Inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jericho is nu op Veronica, echt een topserie.
Ja ik ookquote:
martinquote:
Leon?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:57 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Ik wil niet naar schoolGister pas kwart voor 1 thuis van werken (op werk was die gast met stationsverbod er WEER bluh), en nu alweer naar school
Nope Fernandez ofzo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:13 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Leon?
Ik ben al om 22 uur gaan slapen en vanochtend zag ik dat 4 mensen mij hadden ge-sms't en 1 iemand had geprobeerd te bellen. 's Nachts wel vaag meegekregen dat er iemand aanbelde bij mij.
ze hadden m doorgestuurd naar jequote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:13 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Leon?
Ik ben al om 22 uur gaan slapen en vanochtend zag ik dat 4 mensen mij hadden ge-sms't en 1 iemand had geprobeerd te bellen. 's Nachts wel vaag meegekregen dat er iemand aanbelde bij mij.
Het zal weinig helpen vrees ik, maar misschien kan ie 't waarderenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik hem pmen of hij terugkomt?
Ik volg [NL], terwijl ik alle afleveringen op m'n HD heb staanquote:
Weer iets van 5 epsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik volg [NL], terwijl ik alle afleveringen op m'n HD heb staan. Logica ten top
.
Zijn ze weer begonnen na de strike?
zie topicquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vergeet nog wat,Coctailprikker gefeliciteerd
Nu alquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:28 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er weer... en heb ik nou twee naamtopics gespot?
Euh... blondquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu al, welcome back
. Ik dacht dat je veel langer weg zou zijn
.
Hoe waren de Deense chicks?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ziet er cool uit, heeft deze ook een nummerbord met een M?
heb je een lekker zusje ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef Aibmi het volgende:
Zo, ik ga eens naar eindhoven, lekker m'n zusje verhuizen
en t is ook wel fijn om naar een op te kijken die helemaal af is of nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben weer aan het SOGGEN net serie gekeken en nu ga ik m'n kamer maar even opruimen.. Maar dat is ook wel nodig voor het leren anders zie ik hele tijd rotzooi enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |