Sinds wanneer is Arlette aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is juist het enige positieve van SBS dat je af en toe een lekker wijf in beeld krijgt!
De verdedigers: Melchiot, De Jong, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorstquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Maar hebben we zoveel beters dan Bouma? Ooijer dan wellicht.
Mathijsen moet nooit meer bij het Nederlands elftal gehaald worden. Wat een wan-verdediger is dat.
En wat je op het laatst zegt, is waar.
een wat?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is juist het enige positieve van SBS dat je af en toe een lekker wijf in beeld krijgt! Dat ze dan een belspelletje presenteert is wat jammer.
Liever een lekker belspelhoerstje, dan die kankerkop van van breukelen op je tv die alleen zichzelf wil praten. ZIjn mening is helemaal niks waart.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:18 schreef toma het volgende:
[..]_!
dat belspelhoertje laat bij mij t bloed onder de nagels vandaan kruipen.
Ik vind ook dat HvB onzin klets maar het mag wel iets fatsoenlijker gezegd worden dan jij nu doet!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:16 schreef Adothehague het volgende:
Die kanker Hans van Breukelen denkt alles weer te weten, die gozer maakt me altijd bloedagressief en wil alleen maar zichzelf horen praten. Wat een kankerventje is het ook.
Sorry voor de onduidelijkheid, want ik bedoelde eigenlijk centrale verdedigers. Er 2 hele goede centrale verdedigers aan te komen. Bouma kan volgens mij toch echt van waarde zijn. Heitinga maakt, vind ik toch, te veel domme foutjes. Maar Bouma vind ik dan weer wel langzaam.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:21 schreef Barca het volgende:
[..]
De verdedigers: Melchiot, De Jong, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst
Melchiot en De Jong als rechtsback. Heitinga en Boulahrouz centraal. Moeten beiden spelen! Van Bronckhorst linksback. Inderdaad, geen goede vervangers. Ooijer, Bouma en zeker Mathijsen en De Cler zijn niet oranje waardig! Echt, dan kan mijn moeder het nog 10x beter!
Helaas, 74% denkt dat we de laatste 4 wel halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
74%![]()
misschin 74% denkt dat we de laatste 4 niet halen
Voor Huntelaar alleen niet, zoals je al min of meer aangeeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:24 schreef cultheld het volgende:
Chigrinskiy heeft Huntelaar normaal gesproken in z'n zak zitten. Leuke duels worden dat.
Ze voelen zeker niet lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Helaas, 74% denkt dat we de laatste 4 wel halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |