Yup.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:26 schreef mspoez het volgende:
DGK 2.0. Inclusief polls waarin bijvoorbeeld mag worden gekozen of een miljonair voldoende nachtrust gaat krijgen of dat een wannabee een poos het gebuik van de douche wordt ontzegd?
Amanda is ziek!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian is al wakker.
Hij lost een sudoku puzzel op.
Een 1 hier, een 7 daar en daar nog een 3.
Goed bezig, Brian!
En dan straks zonder te douchen lekker met Carlos sporten.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:28 schreef T-lex het volgende:
Amanda ligt met d'r knietjes in de lucht..en zo te horen is Brian goed bezig.![]()
Proberen ze op deze manier onder het sporten met Carlos uit te komen.![]()
...die zou om 14:00 komen als ik het goed begrepen had...of is dit vast opwarmen.
Want ze kent mensen die gestudeerd hebben en nu in een bar werken.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda is ziek!
Ze heeft een zere buik.
Gelukkig hoeft ze niet naar school.
Aan diploma's heb je toch niks, denkt Amanda.
Dan kan ze wel haar sporen nalaten in de fitness.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dan straks zonder te douchen lekker met Carlos sporten.
Hygiëne is bij anale seks op z'n plaats.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:24 schreef Disana het volgende:
Brian is dus inderdaad weer bezig rekening te houden met Amanda's buikpijn. Met zijn hoogstpersoonlijke massagedildo masseert hij haar buikje van binnen.
Ja. Volgens Lobasca komt de buikpijn inderdaad door de bacteriën die van haar anus naar haar vagina en vooral blaas worden verkast. Wat zal het een vieze boel zijn daarbinnen.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Hygiëne is bij anale seks op z'n plaats.
Bloed hoeft nauwelijks zichtbaar te zijn met blote oog maar kan gevaarlijk zijn waar het om AIDS gaat.
Zèlfs als je middels een [klysma] hebt gezorgd dat de anus schoon is zodat er geen poep aan vingers of speeltjes blijft hangen, dan zitten er toch nog een hoop bacteriën in de endeldarm die voor lelijke infecties kunnen zorgen als ze op plekken terecht komen waar ze niet horen.
N.B. Dus bij een vrouw nooit dingen in haar vagina stoppen die in een/haar anus hebben gezeten. De bacteriën die in de darm leven kunnen ernstige ontstekingen veroorzaken wanneer zij in de vagina komen.
Arme Amanda..........
't is ook een fucking fout van de schepper om die twee in- uitgangen zo dicht bij elkaar te plaatsen....quote:Op zondag 18 mei 2008 13:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Bloed hoeft nauwelijks zichtbaar te zijn met blote oog maar kan gevaarlijk zijn waar het om AIDS gaat.
Zèlfs als je middels een [klysma] hebt gezorgd dat de anus schoon is zodat er geen poep aan vingers of speeltjes blijft hangen, dan zitten er toch nog een hoop bacteriën in de endeldarm die voor lelijke infecties kunnen zorgen als ze op plekken terecht komen waar ze niet horen.
N.B. Dus bij een vrouw nooit dingen in haar vagina stoppen die in een/haar anus hebben gezeten. De bacteriën die in de darm leven kunnen ernstige ontstekingen veroorzaken wanneer zij in de vagina komen.
Arme Amanda..........
Maandelijks loop je teveel risico, stel een streamteam verkloot het een maand lang of levert matig werk af dan stoppen er behoorlijk veel streamers met kijken.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een programma als BB of DGK wordt natuurlijk altijd aangestuurd, dat kan bijna niet anders. Een leuke variant zou zijn om wisselend per maand een klein clubje streamers die bewoners aan te laten sturen (binnen bepaalde kaders). Iedere bewoner z'n eigen streamteam. En dan mag de FEBO beoordelen op diverse facetten, zoals slimheid, echtheid, uitvoering, etc.
nou dan zijn we er toch?quote:Op zondag 18 mei 2008 12:50 schreef Borga het volgende:
Met witwassen wil je zwart geld zeg maar legaal geld maken. Het is niet de bedoeling dat je daar spullen voor gaat kopen, dat kan je evengoed wel. Het is de bedoeling dat je zwarte geld op de één of andere manier legaal op de bank komt.
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is ook een fucking fout van de schepper om die twee in- uitgangen zo dicht bij elkaar te plaatsen....
ja sorry hoor maar ik liet me poepertje toch niet zo uitwonen en raggen.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Arme Amanda..........
Carlos komt.......quote:Op zondag 18 mei 2008 13:43 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft zijn terrorhoed op. De vraag is waarom.
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:44 schreef Dark het volgende:
[..]Een kindje van de schepper hoeft niet op hygiëne te letten, natuurlijk!
Carlos?quote:Op zondag 18 mei 2008 13:43 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft zijn terrorhoed op. De vraag is waarom.
Oh dankjewel, ik vroeg me al af waar dat telefoontje voor was.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Carlos?
Jaap heeft net ff gebeld naar achter..........het mag!
Tuurlijk, TV maken over de rug van een sportleraar, dan blijven de spelers buiten schot.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Carlos?
Jaap heeft net ff gebeld naar achter..........het mag!
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:24 schreef Disana het volgende:
Brian is dus inderdaad weer bezig rekening te houden met Amanda's buikpijn. Met zijn hoogstpersoonlijke massagedildo masseert hij haar buikje van binnen.
Ik denk dat Amanda laatst bij "de tandarts", haar pruik heeft laten inweven in heur eigen haar.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:45 schreef CHAOS_ het volgende:
Staat Amanda nu te douchen en haar "Haar" te wassen, moet niet gekker worden daar.
Huub gaat vast en zeker vandaag Brian aanpakken, 100 procent. Zoals hij afgelopen week al beweerde tegen Jaap: "Jaap, zullen we een team zijn, want ik wil nu iedere dag helemaal los op Brian en Amanda!", Waar was Huub eigenlijk de laatste drie dagen?quote:Op zondag 18 mei 2008 13:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk, TV maken over de rug van een sportleraar, dan blijven de spelers buiten schot.
Jij weet heel goed dat Jaap en Huub niet los mogen op die 2 omdat die 2 losers anders flippenquote:Op zondag 18 mei 2008 13:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub gaat vast en zeker vandaag Brian aanpakken, 100 procent. Zoals hij afgelopen week al beweerde tegen Jaap: "Jaap, zullen we een team zijn, want ik wil nu iedere dag helemaal los op Brian en Amanda!", Waar was Huub eigenlijk de laatste drie dagen?
Nog een weekje en dan gaan we weer naar smaakvolle programma's kijken zoals dames in de dop.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wat een walgelijk gezwets, smakeloos.
In de boksring bijvoorbeeld? Als hij los gaat op B&A dan loopt hij zelf ook de kans om over de rooie te gaan, zo vlak voor het eind niet zo slim.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub gaat vast en zeker vandaag Brian aanpakken, 100 procent. Zoals hij afgelopen week al beweerde tegen Jaap: "Jaap, zullen we een team zijn, want ik wil nu iedere dag helemaal los op Brian en Amanda!", Waar was Huub eigenlijk de laatste drie dagen?
Van mij mag hij Carlos hebben. Go Jaap!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk, TV maken over de rug van een sportleraar, dan blijven de spelers buiten schot.
Natuurlijk weet ik datquote:Op zondag 18 mei 2008 13:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat Jaap en Huub niet los mogen op die 2 omdat die 2 losers anders flippen
Smakeloos, dat is je vriendin anaal en dan weer vaginaal penetreren, ongeacht haar buikpijn, en nooit eens grondig uitgezocht willen zien wat die buikpijn veroorzaakt. Totdat Brian dat doet, voel ik me vrij te zeggen wat ik wil van zijn smakeloze gekonijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wat een walgelijk gezwets, smakeloos.
Ik praat iig niet zo over mensen, maar als je geen normen en waarden hebt kan dat natuurlijk wel. Ik denk dat dit zelfs een grens is die huub niet opzoekt, ook niet voor het spel.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan gaan we weer naar smaakvolle programma's kijken zoals dames in de dop.
Oké?
Nou laat ik je vertellen dat ook Jaap mag winnen van mij , als het maar niet die 2 asocialen van een klabatz en balk zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik datIk vind alleen dat met die beperking Jaap ons nog wel iets van vermaak geeft de laatste maanden.
Jaap![]()
Nee, nee, niet smsen.....
"Ethiek is te koop".quote:Op zondag 18 mei 2008 13:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik praat iig niet zo over mensen, maar als je geen normen en waarden hebt kan dat natuurlijk wel. Ik denk dat dit zelfs een grens is die huub niet opzoekt, ook niet voor het spel.
Nou, dan hou je het maar fijn bij de streams en niet bij de users.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik praat iig niet zo over mensen, maar als je geen normen en waarden hebt kan dat natuurlijk wel. Ik denk dat dit zelfs een grens is die huub niet opzoekt, ook niet voor het spel.
Nee hoor, ze wast heur eigen haar om vervolgens die dooie cavia op te zetten. Op dat heur natte haar hè.....broeien maar.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:49 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat Amanda laatst bij "de tandarts", haar pruik heeft laten inweven in heur eigen haar.
Sinds het tandartsbezoek, blijft die dooie cavia redelijk op dezelfde plaats!
Ik heb hem de laatste week zeker twee keer horen zeggen dat ze echt naar een dokter moet gaan, een afspraak moet maken...gisteren was de laatste keer dacht ik...quote:Op zondag 18 mei 2008 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Smakeloos, dat is je vriendin anaal en dan weer vaginaal penetreren, ongeacht haar buikpijn, en nooit eens grondig uitgezocht willen zien wat die buikpijn veroorzaakt. Totdat Brian dat doet, voel ik me vrij te zeggen wat ik wil van zijn smakeloze gekonijn.
Mensen???quote:Op zondag 18 mei 2008 13:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te beweren dat ik geen normen en waarden heb? Ga ergens anders zeuren.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |