mij t bloed onder de nagels vandaan kruipen.
Ik vind ook dat HvB onzin klets maar het mag wel iets fatsoenlijker gezegd worden dan jij nu doet!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Sorry voor de onduidelijkheid, want ik bedoelde eigenlijk centrale verdedigers. Er 2 hele goede centrale verdedigers aan te komen. Bouma kan volgens mij toch echt van waarde zijn. Heitinga maakt, vind ik toch, te veel domme foutjes. Maar Bouma vind ik dan weer wel langzaam.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:21 schreef Barca het volgende:
[..]
De verdedigers: Melchiot, De Jong, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst
Melchiot en De Jong als rechtsback. Heitinga en Boulahrouz centraal. Moeten beiden spelen! Van Bronckhorst linksback. Inderdaad, geen goede vervangers. Ooijer, Bouma en zeker Mathijsen en De Cler zijn niet oranje waardig! Echt, dan kan mijn moeder het nog 10x beter!
Helaas, 74% denkt dat we de laatste 4 wel halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
74%![]()
misschin 74% denkt dat we de laatste 4 niet halen
Voor Huntelaar alleen niet, zoals je al min of meer aangeeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:24 schreef cultheld het volgende:
Chigrinskiy heeft Huntelaar normaal gesproken in z'n zak zitten. Leuke duels worden dat.
Ze voelen zeker niet lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Helaas, 74% denkt dat we de laatste 4 wel halen.
Heitinga en Boulahrouz zijn de enige goede centrale verdedigers in deze selectie. Buiten de selectie zijn Marcellis en Donk beter dan Ooijer, Bouma en Mathijsen. Maar deze zijn niet goed genoeg voor de basis.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:24 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Sorry voor de onduidelijkheid, want ik bedoelde eigenlijk centrale verdedigers. Er 2 hele goede centrale verdedigers aan te komen. Bouma kan volgens mij toch echt van waarde zijn. Heitinga maakt, vind ik toch, te veel domme foutjes. Maar Bouma vind ik dan weer wel langzaam.
Nee dat voetbal team danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat zien sommige lui er weer debiel uit op de tribune..
Zeker wetenquote:
Ze zijn niet lekker. Het zijn Nederlanders hè. Dan weet je het wel!quote:
quote:
Net als Engelaar, Stekelenburg en Van Bronckhorst.quote:
Ik zag ze nog aardig playbacken andersquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Net als Engelaar, Stekelenburg en Van Bronckhorst.
On-ge-lo-fe-lijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef borisz het volgende:
Van voor naar achter van links naar rechts
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef Wooldoor het volgende:
Geen Mathijssen eindelijk eens, beter valt hij gewoon af. Zonder twijfel de zwakste van de selectie.
1 van de redenen waarom oranje me altijd iets minder interesseert dan mijn eigen clubje die debielen op de tribune.Daar schaam je je toch rot voor als "serieuze" voetbalfanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat zien sommige lui er weer debiel uit op de tribune..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |