quote:Op zondag 18 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Smakeloos, dat is je vriendin anaal en dan weer vaginaal penetreren, ongeacht haar buikpijn, en nooit eens grondig uitgezocht willen zien wat die buikpijn veroorzaakt. Totdat Brian dat doet, voel ik me vrij te zeggen wat ik wil van zijn smakeloze gekonijn.
Klopt, ze draagt een pruik én matten. Ze vond het haar van de pruik niet lang genoeg, vandaar de extra matten.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:59 schreef Coraatje het volgende:
ik hoorde iedereen over amanda dat ze matten heeft ,maar zit haar net effe te bekijken ze heeft van zichzelf krullend haar ,komt even met een natte krullende kop de douche uit en vervolgens heeft ze stijl droog haar, dus ga het toch eens zijn met de meerderheid ,ze heeft een gedeelte pruik
Ik gun het Jaap heel erg, maar ik ben inmiddels zover dat van mij iedereen die poen mag winnen. Ze komen er vanzelf achter dat het niet gelukkig maakt.....dat er toch iets meer moet zijn dan dat.....al is het wel lekker om je bankrekening redelijk gevuld te zien.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nou laat ik je vertellen dat ook Jaap mag winnen van mij , als het maar niet die 2 asocialen van een klabatz en balk zijn.
Reageer eens niet zo oververhit en chill. Dit is nog steeds de cos trouwens.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
![]()
Punt een: Wie gaat daarnaar kijken? Ok, er hangen camera's maar daar de hele tijd naar beweging onder de dekens staren gaat echt tever.
Punt twee: Wat ze doen onder de dekens is niet te zien, dus je kan zoveel beweren.
Punt drie: Hoe kan je dit zo schaamteloos posten en je er niet eens schuldig over voelen?
Ik denk dat ik maar weer gewoon naar onschuldige terror ga kijken, de oprechte liefde van Amanda en Brian (ze gunnen elkaar de overwinning en pushen elkaar niet om eruit te gaan ala Huub) of desnoods een goede actie van Huub. Dit kan echt niet.
Ze gunnen elkaar de overwinning, ja niet zo vreemd als ze na de kooi van elkaar kunnen profiteren.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
![]()
Punt een: Wie gaat daarnaar kijken? Ok, er hangen camera's maar daar de hele tijd naar beweging onder de dekens staren gaat echt tever.
Punt twee: Wat ze doen onder de dekens is niet te zien, dus je kan zoveel beweren.
Punt drie: Hoe kan je dit zo schaamteloos posten en je er niet eens schuldig over voelen?
Ik denk dat ik maar weer gewoon naar onschuldige terror ga kijken, de oprechte liefde van Amanda en Brian (ze gunnen elkaar de overwinning en pushen elkaar niet om eruit te gaan ala Huub) of desnoods een goede actie van Huub. Dit kan echt niet.
Laat het niet waar zijn..........quote:Op zondag 18 mei 2008 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bedankt Disana...
[..]
Ik gun het Jaap heel erg, maar ik ben inmiddels zover dat van mij iedereen die poen mag winnen. Ze komen er vanzelf achter dat het niet gelukkig maakt.....dat er toch iets meer moet zijn dan dat.....al is het wel lekker om je bankrekening redelijk gevuld te zien.
Nog steeds denk ik dat Amanda er mee van tussen gaat....
Ik snap dat heel goed van Disana namelijk omdat deze 2 personen a & b niks waard zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 14:05 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
![]()
Punt drie: Hoe kan je dit zo schaamteloos posten en je er niet eens schuldig over voelen? Ik denk dat ik maar weer gewoon naar onschuldige terror ga kijken, de oprechte liefde van Amanda en Brian (ze gunnen elkaar de overwinning en pushen elkaar niet om eruit te gaan ala Huub) of desnoods een goede actie van Huub. Dit kan echt niet.
Carlos is allang ingelicht...........hij zit nu achter mee te kijken!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Kijken of Carlos weer zo boos te krijgen is, Jaap mag wel oppassen.
Hij is volvet hé, daar kan geen "Goudse" tegenop....en toch denk ik dat hij kerngezond is ondanks dat hij natuurlijk een wandelende tijdbom is voor allerlei aandoeningen.....quote:Op zondag 18 mei 2008 14:08 schreef mspoez het volgende:
"Mooie tv man"
Jaap zoekt een schaar en een aansteker.
"Mooie tv man"
Wat hijgt die gast, als die wint krijgt ie acuut een hartaanval van de schrik.
Het is lekker weer, Amanda gaat in haa rnieuwe bikini op het terras zonnen! Beequeen, heb jij nog niet zo'n hip strandsetje dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda, misschien kun je je eerst even aankleden voordat je je uitgebreid gaat opmaken en eplileren....oh, wacht....
Het grappige van Amanda.........ze stijlt slechts de voorkanten van heur haar, de achterkant ziet er niet uit en ze heeft slag aan de achterkant + totaal ongelijke matten!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda, misschien kun je je eerst even aankleden voordat je je uitgebreid gaat opmaken en eplileren....oh, wacht....
quote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Stomme Carlos!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Carlos gaat lekker buiten sporten.....
Jaap er achteraan: "Hey Carlos brother, waarom doe je dat man, je doet mij pijn"
Strandsetje, ammehoelaquote:Op zondag 18 mei 2008 14:10 schreef mspoez het volgende:
Het is lekker weer, Amanda gaat in haa rnieuwe bikini op het terras zonnen! Beequeen, heb jij nog niet zo'n hip strandsetje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |