helaas .. maargoed dat yasha niks te doen heeftquote:
Beterschap!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:42 schreef Brammie1 het volgende:
nog een half uurtje en dan is de verdoving uitgewerkt. Jeej, pijn
Heeeeeeeeeeel goedquote:Op maandag 19 mei 2008 17:08 schreef morgane het volgende:
Ik ben weer thuis hoor! Wiskunde ging niet heel denderend, maar die 3,9 voor een 6 als eindcijfer moet ik toch wel gehaald hebben hoop ik. En Nederlands ging prima!! Nu weer ff rondknallen met Urban Terror
dat laatste gok ikquote:Op maandag 19 mei 2008 17:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Per 25 of 50 in een spoiler kan ook (of werkt dat alleen in de baggerlay-out dat je 't kan uitklappen en dus de boel korter wordt)?
goed gedaanquote:Op maandag 19 mei 2008 17:08 schreef morgane het volgende:
Ik ben weer thuis hoor! Wiskunde ging niet heel denderend, maar die 3,9 voor een 6 als eindcijfer moet ik toch wel gehaald hebben hoop ik. En Nederlands ging prima!! Nu weer ff rondknallen met Urban Terror
Ohhhh dat haal je mak-ke-lijkquote:Op maandag 19 mei 2008 17:19 schreef morgane het volgende:
Sodeknetter!das niet mis!
Mijn laagste gemiddelde is een 6,4 en mijn hoogste een 7,9. Verder ligt alles rond de 7,5 dus het moet wel heel raar lopen wil ik zakken
ik vind t wel grappig om de tts te lezen,.,. misschien dat we om de 10 topics er 10 vanaf het begin weg moeten halen ofzo.. dus dat je er maar 50 ziet de hele tijd...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik wil gaat teveel tijd kosten en daar heb ik het geduld niet voor.. Als je het in 2 kolommen wil zetten moet je alles gaan verkorten qua naam enzoteveel moeite..
Wat vinden jullie van 001|002|003 enzo?
Of wil je perse de tts kunnen blijven lezen want dan wordt het dus een oneindig lange lijst of iemand moet zich opofferen om het wel zo neer te zetten.
wat was er met de rellen op de goffert? of iig opstootjes hoorde ikquote:
Oh daar heb ik niks van gemerkt. Was de hele middag gewoon gezellig, af en toe werd wel opeens (illigaal) vuurwerk afgestoken midden in de menigte. En de burgermeester werd lekker uitgefloten.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat was er met de rellen op de goffert? of iig opstootjes hoorde ik
hahaquote:Op maandag 19 mei 2008 17:36 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niks van gemerkt. Was de hele middag gewoon gezellig, af en toe werd wel opeens (illigaal) vuurwerk afgestoken midden in de menigte. En de burgermeester werd lekker uitgefloten.
Naja dan moeten jullie maar iets verzinnenquote:Op maandag 19 mei 2008 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind t wel grappig om de tts te lezen,.,. misschien dat we om de 10 topics er 10 vanaf het begin weg moeten halen ofzo.. dus dat je er maar 50 ziet de hele tijd...
??
Morgen geschiedenis (niet erg hard voor geleerd, want dat wordt toch niks) en woensdag Duits. Volgende week nog filosofie en Engels en dat was het alweerquote:Op maandag 19 mei 2008 17:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed gedaan
wat staat er nu op de agenda?
veel plezierquote:Op maandag 19 mei 2008 18:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Auerop
Ik ga maar eens even verder met de afwas.. ene helft gedaan tijdens het koken nu weer wat ik vies gemaakt heb met het koken en eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
ook rustigquote:Op maandag 19 mei 2008 18:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Morgen geschiedenis (niet erg hard voor geleerd, want dat wordt toch niks) en woensdag Duits. Volgende week nog filosofie en Engels en dat was het alweer![]()
Huh welk profiel heb je? C&M met wiskunde ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:20 schreef morgane het volgende:
[..]
Morgen geschiedenis (niet erg hard voor geleerd, want dat wordt toch niks) en woensdag Duits. Volgende week nog filosofie en Engels en dat was het alweer![]()
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
veel plezierStond ik net met m;n huisgenootje te kletsen.. heb ik m'n dure tefalpan van de trap naar beneden laten donderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja de steel zit nu een beetje los maar komt vast wel goed
Heb ik dadelijk met bakken ineens die steel in m'n hand.![]()
Dat kan ik nog wel es proberen..ware het niet dat ik hier geen schroevendraaier hebquote:Op maandag 19 mei 2008 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
aandraaien met de schroevendraaier?
ja likt me logisch hequote:Op maandag 19 mei 2008 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel es proberen..ware het niet dat ik hier geen schroevendraaier hebzou door de klap dat ding wat losser zijn gegaan dan ofzo..
C&M (met WaI, zit er standaard bij) en Duits 12 en filosofie i.p.v. Frans 2.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef Dupje het volgende:
[..]
Huh welk profiel heb je? C&M met wiskunde ofzo?
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja likt me logisch he![]()
ik heb een schroevendraaier (A)
Ohhh op die manierquote:Op maandag 19 mei 2008 19:09 schreef morgane het volgende:
[..]
C&M (met WaI, zit er standaard bij) en Duits 12 en filosofie i.p.v. Frans 2.
8 uur kolonisten?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
nog even 70 blz lezen/scannnen en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag
"even"
wel een gaaf feestjequote:Op maandag 19 mei 2008 19:22 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb tot 3 uur aan project gewerkt.. toen uitgebreid boodschappen gedaan, Guitar Hero gespeeldgekookt en gegeten.. en nu wachten op Grey's Anatomy
En ik weet niet of ik vrijdag ga.. denk het niet, ben er nooit op vrijdag
ja, nu moet ik rellen met yasha om jullie nog enigsinds te vermakenquote:
is voor de pauzequote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoe snel denk jij dat ik 70 blz lees
Maarquote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, nu moet ik rellen met yasha om jullie nog enigsinds te vermaken
Gelukkig hoef je daar alleen maar een kloon voor aan te maken en wat te zeurenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
ja, nu moet ik rellen met yasha om jullie nog enigsinds te vermaken
ik kom niet meer langs want had vanmiddag al gedaan wat k moest doen in de stad dus blijf thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
ey komop we zouden t nu toch nog niet vertellen ?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je daar alleen maar een kloon voor aan te maken en wat te zeuren.
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zat op de kast, maar ik ken iemand die onderhand tegen het plafond aanzatquote:Op maandag 19 mei 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je daar alleen maar een kloon voor aan te maken en wat te zeuren.
wanneerquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k zal niet zeggen wie maar het rijmt op stukquote:Op maandag 19 mei 2008 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik zat op de kast, maar ik ken iemand die onderhand tegen het plafond aanzat
zoiets jahquote:Op maandag 19 mei 2008 19:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k zal niet zeggen wie maar het rijmt op stuk
Ik? Hij was gewoon irritant, viel wel mee verderquote:Op maandag 19 mei 2008 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik zat op de kast, maar ik ken iemand die onderhand tegen het plafond aanzat
vegetarierrel was goed vond ikquote:Op maandag 19 mei 2008 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik? Hij was gewoon irritant, viel wel mee verder. Ergere rellen op FOK! meegemaakt
.
Dat was meer FOK! tegen de rest, niet onderlingquote:
wat was de laatste goede rel dan .?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was meer FOK! tegen de rest, niet onderling.
Inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jericho is nu op Veronica, echt een topserie.
Ja ik ookquote:
martinquote:
Leon?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:57 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Ik wil niet naar schoolGister pas kwart voor 1 thuis van werken (op werk was die gast met stationsverbod er WEER bluh), en nu alweer naar school
Nope Fernandez ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:13 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Leon?
Ik ben al om 22 uur gaan slapen en vanochtend zag ik dat 4 mensen mij hadden ge-sms't en 1 iemand had geprobeerd te bellen. 's Nachts wel vaag meegekregen dat er iemand aanbelde bij mij.
ze hadden m doorgestuurd naar jequote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:13 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Leon?
Ik ben al om 22 uur gaan slapen en vanochtend zag ik dat 4 mensen mij hadden ge-sms't en 1 iemand had geprobeerd te bellen. 's Nachts wel vaag meegekregen dat er iemand aanbelde bij mij.
Het zal weinig helpen vrees ik, maar misschien kan ie 't waarderenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik hem pmen of hij terugkomt?
Ik volg [NL], terwijl ik alle afleveringen op m'n HD heb staanquote:
Weer iets van 5 epsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik volg [NL], terwijl ik alle afleveringen op m'n HD heb staan. Logica ten top
.
Zijn ze weer begonnen na de strike?
zie topicquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vergeet nog wat,Coctailprikker gefeliciteerd
Nu alquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er weer... en heb ik nou twee naamtopics gespot?
Euh... blondquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu al, welcome back
. Ik dacht dat je veel langer weg zou zijn
.
Hoe waren de Deense chicks?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ziet er cool uit, heeft deze ook een nummerbord met een M?
heb je een lekker zusje ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef Aibmi het volgende:
Zo, ik ga eens naar eindhoven, lekker m'n zusje verhuizen
en t is ook wel fijn om naar een op te kijken die helemaal af is of nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben weer aan het SOGGEN net serie gekeken en nu ga ik m'n kamer maar even opruimen.. Maar dat is ook wel nodig voor het leren anders zie ik hele tijd rotzooi enzo
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
nederlandfm.nl
Nope, maar nu staat ie bij de favorietenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
ja wist je dat neit pietje
alles kan kapotquote:
Das goed, maar dan moet ik dat dus wel ff goed bewaren hierquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:18 schreef swarmahoer het volgende:
nee gewoon een nieuw blok
en na 150 beginnen we aan de 2e rij
Neequote:
Neu, da's me veel te veel werkquote:
n kleine rel met de user mylovequote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, da's me veel te veel werk
Heb ik echt iets gemist dan?
Stuk of vier valt mee inderdaad, maar heb gewoon geen zinquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
n kleine rel met de user mylovewel grappig
en zoveel topics zijn het niet toch ?
Mijn adoratie enzoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, da's me veel te veel werk
Heb ik echt iets gemist dan?
die is toch de prullenbak in?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
n kleine rel met de user mylovewel grappig
en zoveel topics zijn het niet toch ?
heeft ie vast niet gemistquote:
Die heb ik sowieso gemist, daar hoef ik niet voor terug te lezenquote:
Het staat toch nog niet vastquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
topic 100 zou toch zijn Nijmegen #100 met dank aan swarmahoer en yasha
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso gemist, daar hoef ik niet voor terug te lezen.
je mist je topicquote:
scheelt weerquote:
ik keek toevallig in een topic net en de post daar was van jou en die ging ook al over bier...quote:
Als ik jou toch niet hadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
ik help je graag he dat weet je toch
Ik was gisteravond doodop.. dus ik zo m'n bed inklimmen.. Heb ik een anderhalf uur wakker gelegenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
Net weer wakker van een half uur slaap. Zou zo terug willen, maar ben bang dat ik dan vanavond niet kan slapen...
powernapquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:19 schreef Mikkie het volgende:
Net weer wakker van een half uur slaap. Zou zo terug willen, maar ben bang dat ik dan vanavond niet kan slapen...
ja, beter zoeken dusquote:
altijd goed laptop in je bed hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was gisteravond doodop.. dus ik zo m'n bed inklimmen.. Heb ik een anderhalf uur wakker gelegen
Maar ik was te lui om m'n bed weer uit te klimmen
erg vermakelikquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet iig de STA FB bijlezen Mikkie.
door je moeder laten doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm zal ik nu nog een was draaien of zal ik dat morgenavond zelf thuis doen
Joh ik was om 6 uur al onderweg om te werken, op de Bijenkorf in Utrecht moest er gedemonteerd worden een zendmast... Ben net terug, dan denk ik écht niet er aan of iemand hier op fok zich druk maakt om mijn verjaardagquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet iig de STA FB bijlezen Mikkie.
CP, wat doe je, of is 't een verkapte poging tot humor
?
Kom gerust langs, ik ben er toch niet. Heb zo een examen voor mijn werk,. VCA, en heb er niks aan gedaan. Daarna ff langs een vriendquote:
In topic 89quote:Op zondag 4 mei 2008 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeeej 7000 posts
Bij deze bedank ik Swarmahoer voor het medemogelijk maken van dit bijzondere aantal, zonder hem was dit alles niet gelukt!!
ok kom je mij en yasha oppikken dan in de stadquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kom gerust langs, ik ben er toch niet. Heb zo een examen voor mijn werk,. VCA, en heb er niks aan gedaan. Daarna ff langs een vriend
Ik ben voorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok kom je mij en yasha oppikken dan in de stadik ben 10 uur klaar met werk
Uhm ik moet morgen weer gewoon vroeg op ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok kom je mij en yasha oppikken dan in de stadik ben 10 uur klaar met werk
ze beginnen hier morgen om 7 uur beetje te verbouwen allemaalquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Uhm ik moet morgen weer gewoon vroeg op ?
7 uur is voor mij uitslapenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ze beginnen hier morgen om 7 uur beetje te verbouwen allemaal
Was terecht, had jij ook gedaanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Whehe... jullie hebben me toch even mooi laten opfokken door MyLove
Er had waarschijnlijk wel een doodsverwensinkje vanaf gekund, jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was terecht, had jij ook gedaan.
Naja daar stonden de irritantste dingen wel opgesomtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:57 schreef Mikkie het volgende:
Heb niet teruggelezen overigens, alleen even FB bekeken.
Ik vind het wel een mooie taak voor Pietje of Swarma.. Die zitten allebei hier ook al vrij lang dus weten ook wel iedereen zijn typische postsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef LastRequest het volgende:
Als ik ze zou weten zou ik het voor je doen haha
Mikkie ook wel maar die heeft het altijd al zo drukquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie taak voor Pietje of Swarma.. Die zitten allebei hier ook al vrij lang dus weten ook wel iedereen zijn typische posts
Dat wordt snel erg grootquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien is het ook wel leuk om typische quotes in de op te zetten van het 100e topic..
Mja beetje wel, hij heeft al tijdje hartproblemen, en is daar ook voor geopereerd 2 weken geleden. En toen was ie erna misselijk enzo. Hij dacht dat t door operatie kwam. Maar vanochtend issie weer opgenomen in zkh omdat het echt slecht ging. Nu heeft ie wrs inwendige bloedingen gehad. Maar dat kunnen ze nu niet onderzoeken omdat zn bloed nog te dun is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hmernstig?
Ik moet er niet aan denken dat er iets met mijn opa gebeurt![]()
Ik hoop dat het allemaal goed komt dan!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja beetje wel, hij heeft al tijdje hartproblemen, en is daar ook voor geopereerd 2 weken geleden. En toen was ie erna misselijk enzo. Hij dacht dat t door operatie kwam. Maar vanochtend issie weer opgenomen in zkh omdat het echt slecht ging. Nu heeft ie wrs inwendige bloedingen gehad. Maar dat kunnen ze nu niet onderzoeken omdat zn bloed nog te dun is.
Nog beetje spannend dus
Ik wil ook dat er niks met mn opa gebeurt! Want heb ook alle opa's en oma's nog, geen idee wat er gebeurt als er een wegvalt
Ja precies, misschien vind ik het verdriet van anderen nog wel erger dan mn eigen verdrietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het allemaal goed komt dan!
De moeder van mijn moeder is al dood sinds mijn moeder 6 was dus daar heb ik alleen een opa.. En die opa is mij heiligAan de kant van mijn vader is mijn Oma sinds 95 overleden, was nog vrij jong dus weet daar niet veel meer van.. Met die Opa heb ik niet zo heel veel..
Owjah en dan is er ook nog een Tante van mijn moeder, die voor mijn moeder echt als haar 2e moeder was maar die is helaas ook al 3 jaar doodIk heb daar vooral veel verdriet om gehad omdat mijn moeder helemaal kapot was.. Dus ik wil niet weten wat er gebeurt als haar vader overlijdt..
Mja te druk met school eigenlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat Pietje zegt, ook al is dat best moeilijk..
en ga er heen als je kan
Thanks!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow het is zo maandagKomt helemaal goed Dupje!!
Haha @ DGK Brian mag Huub nu legaal afgaan maken
Dat wordt lastig, want morgen moet ik werkenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Morgenkan je meteen m'n ouders ontmoeten hebben we dat ook weer gehad
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi, swarma & ik, dus eeuuhhh@ de jarige
Jah maar mijn vader komt morgen hier vanuit het werk en dan ga ik savonds met hun mee naar huisquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi wat doe je, donderdag pas supertje
Supergezellig en enorm vermoeiendquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar hoe was je studiereis Mikkie, wat heb je allemaal gedaan?
Ja, echt heel apart. Een enorm gebouw maar echt geen kip te vinden. De vrouw die de rondleiding gaf, gaf aan dat dat vaker voorkwam en ze wist ook niet hoe het kwam. Vreemdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klinkt goed, vreemd dat er zo weinig studenten rondlopen
.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |