8 uur kolonisten?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
nog even 70 blz lezen/scannnen en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag
"even"
wel een gaaf feestjequote:Op maandag 19 mei 2008 19:22 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb tot 3 uur aan project gewerkt.. toen uitgebreid boodschappen gedaan, Guitar Hero gespeeldgekookt en gegeten.. en nu wachten op Grey's Anatomy
En ik weet niet of ik vrijdag ga.. denk het niet, ben er nooit op vrijdag
ja, nu moet ik rellen met yasha om jullie nog enigsinds te vermakenquote:
is voor de pauzequote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoe snel denk jij dat ik 70 blz lees
Maarquote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, nu moet ik rellen met yasha om jullie nog enigsinds te vermaken
Gelukkig hoef je daar alleen maar een kloon voor aan te maken en wat te zeurenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:25 schreef swarmahoer het volgende:
ja, nu moet ik rellen met yasha om jullie nog enigsinds te vermaken
ik kom niet meer langs want had vanmiddag al gedaan wat k moest doen in de stad dus blijf thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
ey komop we zouden t nu toch nog niet vertellen ?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je daar alleen maar een kloon voor aan te maken en wat te zeuren.
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zat op de kast, maar ik ken iemand die onderhand tegen het plafond aanzatquote:Op maandag 19 mei 2008 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je daar alleen maar een kloon voor aan te maken en wat te zeuren.
wanneerquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op maandag 19 mei 2008 19:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k zal niet zeggen wie maar het rijmt op stukquote:Op maandag 19 mei 2008 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik zat op de kast, maar ik ken iemand die onderhand tegen het plafond aanzat
zoiets jahquote:Op maandag 19 mei 2008 19:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
k zal niet zeggen wie maar het rijmt op stuk
Ik? Hij was gewoon irritant, viel wel mee verderquote:Op maandag 19 mei 2008 19:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik zat op de kast, maar ik ken iemand die onderhand tegen het plafond aanzat
vegetarierrel was goed vond ikquote:Op maandag 19 mei 2008 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik? Hij was gewoon irritant, viel wel mee verder. Ergere rellen op FOK! meegemaakt
.
Dat was meer FOK! tegen de rest, niet onderlingquote:
wat was de laatste goede rel dan .?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was meer FOK! tegen de rest, niet onderling.
Inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2008 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jericho is nu op Veronica, echt een topserie.
Ja ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |