Zeg maar helemaal niet, ik zie ze niet winnen van die mannenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar deze wedstrijd. Zal niet heel makkelijk worden.
Klopt. Oekraïne is gewoon een ontzettend taaie tegenstander, met natuurlijk een hele lepe Shevchenko.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zeg maar helemaal niet, ik zie ze niet winnen van die mannen
Nou en, dat is niet het doel van oefeninterlands.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zeg maar helemaal niet, ik zie ze niet winnen van die mannen
Als Nederland deze wedstrijd verliest ( wat gewoon reeël is ) en Nederland verliest ook de volgende oefenwedstrijd tegen Denemarken om vervolgens gelijk te spelen te Wales, ( ik noem maar een voorbeeld ) dan kan ik je vertellen dat je als Nederland zijnde niet met een goed gevoel naar het EK stapt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:20 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Nou en, dat is niet het doel van oefeninterlands.
Neen, hij vindt vast dat we "veel geleerd hebben"quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:39 schreef Anonymousz het volgende:
En van Basten gaat natuurlijk zeggen: we hebben heel goed gespeeld
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:17 schreef Hankster het volgende:
[..]
Neen, hij vindt vast dat we "veel geleerd hebben"
Och, ik gok op een hele late 1-0.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:27 schreef DRD het volgende:
Slechte wedstrijd, slecht resultaat: 0-2 of 1-3. De boel moet echt op scherp gezet gaan worden.
Vak E zit ik, ook voor 25,-quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
nou, ik ben er niet bij.
alleen van 25 of meer euro was er nog
25 euro voor vak w of z, nooit
wat een hookerprijzen
Owquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:39 schreef koolstrab het volgende:
[..]
Ruud speelt toch nog niet mee morgen?
Ow okquote:
Ruud zei in een interview: Morgen krijgt Klaas-Jan de kans en ik hoop dat hij het goed doet.quote:
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ruud zei in een interview: Morgen krijgt Klaas-Jan de kans en ik hoop dat hij het goed doet.
Ach, Huntelaar en Van Nistelrooy maakt niet zo veel uit. Meevoetballen kunnen ze beiden toch niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt
Ik kom er nu pas achter dat Ruudje niet speelt morgen
Het is, vind ik, maar normaal dat hij dat zegt. Wat moet hij anders zeggen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ruud zei in een interview: Morgen krijgt Klaas-Jan de kans en ik hoop dat hij het goed doet.
Sar komt maandag toch pas bij de groep? Of is ie er al?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Morgen staan er best nog wel leuke namen op het veld.
Hoop dat donderdag , Sneijder , Robben , van Nistelrooy , van Perie en van der Sar wel minuten maken.
Maandag.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sar komt maandag toch pas bij de groep? Of is ie er al?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
4-2.
Voor Nederland:
Huntelaar.
Hetinga.
Van Persie.
Afellay.
Voor Oekraïne:
Sheva.
Eigen goal Mathijsen.
| Forum Opties | |
|---|---|