quote:Op zondag 18 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Smakeloos, dat is je vriendin anaal en dan weer vaginaal penetreren, ongeacht haar buikpijn, en nooit eens grondig uitgezocht willen zien wat die buikpijn veroorzaakt. Totdat Brian dat doet, voel ik me vrij te zeggen wat ik wil van zijn smakeloze gekonijn.
Klopt, ze draagt een pruik én matten. Ze vond het haar van de pruik niet lang genoeg, vandaar de extra matten.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:59 schreef Coraatje het volgende:
ik hoorde iedereen over amanda dat ze matten heeft ,maar zit haar net effe te bekijken ze heeft van zichzelf krullend haar ,komt even met een natte krullende kop de douche uit en vervolgens heeft ze stijl droog haar, dus ga het toch eens zijn met de meerderheid ,ze heeft een gedeelte pruik
Ik gun het Jaap heel erg, maar ik ben inmiddels zover dat van mij iedereen die poen mag winnen. Ze komen er vanzelf achter dat het niet gelukkig maakt.....dat er toch iets meer moet zijn dan dat.....al is het wel lekker om je bankrekening redelijk gevuld te zien.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nou laat ik je vertellen dat ook Jaap mag winnen van mij , als het maar niet die 2 asocialen van een klabatz en balk zijn.
Reageer eens niet zo oververhit en chill. Dit is nog steeds de cos trouwens.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
![]()
Punt een: Wie gaat daarnaar kijken? Ok, er hangen camera's maar daar de hele tijd naar beweging onder de dekens staren gaat echt tever.
Punt twee: Wat ze doen onder de dekens is niet te zien, dus je kan zoveel beweren.
Punt drie: Hoe kan je dit zo schaamteloos posten en je er niet eens schuldig over voelen?
Ik denk dat ik maar weer gewoon naar onschuldige terror ga kijken, de oprechte liefde van Amanda en Brian (ze gunnen elkaar de overwinning en pushen elkaar niet om eruit te gaan ala Huub) of desnoods een goede actie van Huub. Dit kan echt niet.
Ze gunnen elkaar de overwinning, ja niet zo vreemd als ze na de kooi van elkaar kunnen profiteren.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
![]()
Punt een: Wie gaat daarnaar kijken? Ok, er hangen camera's maar daar de hele tijd naar beweging onder de dekens staren gaat echt tever.
Punt twee: Wat ze doen onder de dekens is niet te zien, dus je kan zoveel beweren.
Punt drie: Hoe kan je dit zo schaamteloos posten en je er niet eens schuldig over voelen?
Ik denk dat ik maar weer gewoon naar onschuldige terror ga kijken, de oprechte liefde van Amanda en Brian (ze gunnen elkaar de overwinning en pushen elkaar niet om eruit te gaan ala Huub) of desnoods een goede actie van Huub. Dit kan echt niet.
Laat het niet waar zijn..........quote:Op zondag 18 mei 2008 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bedankt Disana...
[..]
Ik gun het Jaap heel erg, maar ik ben inmiddels zover dat van mij iedereen die poen mag winnen. Ze komen er vanzelf achter dat het niet gelukkig maakt.....dat er toch iets meer moet zijn dan dat.....al is het wel lekker om je bankrekening redelijk gevuld te zien.
Nog steeds denk ik dat Amanda er mee van tussen gaat....
Ik snap dat heel goed van Disana namelijk omdat deze 2 personen a & b niks waard zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
![]()
Punt drie: Hoe kan je dit zo schaamteloos posten en je er niet eens schuldig over voelen? Ik denk dat ik maar weer gewoon naar onschuldige terror ga kijken, de oprechte liefde van Amanda en Brian (ze gunnen elkaar de overwinning en pushen elkaar niet om eruit te gaan ala Huub) of desnoods een goede actie van Huub. Dit kan echt niet.
Carlos is allang ingelicht...........hij zit nu achter mee te kijken!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Kijken of Carlos weer zo boos te krijgen is, Jaap mag wel oppassen.
Hij is volvet hé, daar kan geen "Goudse" tegenop....en toch denk ik dat hij kerngezond is ondanks dat hij natuurlijk een wandelende tijdbom is voor allerlei aandoeningen.....quote:Op zondag 18 mei 2008 14:08 schreef mspoez het volgende:
"Mooie tv man"
Jaap zoekt een schaar en een aansteker.
"Mooie tv man"
Wat hijgt die gast, als die wint krijgt ie acuut een hartaanval van de schrik.
Het is lekker weer, Amanda gaat in haa rnieuwe bikini op het terras zonnen! Beequeen, heb jij nog niet zo'n hip strandsetje dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda, misschien kun je je eerst even aankleden voordat je je uitgebreid gaat opmaken en eplileren....oh, wacht....
Het grappige van Amanda.........ze stijlt slechts de voorkanten van heur haar, de achterkant ziet er niet uit en ze heeft slag aan de achterkant + totaal ongelijke matten!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda, misschien kun je je eerst even aankleden voordat je je uitgebreid gaat opmaken en eplileren....oh, wacht....
quote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Stomme Carlos!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Carlos gaat lekker buiten sporten.....
Jaap er achteraan: "Hey Carlos brother, waarom doe je dat man, je doet mij pijn"
Strandsetje, ammehoelaquote:Op zondag 18 mei 2008 14:10 schreef mspoez het volgende:
Het is lekker weer, Amanda gaat in haa rnieuwe bikini op het terras zonnen! Beequeen, heb jij nog niet zo'n hip strandsetje dan?
Het is gewoon een grens die je niet moet overschrijden vind ik. Ik doe zoiets bij geen enkele deelnemer , ze verdienen allemaal enige waardigheid, respect en iig medemenselijkheid. Jaapio is trouwens nog bezig met ballonnen opblazen voor de komende festiviteitenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Reageer eens niet zo overhit en chill. Dit is nog steeds de cos trouwens.
Hoe is het met Jaapio?
Dus ze is gaan douchen en nu ligt ze weer in bed?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Strandsetje, ammehoelaHet is een hipster en bh, niet eens een setje. Voorlopig duikt ze weer onder de dekens bij Brian, niks terras.
Ik weet het. Wat dat betreft past Amanda goed in het concept van DGK : Wat je niet ziet ( SL) is er ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:11 schreef Dark het volgende:
Het grappige van Amanda.........ze stijlt slechts de voorkanten van heur haar, de achterkant ziet er niet uit en ze heeft slag aan de achterkant + totaal ongelijke matten!
Die grens is ieder voor zich en het valt binnen de regels die hier opgesteld zijn. Respect kun je niet afdwingen en die zal een ieder voor zichzelf bepalen. Niet iedereen is zoals jij en andersom en dat zou je dan ook maar moeten respecteren of iig nemen zoals het is.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het is gewoon een grens die je niet moet overschreiden vind ik. Ik doe zoiets bij geen enkele deelnemer , ze verdienen allemaal enige waardigheid, respect en iig medemenselijkheid. Jaapio is trouwens nog bezig met ballonnen opblazen voor de komende festiviteiten
Voorspelbaar hè, die Jaap!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Carlos gaat lekker buiten sporten.....
Jaap er achteraan: "Hey Carlos brother, waarom doe je dat man, je doet mij fukking pijn"
Ah, de Bart Smit accesoires.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:20 schreef LucasV het volgende:
Daar komt het hoor , Jaap wacht met z'n kindermegafoon buiten.
Nietes.....quote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Carlos is allang ingelicht...........hij zit nu achter mee te kijken!
Laat Amanda hem nu zoooooo schattig vinden, ze wil zelfs een foto van hem maken.quote:
Terror op elkaar? Dat zou ik trouwens ook niet prettig vinden als ik net m'n bed uit kom rollen.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Amanda hem nu zoooooo schattig vinden, ze wil zelfs een foto van hem maken.
Ach natuurlijk, hij zal ook wel instructies hebben gehad, laat mij nu eens even een beetje recalcitrant zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:24 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar hij heeft er wel iets van meegekregen hoor
Hersencapaciteit is meer dan regelmatig omgekeerd evenredig groot ten opzichte van de hoeveelheid spierbundels,quote:Op zondag 18 mei 2008 14:24 schreef LucasV het volgende:
Carlos praat alleen met mensen met hetzelfde IQ , Brian & co. dus.
Soort zoekt soort toch.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:27 schreef Lady-night het volgende:
Lekker dat pakje van Amanda, nooit gewassen evenals die broek van Brian
Same here, eerst tangen hè?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:26 schreef kahaarin het volgende:
Terror op elkaar? Dat zou ik trouwens ook niet prettig vinden als ik net m'n bed uit kom rollen.
Ah het valt jou ook op.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:34 schreef noekje het volgende:
Carlos heeft zich zo'n aangeleerde coolheid in zijn stem aangemeten. Vind ik bijzonder ergerlijk.
t naar Dames in de Dop, waar de échte fashionstatements worden gemaakt, dat lees ik zo al!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Strandsetje, ammehoelaHet is een hipster en bh, niet eens een setje. Voorlopig duikt ze weer onder de dekens bij Brian, niks terras.
Als Jaap over hem heen gaat kotsen dan krijgt die van mij mijn enige sms-je.quote:
Ik zit er met verbazing naar te luisteren, dit is toch van de gekke.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
Carlos: Weet je hoe moeilijk het is om al die mannen bij elkaar te krijgen? Huub, jij bent echt dood. Jij bent echt dood.
Dit staaft mijn conclusie van gisteren weer.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
Carlos: Weet je hoe moeilijk het is om al die mannen bij elkaar te krijgen? Huub, jij bent echt dood. Jij bent echt dood.
Ja, zelfs semi-grappend is het niet plezierig om zulke praat te horen.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit er met verbazing naar te luisteren, dit is toch van de gekke.
hat had het gevecht van het jaar geweest ,zeiden al die kickboxers zelf dusquote:Op zondag 18 mei 2008 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit er met verbazing naar te luisteren, dit is toch van de gekke.
Even hoor, hoezo 'Weet je hoe moeilijk het is om al die mannen bij elkaar te krijgen?'??? Heeft Huub daarom gevraagd dan, dat die gasten nou zelf zo'n heel circus meenemen, wat een onzin zeg. Carlos maakt zo trouwens wel lekkere negatieve PR voor deze vechtsport met z'n 'jij bent echt dood'.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
dat mokkel kan gewoon niet met dr mond dicht eten ons zoontje van 6 eet nog netter.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:38 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg het idee dat ze wat caps van hier hebben gezien. Die del houdt tegenwoordig haar hand voor haar mond als ze eet.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die mannen hadden het een dag van te voren kunnen weten. Laat ze aankloppen bij de redactie.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Even hoor, hoezo 'Weet je hoe moeilijk het is om al die mannen bij elkaar te krijgen?'??? Heeft Huub daarom gevraagd dan, dat die gasten nou zelf zo'n heel circus meenemen, wat een onzin zeg. Carlos maakt zo trouwens wel lekkere negatieve PR voor deze vechtsport met z'n 'jij bent echt dood'.
Carlos is ook een aanhanger van 'je stelt alleen iets voor als je lijf getraind is'. En nee, Huub heeft daar helemaal niet om gevraagd, de stommelingen die achter de knoppen zitten leek het blijkbaar wel lachen een pianospelertje tot moes te laten slaan met lachende omstanders van twee meter breed.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Even hoor, hoezo 'Weet je hoe moeilijk het is om al die mannen bij elkaar te krijgen?'??? Heeft Huub daarom gevraagd dan, dat die gasten nou zelf zo'n heel circus meenemen, wat een onzin zeg. Carlos maakt zo trouwens wel lekkere negatieve PR voor deze vechtsport met z'n 'jij bent echt dood'.
Tangen? Nee, even lekker een beetje langer dan A onder de douche, een kopje koffie en dan ben ik wakker.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, eerst tangen hè?![]()
OMG, Hondenkop is ook aanwezig tijdens de finale, gezellie.
quote:Op zondag 18 mei 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat het voor Brian's haar ook wel eens goed is om dat af te knippen en matten te nemenquote:
jah styl natuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2008 14:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Brian's haar ook wel eens goed is om dat af te knippen en matten te nemen
Dat krijg je nu eenmaal als je jezelf te serieus neemt.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:49 schreef Deisyy het volgende:
carlos heeft totaal geen gevoel voor humor. best zielig.
Ja, voor het imago. Heb ik m vaker horen zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Jaap: ik zal je 1 ding zeggen, (zware stem) Jaap dit is geen big diet.
Jaap moest dik blijven van achter?
Denk ik niet. Er is van allerlei apparatuur, meters en een Carlos binnengekomen die speciaal is gecontracteerd om Jaap af te laten vallen.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Hooguit om hem op gewicht te houden.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik niet. Er is van allerlei apparatuur, meters en een Carlos binnengekomen die speciaal is gecontracteerd om Jaap af te laten vallen.
jah voor de show jaap die traint en terroriseert,maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat ze zijn gezondheid in gevaar zouden willen brengen?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik niet. Er is van allerlei apparatuur, meters en een Carlos binnengekomen die speciaal is gecontracteerd om Jaap af te laten vallen.
Daar lijkt het haast wel op, en toen istie los gegaan op de spareribs.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Ze aait die bokspaal.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:04 schreef Coraatje het volgende:
amanda schopt met gestrekte been?
Ze hadden immers al een succesvolle afvalster, in de vorm van Natasia.......quote:Op zondag 18 mei 2008 14:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, voor het imago. Heb ik m vaker horen zeggen.
Dat vullen jullie in hé.....Ik geloof er niets van. Hij heeft niet voor niets een mogelijkheid tot operatie gekregen. Het zal misschien wel eens gezegd zijn als hij naast het sporten verder niets liet zien, maar ik denk dat hij best óók mocht afvallen en daarin is hij ook gestimuleerd. Hij heeft zelf een fors eetprobleem en zo heeft iedereen wel wat....quote:Op zondag 18 mei 2008 15:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar lijkt het haast wel op, en toen istie los gegaan op de spareribs.
Eigenlijk wel triest voor die gast.
ze doet haar teaser/paaldansact tegen een boxbal.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 15:15 schreef Disana het volgende:
Carlos doet leuk. Carlos blaast op een toetertje.
Helaas heeft Carlos eerder zijn ware aard al laten zien door te herhalen dat Huub dood moet.
Waarneer heeft Carlos dat gezegt Disana?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:15 schreef Disana het volgende:
Carlos doet leuk. Carlos blaast op een toetertje.
Helaas heeft Carlos eerder zijn ware aard al laten zien door te herhalen dat Huub dood moet.
Voordat ze gingen trainen: [COS #3740] Feest met Carlosquote:
Ow mèn, dat zei hij echt nietquote:Op zondag 18 mei 2008 15:19 schreef MargrietV het volgende:
20 minuten geleden zei hij dat.
Carlos zag de beelden dat het gevecht niet doorging tussen Brian en Huub. Hij dacht toen: "Hij gaat dood" en niet "hij moet dood". Dit dacht hij omdat de trainers er ook werk in hadden gestoken en voor niets waren gekomen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Bron s.v.p. Ik heb hem dat nog nooit horen zeggen.....
Ik zeg dan ook 'lijkt', ik weet niet of het zo is. Net zoals dat het me lijkt dat Jaap een type is dat niet veel nodig heeft om het dieeten en sporten maar te laten. Maar ook dat is giswerk.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vullen jullie in hé.....Ik geloof er niets van. Hij heeft niet voor niets een mogelijkheid tot operatie gekregen. Het zal misschien wel eens gezegd zijn als hij naast het sporten verder niets liet zien, maar ik denk dat hij best óók mocht afvallen en daarin is hij ook gestimuleerd. Hij heeft zelf een fors eetprobleem en zo heeft iedereen wel wat....
* NMNS kijk naar z'n klote peuken
Ze hebben inderdaad geprobeerd om Jaap af te laten vallen, middels het sporten, de operatie (waar ik niets van wist, maar kan heel goed zijn), de uitdaging om binnen bepaalde tijd zoveel kilo af te vallen waar iets tegenover stond. Jaap heeft al deze kansen gewoon niet aangegrepen, omdat Jaap een eetverslaving heeft en daar kom je niet zomaar 1, 2, 3 van af.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vullen jullie in hé.....Ik geloof er niets van. Hij heeft niet voor niets een mogelijkheid tot operatie gekregen. Het zal misschien wel eens gezegd zijn als hij naast het sporten verder niets liet zien, maar ik denk dat hij best óók mocht afvallen en daarin is hij ook gestimuleerd. Hij heeft zelf een fors eetprobleem en zo heeft iedereen wel wat....
* NMNS kijk naar z'n klote peuken
Dat wat er tegenover stond was dus die operatie.....quote:Op zondag 18 mei 2008 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad geprobeerd om Jaap af te laten vallen, middels het sporten, de operatie (waar ik niets van wist, maar kan heel goed zijn), de uitdaging om binnen bepaalde tijd zoveel kilo af te vallen waar iets tegenover stond. Jaap heeft al deze kansen gewoon niet aangegrepen, omdat Jaap een eetverslaving heeft en daar kom je niet zomaar 1, 2, 3 van af.
Ik heb het zelf niet gezien, maar ik denk dat je gelijk hebt. Meer een waarschuwing dan een dreiging, zo kwam in ieder geval de eerste keer dat het gemeld werd in de cos op mij over. Carlos wil Huub niet dood, de vechtsportwereld wil Huub dood (en dat is inderdaad weer dom van Carlos om te zeggen).quote:Op zondag 18 mei 2008 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow mèn, dat zei hij echt nietZ'n woorden hadden een strekking van "Je bent dood man, je bent dood". En daarmee bedoelde hij dat het nogal dom was wat Huub gedaan had door mensen uit die wereld te schofferen. Het was naar alle waarschijnlijkheid schertsend en op zeker ontzettend dom van Carlos om zoiets te zeggen, getuige de lading die er op DGK zit en de gevolgen die het kan hebben door subtiele verdraaiing van woorden zoals we hier nu zien.
Ik vind Carlos een eikel, een omhoog gevallen trainer door marketing, maar hij heeft dát never nooit niet gezegd.....in ieder geval 20 minuten geleden niet.
We dansen de Horlepiep!quote:
Dan was de helft dus maar bij mij blijven hangenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wat er tegenover stond was dus die operatie.....
En Brian heeft niet alleen studieschulden, hij heeft ook ergens geld geleend.......quote:Op zondag 18 mei 2008 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Brian vertelt dat hij nog een flinke studieschuld heeft.
Amanda: Dus 1 van ons moet wel winnen om dat af te betalen.
Heeft Brian al geroepen: SMS Brian naar 5656 omdat hij zo zielig is?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Brian vertelt dat hij nog een flinke studieschuld heeft.
Amanda: Dus 1 van ons moet wel winnen om dat af te betalen.
Ja mooi niet!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Kinga het volgende:
Hoe kun je nog bij de IB groep schulden hebben als je gewoon je studie afgerond hebt.... zogenaamd. Je moet dat alleen terug betalen als je ermee stopt of niet haalt.... dusss.
Je kan toch ook lenen van de IBG?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Kinga het volgende:
Hoe kun je nog bij de IB groep schulden hebben als je gewoon je studie afgerond hebt.... zogenaamd. Je moet dat alleen terug betalen als je ermee stopt of niet haalt.... dusss.
....of extra geleend hebt....quote:Op zondag 18 mei 2008 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja mooi niet!
Jij hebt het over de prestatiebeurs daarnaast kun je nog lenen.
Nee hoor. Je studiefinanciering en OV krijg je dan gratis bij het behalen van je opleiding. Maar extra leningen e.d. moet je na je opleiding afbetalen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Kinga het volgende:
Hij praat altijd poep, ik luister niet meer naar dat domme gelul. Het lezen is minstens zo erg.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:44 schreef Dark het volgende:
Brian heeft bij verschillende bedrijven gewerkt en pensioen opgebouwd........hij is 27!
Wat een sukkel!
Mamanetty zei een tijd terug aan de telefoon, dat Brian teveel studiefinanciering gekregen heeft......quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Kinga het volgende:
Wat ben ik toch een domme gans, ik dacht dat hij alleen interessant zat te doen tegenover Amanda.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Brian al geroepen: SMS Brian naar 5656 omdat hij zo zielig is?
Was het maar waar!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Kinga het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op een moeder alles voor mij betaald, maar verder niet naar me om kijkt.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:45 schreef Eg_Wel het volgende:
Amanda's moeder betaald gewoon alles.. Doe mij zo'n moeder!
Klopt maar het bedrag waar hij het over heeft volgens mij niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar waar!
Ik ben in 1993 afgestudeerd, en betaal nog steeds elke maand terug. Ben ik rond 1997 mee begonnen geloof ik en aangezien ik geen rijke moeder heb, heb ik flink geleend. Én er altijd bij gewerkt.
Ik hoop dat Huub er een mooie fles Johnny Walker Blue Label van koopt!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:48 schreef Eg_Wel het volgende:
En daar gaan we weer.. Een niet nader te benoemen andere bewoner gaat toch alles verbrassen aan coke en alcohol dus SMS voor Brian en Amanda!
Het verdient dus goed achter het raam ..quote:Op zondag 18 mei 2008 15:45 schreef Eg_Wel het volgende:
Amanda's moeder betaald gewoon alles.. Doe mij zo'n moeder!
Strak plan, gaat ze nog meer af als een gieter!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:49 schreef Dark het volgende:
Brian roept de Antilliaanse, Surinaamse, Marokkaanse, Turkse gemeenschappen op om op Brian te stemmen........oh ja, de Nederlandse gemeenschap ook......
Amanda wil graag uitgenodigd worden door Jensen, om zichzelf te promoten............zucht.
quote:15:35 - Nieuw artikel
Na een zware training in de warme fitnessruimte, zijn de Miljonairs al snel helemaal afgemat. Carlos besluit na een half uurtje de Villa dan ook alweer te verlaten. Hij heeft het dus gered zonder terror-Jaap! Amanda en Brian gaan lekker buiten op de ligstoelen liggen. “Die taart drukt helemaal op mijn maag”, vertelt de Amsterdamse aan haar vriendje. Huub is in de woonkamer op de bank neergeploft en leest de krant. En hij zit weer alleen…
4 jaar MBO, 4 jaar HBO.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:50 schreef mootie het volgende:
Hoe kan je in 4 jaar HBO nou een gigantischse studieschuld opbouwen...
Kortom 13 minuten niet over Huub gesproken, toch weer knap!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:48 schreef Eg_Wel het volgende:
En daar gaan we weer.. Een niet nader te benoemen andere bewoner gaat toch alles verbrassen aan coke en alcohol dus SMS voor Brian en Amanda!
Brian gaf zelf al een goed voorbeeld: Hij heeft Mikey "onder zijn armen" genomenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:51 schreef Dark het volgende:
Brian - Brian z'n kracht is om het beste in de mens naar boven te halen, daar ben ik altijd goed in geweest, dat weet ik van mezelf.
Mensen kunnen veel van ons leren hier......
Ik heb zes jaar (5 jaar HBO, een jaar Uni) gestudeerd en had een studieschuld van omstreeks 26.000 gulden. Met twee leningen bij IBG.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:49 schreef Kaat38 het volgende:
Klopt maar het bedrag waar hij het over heeft volgens mij niet.
Mèn oh mèn, het wordt met de dag erger. Vanochtend ook, met dat onafgemaakte stukje over Carlos. Geen idee waar dat over ging.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
Koppen maken kost voortaan ook teveel moeite:
Maar of dat nu gaat lukken met het `s nachts een foto van Claire op het kussen naast hem te leggen vraag ik me af.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef MargrietV het volgende:
Ja hij wil medelijden zodat er meer mensen op hem gaan stemmen
En dat staat er nog steeds onafgemaakt op. Verstand op nul, blind een stukkie schrijven, op de site knallen en er verder niet meer naar omkijken. Prutsers.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
Mèn oh mèn, het wordt met de dag erger. Vanochtend ook, met dat onafgemaakte stukje over Carlos. Geen idee waar dat over ging.
Volgens zijn eigen zeggen wel ja dus die 34.5000 lijken mij redelijk genoeg om af te betalen maar Brian is dat allerwaarschijnlijks even vergeten te doen dus nu maar hopen op het spaarpotje van mama Amanda of de hoofdprijs.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zes jaar (5 jaar HBO, een jaar Uni) gestudeerd en had een studieschuld van omstreeks 26.000 gulden. Met twee leningen bij IBG.
Brian deed toch HBO in 1 jaar?
Ze moeten nog even snel hun target halen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat staat er nog steeds onafgemaakt op. Verstand op nul, blind een stukkie schrijven, op de site knallen en er verder niet meer naar omkijken. Prutsers.
quote:
quote:
Bij mij haalt ie het slechtste naarboven.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:51 schreef Dark het volgende:
Brian - Brian z'n kracht is om het beste in de mens naar boven te halen, daar ben ik altijd goed in geweest, dat weet ik van mezelf.
Mensen kunnen veel van ons leren hier......
Tja dat is het risico.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik weet niet of jullie een tijd terug Tros Radar hebben gezien. Er zijn mensen die hun hele leven bezig zijn hun studieschuld af te lossen.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1212
En ik ben het eens dat ze het een beetje ongelukkig stellen van die stemmen, maar Huub doet het ook vaak zat met een volmaakte huilende echtgenoot immitatie erbij en Jaap begint helemaal te irriteren met zijn "sms daarom Jaap naar 5656"
Die Coño Bo Mama toch, zielig wijf. De reactie van Eric is top, altijd beschaafd en verlaagt zich niet tot het nivo van de Kubatz/Fintelmannen.quote:
Bij Huub ook!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Bij mij haalt ie het slechtste naarboven.
Heel logisch, Brian heeft nooit iets tegen Lieke, Claire, Huub gedaan dus dat moet kunnen, oh ja, vergeet ook even dat hij nooit met disrespect over de zus van Huub heeft gesproken.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Ik had Huub natuurlijk wel een flinke tik gegeven, want hij heeft wel mijn moeder uitgescholden, dus dat recht heb ik.
Beter dan dat van A en B, die kunnen nog maar over 1 ding praten..........HUUB!quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Ik had Huub natuurlijk wel een flinke tik gegeven, want hij heeft wel mijn moeder uitgescholden, dus dat recht heb ik.
Wedden dat DGK_REDACTIE hier weer een mooi promostukje voor A en B van weet te knippen en plakken?quote:Op zondag 18 mei 2008 16:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heel logisch, Brian heeft nooit iets tegen Lieke, Claire, Huub gedaan dus dat moet kunnen, oh ja, vergeet ook even dat hij nooit met disrespect over de zus van Huub heeft gesproken.
Hoe zielig zijn die twee, niet normaal zeg maar rustig knettergek en verknipt.
Geef mij maar Peppi en Kokki.
Beginnen ze net tegen elkaar te praten natuurlijkquote:
Ja. Met dank aan de redactie, die ze al die tijd over het paard heeft getild en in de waan liet dat ze iets voorstellen.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:07 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor. Maar als je luistert naar Brian en Amanda móet je toch objectief kunnen zeggen dat ze totaal verknipt zijn?
Ik heb inmiddels een overdosis B&A, voorlopig een dikke vette mute op die 2quote:Op zondag 18 mei 2008 16:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heel logisch, Brian heeft nooit iets tegen Lieke, Claire, Huub gedaan dus dat moet kunnen, oh ja, vergeet ook even dat hij nooit met disrespect over de zus van Huub heeft gesproken.
Hoe zielig zijn die twee, niet normaal zeg maar rustig knettergek en verknipt.
Geef mij maar Peppi en Kokki.
ja die zijn nog duidelijk bezig sms-zieltjes te winnenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Beter dan dat van A en B, die kunnen nog maar over 1 ding praten..........HUUB!
Ik verheug mij er nu al op, is het niet-gevecht al uitgezonden? Geweldig hoe die gasten alles weten te verdraaien, prachtig knip/plakwerk.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Wedden dat DGK_REDACTIE hier weer een mooi promostukje voor A en B van weet te knippen en plakken?
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:07 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor. Maar als je luistert naar Brian en Amanda móet je toch objectief kunnen zeggen dat ze totaal verknipt zijn?
ik krijg ook steeds meer het beeld van een medogenloze Huub die als een bedelende sidekick achter KingJaap aan draaftquote:Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ga maar snel weer met je boekje of je Quote op de bank liggen, en vooral met je gore poten op de stoffering Huub.
Jaap zit niet op je te wachten, nu niet: en na DGK ook niet.
Hij heeft je niet nodig, je hebt een te groot ego.
Fijn dat je zo voor Jaap spreekt.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ga maar snel weer met je boekje of je Quote op de bank liggen, en vooral met je gore poten op de stoffering Huub.
Ze gaan vanaf juni samen optreden. Ze zijn al te boeken.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals ik al dacht, die twee kunnen het gewoon goed met elkaar vinden.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze gaan vanaf juni samen optreden. Ze zijn al te boeken.
Het is al eerder gepost, en dat klopt wel: Jaap kan alleen een show maken, Huub heeft iemand nodig om te kunnen schitteren.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:12 schreef Py het volgende:
[..]
ik krijg ook steeds meer het beeld van een medogenloze Huub die als een bedelende sidekick achter KingJaap aan draaft
Dat was komischquote:Op zondag 18 mei 2008 16:16 schreef Py het volgende:
Huub verteld over het jatten van contactpunten wat hij in het begin steeds deed en daar iedere dag Joris van ging bellen.
Volgens mij denken ze dat ze offstream zijn
Huub in het begin was leuk jaquote:
Jaap kan alleen een show maken, dat heeft hij vanochtend wel laten zien met zijn gebakjes en slingers en terror op waterpistolen...quote:Op zondag 18 mei 2008 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is al eerder gepost, en dat klopt wel: Jaap kan alleen een show maken, Huub heeft iemand nodig om te kunnen schitteren.
Nog ff snel schoon schip makenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:23 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Huub en Jaap gaan ineens een soort van openheid van zaken geven.
Over wat er binnen DGK gebeurt. Natasia wordt afgezeken. Niet dat ik het Natasia niet gun.
Maar het is weer van een lafheid. Zo in de laatste dagen een ex-bewoner afzeiken.
Huub is nog boos over de hoek die Natasia aan Lieke gaf. Daar heeft ie gelijk in, maar Huub had dat ook wel eerder kunnen zeggen. En niet nu het MAG van de redactie.
Toevallig Yvonne Kroonenberg gelezen: Zij houdt van hem, hij ookquote:Op zondag 18 mei 2008 16:19 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is Amanda
Amanda heeft een vriend: Brian
Amanda vindt alles wat Brian doet goed
Amanda houdt veel van Brian
Brian ook
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:19 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is Amanda
Amanda heeft een vriend: Brian
Amanda vindt alles wat Brian doet goed
Amanda houdt veel van Brian
Brian ook
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Toevallig Yvonne Kroonenberg gelezen: Zij houdt van hem, hij ook
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:26 schreef cindy10 het volgende:
zie een fanclub dag met amanda en brian al voor me![]()
het begint met het grote vlooien uit je pruik spel!
meteen gevolgd door ezeltje prik je op zn anaal...
daarna is de beurt aan tikkertje in een afgesloten douche cel...met als hoofdprijs een gouden doucheslang![]()
daarna mogen 10 jarige jochie`s met brian sparren![]()
de dag word afgesloten met paalsjans les voor de 12 jarige vriendinnen van amanda.
de opbrengst van deze dag word geheel ten bate van stichting nood,red mikey uit het rood!
Huub zegt wel een fatsoenlijk maandsalaris te willen voor 2 uitzendingen per week.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:27 schreef Py het volgende:
Huub en Jaap hebben het over 'hun' show na DGK.
Jaap verteld aan Huub over de 2 babes, dat eentje er nog een baantje naast heeft als tandartsassistente, omdat ze van de show niet rond kan komen
Nee, met Brian kan hij helemaal niet praten.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:26 schreef Kinga het volgende:
Dit soort gesprekken heeft Jaap nooit met Brian.
Daar ben ik het ook mee eens idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat Brian beter de dingen kan doen waar hij goed in is: participeren en bedrijven, prutsen met computers, en dat hij daarin wel 'een slimme jongen' is.
En dat hij verder beter niet in de showbizz verder kan gaan.
Daar heeft Huub wel gelijk in, lijkt me.
Tja maar wie in Nederland zit er nu nog te wachten op Brian de IT consultant die de boel kort en klein slaat als hij kwaad word.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat Brian beter de dingen kan doen waar hij goed in is: participeren en bedrijven, prutsen met computers, en dat hij daarin wel 'een slimme jongen' is.
En dat hij verder beter niet in de showbizz verder kan gaan.
Daar heeft Huub wel gelijk in, lijkt me.
Bridget is dan bezig met haar baby. Huub als presentator van BB? Neequote:Op zondag 18 mei 2008 16:32 schreef Dementor het volgende:
Jaap denkt dat Huub meegaat naar het nieuwe programma.
Lekker naast Bridget presenteren zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |