Heitinga en Boulahrouz zijn de enige goede centrale verdedigers in deze selectie. Buiten de selectie zijn Marcellis en Donk beter dan Ooijer, Bouma en Mathijsen. Maar deze zijn niet goed genoeg voor de basis.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:24 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Sorry voor de onduidelijkheid, want ik bedoelde eigenlijk centrale verdedigers. Er 2 hele goede centrale verdedigers aan te komen. Bouma kan volgens mij toch echt van waarde zijn. Heitinga maakt, vind ik toch, te veel domme foutjes. Maar Bouma vind ik dan weer wel langzaam.
Nee dat voetbal team danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat zien sommige lui er weer debiel uit op de tribune..
Zeker wetenquote:
Ze zijn niet lekker. Het zijn Nederlanders hè. Dan weet je het wel!quote:
quote:
Net als Engelaar, Stekelenburg en Van Bronckhorst.quote:
Ik zag ze nog aardig playbacken andersquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Net als Engelaar, Stekelenburg en Van Bronckhorst.
On-ge-lo-fe-lijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef borisz het volgende:
Van voor naar achter van links naar rechts
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:32 schreef Wooldoor het volgende:
Geen Mathijssen eindelijk eens, beter valt hij gewoon af. Zonder twijfel de zwakste van de selectie.
1 van de redenen waarom oranje me altijd iets minder interesseert dan mijn eigen clubje die debielen op de tribune.Daar schaam je je toch rot voor als "serieuze" voetbalfanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:27 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, wat zien sommige lui er weer debiel uit op de tribune..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |