Wanneer niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef Adothehague het volgende:
van voor naar achter, gelukkig kunnen die oekraieners onze taal niet, maar we gaan nu al af als een gieter.
Sinds hij bij Chelsea speelt vind ik het niet veel meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
Absurd natuurlijk dat Shevsjenko geen minuut speelde in de EC-1 finale. Briljante voetballer.
Op eenzelfde manier als ze van de Josti Band zouden genieten, gok ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
In het buitenland genieten ze van ons publiek het is ook nooit goed
Hoe kun je dat nou zeggen hij speelt al een half jaar niet meerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sinds hij bij Chelsea speelt vind ik het niet veel meer.Drogba speelt terecht inde basis.
Dat komt omdat ze het niet verstaan. Ze denken namelijk dat we hartstochtelijk Nederland aanmoedigen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
In het buitenland genieten ze van ons publiek het is ook nooit goed
Ze hebben 'm daar ook helemaal verkracht. Typerend aan die kutclub.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sinds hij bij Chelsea speelt vind ik het niet veel meer.Drogba speelt terecht inde basis.
Speelde wel aardig zonder hem, dacht ik zo. Al was hij er ongetwijfeld ingekomen als de 1-1 uitbleef.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
Absurd natuurlijk dat Shevsjenko geen minuut speelde in de EC-1 finale. Briljante voetballer.
Bij YNWA zingen ze ook maar een hit na uit begin jaren 60quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze het niet verstaan. Ze denken namelijk dat we hartstochtelijk Nederland aanmoedigen.
0-1 Sheva?quote:
pfffquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze hebben 'm daar ook helemaal verkracht. Typerend aan die kutclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |