Dat meen je niet!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Het is nog maar afwachten of Van Persie wel klaar zal zijn voor het EK, want anders komt zijn plekkie vrij. En persoonlijk heb ik liever Afellay voor Sneijder, maar die kans is klein ja.
Geen rechtshalf en een totaal andere voetballer dan Afellay. Afellay heeft de versnelling aan de bal en lijdt minder balverlies dan VDV.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat dacht je van VDV ipv Afellay. Die is in topvorm zoals hij de laatste weken in Duitsland laat zien.
Veel betere voetballer dan Afellay.
Do the wavequote:
Sneijer had wel een lange tijd een mindere periode bij Real toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Heb je Sneijder dit seizoen zien voetballen?
Hij was in Nederland al een klasse beter, maar in Spanje zijn daar meerdere klasses bijgekomen.
om te kijken of hij goed genoeg is om mee te gaan naar EK denk ik hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:44 schreef Adothehague het volgende:
waarom speelt die Dirk Kut in hemelsnaam
Totaal mee oneens, dan heb je de wedstrijden van HSV echt niet gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen rechtshalf en een totaal andere voetballer dan Afellay. Afellay heeft de versnelling aan de bal en lijdt minder balverlies dan VDV.
En Van der Vaart heeft weer scorend vermogen en kan van helemaal niets iets geweldigs maken, vanwege zijn veel betere overzicht. Zo heeft ieder zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geen rechtshalf en een totaal andere voetballer dan Afellay. Afellay heeft de versnelling aan de bal en lijdt minder balverlies dan VDV.
Mooi hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Mooi tenue
VDV heeft dezelfde versnelling aan de bal als Afellay? Dat is echt nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Totaal mee oneens, dan heb je de wedstrijden van HSV echt niet gezien.
Volgens mij is keer op keer bewezen dat Dirk Kut niet goed genoeg is voor het EK.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
om te kijken of hij goed genoeg is om mee te gaan naar EK denk ik he
Kut je bedoelt Kuytquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:44 schreef Adothehague het volgende:
waarom speelt die Dirk Kut in hemelsnaam
Zo'n speler laat je dan dus niet als rechtshalf spelen, maar als diepste middenvelder.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
En Van der Vaart heeft weer scorend vermogen en kan van helemaal niets iets geweldigs maken, vanwege zijn veel betere overzicht. Zo heeft ieder zijn kwaliteiten.
Het shirt heb ik vandaag binnen gekregen, gewonnen via een quizquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:45 schreef denthemen het volgende:
Mooi tenue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |