Ik heb het zelf niet gezien, maar ik denk dat je gelijk hebt. Meer een waarschuwing dan een dreiging, zo kwam in ieder geval de eerste keer dat het gemeld werd in de cos op mij over. Carlos wil Huub niet dood, de vechtsportwereld wil Huub dood (en dat is inderdaad weer dom van Carlos om te zeggen).quote:Op zondag 18 mei 2008 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow mèn, dat zei hij echt nietZ'n woorden hadden een strekking van "Je bent dood man, je bent dood". En daarmee bedoelde hij dat het nogal dom was wat Huub gedaan had door mensen uit die wereld te schofferen. Het was naar alle waarschijnlijkheid schertsend en op zeker ontzettend dom van Carlos om zoiets te zeggen, getuige de lading die er op DGK zit en de gevolgen die het kan hebben door subtiele verdraaiing van woorden zoals we hier nu zien.
Ik vind Carlos een eikel, een omhoog gevallen trainer door marketing, maar hij heeft dát never nooit niet gezegd.....in ieder geval 20 minuten geleden niet.
We dansen de Horlepiep!quote:
Dan was de helft dus maar bij mij blijven hangenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wat er tegenover stond was dus die operatie.....
En Brian heeft niet alleen studieschulden, hij heeft ook ergens geld geleend.......quote:Op zondag 18 mei 2008 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Brian vertelt dat hij nog een flinke studieschuld heeft.
Amanda: Dus 1 van ons moet wel winnen om dat af te betalen.
Heeft Brian al geroepen: SMS Brian naar 5656 omdat hij zo zielig is?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Brian vertelt dat hij nog een flinke studieschuld heeft.
Amanda: Dus 1 van ons moet wel winnen om dat af te betalen.
Ja mooi niet!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Kinga het volgende:
Hoe kun je nog bij de IB groep schulden hebben als je gewoon je studie afgerond hebt.... zogenaamd. Je moet dat alleen terug betalen als je ermee stopt of niet haalt.... dusss.
Je kan toch ook lenen van de IBG?quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Kinga het volgende:
Hoe kun je nog bij de IB groep schulden hebben als je gewoon je studie afgerond hebt.... zogenaamd. Je moet dat alleen terug betalen als je ermee stopt of niet haalt.... dusss.
....of extra geleend hebt....quote:Op zondag 18 mei 2008 15:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja mooi niet!
Jij hebt het over de prestatiebeurs daarnaast kun je nog lenen.
Nee hoor. Je studiefinanciering en OV krijg je dan gratis bij het behalen van je opleiding. Maar extra leningen e.d. moet je na je opleiding afbetalen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Kinga het volgende:
Hij praat altijd poep, ik luister niet meer naar dat domme gelul. Het lezen is minstens zo erg.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:44 schreef Dark het volgende:
Brian heeft bij verschillende bedrijven gewerkt en pensioen opgebouwd........hij is 27!
Wat een sukkel!
Mamanetty zei een tijd terug aan de telefoon, dat Brian teveel studiefinanciering gekregen heeft......quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Kinga het volgende:
Wat ben ik toch een domme gans, ik dacht dat hij alleen interessant zat te doen tegenover Amanda.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Brian al geroepen: SMS Brian naar 5656 omdat hij zo zielig is?
Was het maar waar!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef Kinga het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op een moeder alles voor mij betaald, maar verder niet naar me om kijkt.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:45 schreef Eg_Wel het volgende:
Amanda's moeder betaald gewoon alles.. Doe mij zo'n moeder!
Klopt maar het bedrag waar hij het over heeft volgens mij niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar waar!
Ik ben in 1993 afgestudeerd, en betaal nog steeds elke maand terug. Ben ik rond 1997 mee begonnen geloof ik en aangezien ik geen rijke moeder heb, heb ik flink geleend. Én er altijd bij gewerkt.
Ik hoop dat Huub er een mooie fles Johnny Walker Blue Label van koopt!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:48 schreef Eg_Wel het volgende:
En daar gaan we weer.. Een niet nader te benoemen andere bewoner gaat toch alles verbrassen aan coke en alcohol dus SMS voor Brian en Amanda!
Het verdient dus goed achter het raam ..quote:Op zondag 18 mei 2008 15:45 schreef Eg_Wel het volgende:
Amanda's moeder betaald gewoon alles.. Doe mij zo'n moeder!
Strak plan, gaat ze nog meer af als een gieter!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:49 schreef Dark het volgende:
Brian roept de Antilliaanse, Surinaamse, Marokkaanse, Turkse gemeenschappen op om op Brian te stemmen........oh ja, de Nederlandse gemeenschap ook......
Amanda wil graag uitgenodigd worden door Jensen, om zichzelf te promoten............zucht.
quote:15:35 - Nieuw artikel
Na een zware training in de warme fitnessruimte, zijn de Miljonairs al snel helemaal afgemat. Carlos besluit na een half uurtje de Villa dan ook alweer te verlaten. Hij heeft het dus gered zonder terror-Jaap! Amanda en Brian gaan lekker buiten op de ligstoelen liggen. “Die taart drukt helemaal op mijn maag”, vertelt de Amsterdamse aan haar vriendje. Huub is in de woonkamer op de bank neergeploft en leest de krant. En hij zit weer alleen…
4 jaar MBO, 4 jaar HBO.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:50 schreef mootie het volgende:
Hoe kan je in 4 jaar HBO nou een gigantischse studieschuld opbouwen...
Kortom 13 minuten niet over Huub gesproken, toch weer knap!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:48 schreef Eg_Wel het volgende:
En daar gaan we weer.. Een niet nader te benoemen andere bewoner gaat toch alles verbrassen aan coke en alcohol dus SMS voor Brian en Amanda!
Brian gaf zelf al een goed voorbeeld: Hij heeft Mikey "onder zijn armen" genomenquote:Op zondag 18 mei 2008 15:51 schreef Dark het volgende:
Brian - Brian z'n kracht is om het beste in de mens naar boven te halen, daar ben ik altijd goed in geweest, dat weet ik van mezelf.
Mensen kunnen veel van ons leren hier......
Ik heb zes jaar (5 jaar HBO, een jaar Uni) gestudeerd en had een studieschuld van omstreeks 26.000 gulden. Met twee leningen bij IBG.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:49 schreef Kaat38 het volgende:
Klopt maar het bedrag waar hij het over heeft volgens mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |