quote:Op zondag 18 mei 2008 14:38 schreef Disana het volgende:
Carlos: Weet je hoe moeilijk het is om al die mannen bij elkaar te krijgen? Huub, jij bent echt dood. Jij bent echt dood.
Ik denk dat het voor Brian's haar ook wel eens goed is om dat af te knippen en matten te nemenquote:
jah styl natuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2008 14:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Brian's haar ook wel eens goed is om dat af te knippen en matten te nemen
Dat krijg je nu eenmaal als je jezelf te serieus neemt.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:49 schreef Deisyy het volgende:
carlos heeft totaal geen gevoel voor humor. best zielig.
Ja, voor het imago. Heb ik m vaker horen zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Jaap: ik zal je 1 ding zeggen, (zware stem) Jaap dit is geen big diet.
Jaap moest dik blijven van achter?
Denk ik niet. Er is van allerlei apparatuur, meters en een Carlos binnengekomen die speciaal is gecontracteerd om Jaap af te laten vallen.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Hooguit om hem op gewicht te houden.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik niet. Er is van allerlei apparatuur, meters en een Carlos binnengekomen die speciaal is gecontracteerd om Jaap af te laten vallen.
jah voor de show jaap die traint en terroriseert,maar aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat ze zijn gezondheid in gevaar zouden willen brengen?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik niet. Er is van allerlei apparatuur, meters en een Carlos binnengekomen die speciaal is gecontracteerd om Jaap af te laten vallen.
Daar lijkt het haast wel op, en toen istie los gegaan op de spareribs.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
Ze aait die bokspaal.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:04 schreef Coraatje het volgende:
amanda schopt met gestrekte been?
Ze hadden immers al een succesvolle afvalster, in de vorm van Natasia.......quote:Op zondag 18 mei 2008 14:59 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, voor het imago. Heb ik m vaker horen zeggen.
Dat vullen jullie in hé.....Ik geloof er niets van. Hij heeft niet voor niets een mogelijkheid tot operatie gekregen. Het zal misschien wel eens gezegd zijn als hij naast het sporten verder niets liet zien, maar ik denk dat hij best óók mocht afvallen en daarin is hij ook gestimuleerd. Hij heeft zelf een fors eetprobleem en zo heeft iedereen wel wat....quote:Op zondag 18 mei 2008 15:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar lijkt het haast wel op, en toen istie los gegaan op de spareribs.
Eigenlijk wel triest voor die gast.
ze doet haar teaser/paaldansact tegen een boxbal.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 15:15 schreef Disana het volgende:
Carlos doet leuk. Carlos blaast op een toetertje.
Helaas heeft Carlos eerder zijn ware aard al laten zien door te herhalen dat Huub dood moet.
Waarneer heeft Carlos dat gezegt Disana?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:15 schreef Disana het volgende:
Carlos doet leuk. Carlos blaast op een toetertje.
Helaas heeft Carlos eerder zijn ware aard al laten zien door te herhalen dat Huub dood moet.
Voordat ze gingen trainen: [COS #3740] Feest met Carlosquote:
Ow mèn, dat zei hij echt nietquote:Op zondag 18 mei 2008 15:19 schreef MargrietV het volgende:
20 minuten geleden zei hij dat.
Carlos zag de beelden dat het gevecht niet doorging tussen Brian en Huub. Hij dacht toen: "Hij gaat dood" en niet "hij moet dood". Dit dacht hij omdat de trainers er ook werk in hadden gestoken en voor niets waren gekomen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Bron s.v.p. Ik heb hem dat nog nooit horen zeggen.....
Ik zeg dan ook 'lijkt', ik weet niet of het zo is. Net zoals dat het me lijkt dat Jaap een type is dat niet veel nodig heeft om het dieeten en sporten maar te laten. Maar ook dat is giswerk.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vullen jullie in hé.....Ik geloof er niets van. Hij heeft niet voor niets een mogelijkheid tot operatie gekregen. Het zal misschien wel eens gezegd zijn als hij naast het sporten verder niets liet zien, maar ik denk dat hij best óók mocht afvallen en daarin is hij ook gestimuleerd. Hij heeft zelf een fors eetprobleem en zo heeft iedereen wel wat....
* NMNS kijk naar z'n klote peuken
Ze hebben inderdaad geprobeerd om Jaap af te laten vallen, middels het sporten, de operatie (waar ik niets van wist, maar kan heel goed zijn), de uitdaging om binnen bepaalde tijd zoveel kilo af te vallen waar iets tegenover stond. Jaap heeft al deze kansen gewoon niet aangegrepen, omdat Jaap een eetverslaving heeft en daar kom je niet zomaar 1, 2, 3 van af.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vullen jullie in hé.....Ik geloof er niets van. Hij heeft niet voor niets een mogelijkheid tot operatie gekregen. Het zal misschien wel eens gezegd zijn als hij naast het sporten verder niets liet zien, maar ik denk dat hij best óók mocht afvallen en daarin is hij ook gestimuleerd. Hij heeft zelf een fors eetprobleem en zo heeft iedereen wel wat....
* NMNS kijk naar z'n klote peuken
Dat wat er tegenover stond was dus die operatie.....quote:Op zondag 18 mei 2008 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad geprobeerd om Jaap af te laten vallen, middels het sporten, de operatie (waar ik niets van wist, maar kan heel goed zijn), de uitdaging om binnen bepaalde tijd zoveel kilo af te vallen waar iets tegenover stond. Jaap heeft al deze kansen gewoon niet aangegrepen, omdat Jaap een eetverslaving heeft en daar kom je niet zomaar 1, 2, 3 van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |