Wanneer niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef Adothehague het volgende:
van voor naar achter, gelukkig kunnen die oekraieners onze taal niet, maar we gaan nu al af als een gieter.
Sinds hij bij Chelsea speelt vind ik het niet veel meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
Absurd natuurlijk dat Shevsjenko geen minuut speelde in de EC-1 finale. Briljante voetballer.
Op eenzelfde manier als ze van de Josti Band zouden genieten, gok ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
In het buitenland genieten ze van ons publiek het is ook nooit goed
Hoe kun je dat nou zeggen hij speelt al een half jaar niet meerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sinds hij bij Chelsea speelt vind ik het niet veel meer.Drogba speelt terecht inde basis.
Dat komt omdat ze het niet verstaan. Ze denken namelijk dat we hartstochtelijk Nederland aanmoedigen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
Ze hebben 'm daar ook helemaal verkracht. Typerend aan die kutclub.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sinds hij bij Chelsea speelt vind ik het niet veel meer.Drogba speelt terecht inde basis.
Speelde wel aardig zonder hem, dacht ik zo. Al was hij er ongetwijfeld ingekomen als de 1-1 uitbleef.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
Absurd natuurlijk dat Shevsjenko geen minuut speelde in de EC-1 finale. Briljante voetballer.
Bij YNWA zingen ze ook maar een hit na uit begin jaren 60quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze het niet verstaan. Ze denken namelijk dat we hartstochtelijk Nederland aanmoedigen.
0-1 Sheva?quote:
pfffquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze hebben 'm daar ook helemaal verkracht. Typerend aan die kutclub.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze hebben 'm daar ook helemaal verkracht. Typerend aan die kutclub.
Dan moet hij VDV en Sneijder uit de basis spelen. Die kans is dus 0. Gelukkig ook maar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nette aanval. Hopelijk een basisplaats voor Afellay op het EK, mits fit.
Zou zonde zijn ik zie hem liever spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:38 schreef cultheld het volgende:
Afellay staat in de etalage tijdens het EK.
Wat een flanken heb je dan op het middenveld, met Sneijder en Afellay. Jammer van die kneuzen achterin.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nette aanval. Hopelijk een basisplaats voor Afellay op het EK, mits fit.
Heitinga is geen kneusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een flanken heb je dan op het middenveld, met Sneijder en Afellay. Jammer van die kneuzen achterin.
Ik zie liever robben (in vorm) op de flankenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een flanken heb je dan op het middenveld, met Sneijder en Afellay. Jammer van die kneuzen achterin.
Die speelt niet op het middenveld maar in de voorhoede.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik zie liever robben (in vorm) op de flanken
Het is nog maar afwachten of Van Persie wel klaar zal zijn voor het EK, want anders komt zijn plekkie vrij. En persoonlijk heb ik liever Afellay voor Sneijder, maar die kans is klein ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet hij VDV en Sneijder uit de basis spelen. Die kans is dus 0. Gelukkig ook maar.
Helemaal gelijk tong.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
Wat dacht je van VDV ipv Afellay. Die is in topvorm zoals hij de laatste weken in Duitsland laat zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb liever Sneijder.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het is nog maar afwachten of Van Persie wel klaar zal zijn voor het EK, want anders komt zijn plekkie vrij. En persoonlijk heb ik liever Afellay voor Sneijder, maar die kans is klein ja.
Ik heb ook liever Van der Vaart dan Afellay.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat dacht je van VDV ipv Afellay. Die is in topvorm zoals hij de laatste weken in Duitsland laat zien.
Veel betere voetballer dan Afellay.
Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het is nog maar afwachten of Van Persie wel klaar zal zijn voor het EK, want anders komt zijn plekkie vrij. En persoonlijk heb ik liever Afellay voor Sneijder, maar die kans is klein ja.
Geen rechtshalf en een totaal andere voetballer dan Afellay. Afellay heeft de versnelling aan de bal en lijdt minder balverlies dan VDV.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat dacht je van VDV ipv Afellay. Die is in topvorm zoals hij de laatste weken in Duitsland laat zien.
Veel betere voetballer dan Afellay.
Do the wavequote:
Sneijer had wel een lange tijd een mindere periode bij Real toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Heb je Sneijder dit seizoen zien voetballen?
Hij was in Nederland al een klasse beter, maar in Spanje zijn daar meerdere klasses bijgekomen.
om te kijken of hij goed genoeg is om mee te gaan naar EK denk ik hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:44 schreef Adothehague het volgende:
waarom speelt die Dirk Kut in hemelsnaam
Totaal mee oneens, dan heb je de wedstrijden van HSV echt niet gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen rechtshalf en een totaal andere voetballer dan Afellay. Afellay heeft de versnelling aan de bal en lijdt minder balverlies dan VDV.
En Van der Vaart heeft weer scorend vermogen en kan van helemaal niets iets geweldigs maken, vanwege zijn veel betere overzicht. Zo heeft ieder zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen rechtshalf en een totaal andere voetballer dan Afellay. Afellay heeft de versnelling aan de bal en lijdt minder balverlies dan VDV.
Mooi hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Mooi tenue
VDV heeft dezelfde versnelling aan de bal als Afellay? Dat is echt nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Totaal mee oneens, dan heb je de wedstrijden van HSV echt niet gezien.
Volgens mij is keer op keer bewezen dat Dirk Kut niet goed genoeg is voor het EK.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
om te kijken of hij goed genoeg is om mee te gaan naar EK denk ik he
Kut je bedoelt Kuytquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:44 schreef Adothehague het volgende:
waarom speelt die Dirk Kut in hemelsnaam
Zo'n speler laat je dan dus niet als rechtshalf spelen, maar als diepste middenvelder.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
En Van der Vaart heeft weer scorend vermogen en kan van helemaal niets iets geweldigs maken, vanwege zijn veel betere overzicht. Zo heeft ieder zijn kwaliteiten.
Het shirt heb ik vandaag binnen gekregen, gewonnen via een quizquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Mooi tenue
Alles komt aan. Als hij geen basisplaats krijgt op het EK, dan heeft Bassie er echt niets van begrepen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:46 schreef venomsnake het volgende:
Fraaie pass van Affelay.
Geweldige speler.
Ach, het heeft wel watquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Mooi heheb ik ook gehaald. Vind de kousen wel lelijk
Inderdaad, en gelijk van die DUCT-tape rugnummers en -namen af.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Mooi tenue
Doeiquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
Maak me wakker als de wedstrijd afgelopen is![]()
![]()
Niet zien spelen vanwege dat gezeik met rechten, maar ik heb gewoon liever iemand in de aanval die zijn mannetje makkelijk kan passeren en daarnaast een geweldig overzicht en pass heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Heb je Sneijder dit seizoen zien voetballen?
Hij was in Nederland al een klasse beter, maar in Spanje zijn daar meerdere klasses bijgekomen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het shirt heb ik vandaag binnen gekregen, gewonnen via een quiz
jij ook alquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het shirt heb ik vandaag binnen gekregen, gewonnen via een quiz
De snelheid misschien niet, maar de mogelijkheden om kansen te creeeren, het scorende vermogen (en het totale gebrek daaraan van Afellay) en de geniale passes bezit VDV wel. En zo vaak leidt VDV geen balverlies, niet minder dan Afellay.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
VDV heeft dezelfde versnelling aan de bal als Afellay? Dat is echt nieuw voor mij.
Affelay is aanvallend, je hebt Sneijder en Van der Vaart daar ook al. Dat zijn vaste waardes in het elftal, ik denk dat de kans klein is. Hij is erg goed, maar hij mag wel wat meer scoren voor iemand van zijn positiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alles komt aan. Als hij geen basisplaats krijgt op het EK, dan heeft Bassie er echt niets van begrepen.
Dan moet je Sneijder hebben!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet zien spelen vanwege dat gezeik met rechten, maar ik heb gewoon liever iemand in de aanval die zijn mannetje makkelijk kan passeren en daarnaast een geweldig overzicht en pass heeft.
De passes en het overzicht van Sneijder zijn natuurlijk beter dan Afellay, laat staan de afstandschoten en de vrije trappen (waarmee je een wedstrijd beslist).quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Niet zien spelen vanwege dat gezeik met rechten, maar ik heb gewoon liever iemand in de aanval die zijn mannetje makkelijk kan passeren en daarnaast een geweldig overzicht en pass heeft.
Dat is onzin, als het naar binnen trekkende spelers zijn. En gezien onze backs, lijkt me het logisch wanneer ze naar binnen trekken. Een linkspoot op rechts is dan zo gek niet, als hij ook nog een lekker schot heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo'n speler laat je dan dus niet als rechtshalf spelen, maar als diepste middenvelder.
Die moet je dus diep laten spelen en niet als half.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
De snelheid misschien niet, maar de mogelijkheden om kansen te creeeren, het scorende vermogen (en het totale gebrek daaraan van Afellay) en de geniale passes bezit VDV wel. En zo vaak leidt VDV geen balverlies, niet minder dan Afellay.
Nou ja, bijna alles..quote:
Nee joh, ik vind hem wel wat hebben.quote:
Nee idd. VdV ligt 1 keer en is dan gelijk 3 maanden uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:49 schreef twi het volgende:
Afellay kan het ook prima hoor, maar ik heb nog net effe wat meer vertrouwen in Van der Vaart. De ligt ook niet 10 keer per wedstrijd een minuut op de grond zichzelf aan te stellen, dus dat scheelt weer wat ergernis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |