Terror op elkaar? Dat zou ik trouwens ook niet prettig vinden als ik net m'n bed uit kom rollen.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Amanda hem nu zoooooo schattig vinden, ze wil zelfs een foto van hem maken.
Ach natuurlijk, hij zal ook wel instructies hebben gehad, laat mij nu eens even een beetje recalcitrant zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:24 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar hij heeft er wel iets van meegekregen hoor
Hersencapaciteit is meer dan regelmatig omgekeerd evenredig groot ten opzichte van de hoeveelheid spierbundels,quote:Op zondag 18 mei 2008 14:24 schreef LucasV het volgende:
Carlos praat alleen met mensen met hetzelfde IQ , Brian & co. dus.
Soort zoekt soort toch.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:27 schreef Lady-night het volgende:
Lekker dat pakje van Amanda, nooit gewassen evenals die broek van Brian
Same here, eerst tangen hè?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:26 schreef kahaarin het volgende:
Terror op elkaar? Dat zou ik trouwens ook niet prettig vinden als ik net m'n bed uit kom rollen.
Ah het valt jou ook op.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:34 schreef noekje het volgende:
Carlos heeft zich zo'n aangeleerde coolheid in zijn stem aangemeten. Vind ik bijzonder ergerlijk.
t naar Dames in de Dop, waar de échte fashionstatements worden gemaakt, dat lees ik zo al!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Strandsetje, ammehoelaHet is een hipster en bh, niet eens een setje. Voorlopig duikt ze weer onder de dekens bij Brian, niks terras.
Als Jaap over hem heen gaat kotsen dan krijgt die van mij mijn enige sms-je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |