Okee okee, en dan gaat Cc RoekiePoekie doen, en beequeen doet Palma die niets mist, tenzij we yvonne daar meer geschikt voor vinden. Zelf wil ik graag de computer zijn waar Brian en Jaap achter zitten, dan stuur ik alles door naar hier. Er zijn ook vast wel wat tuinmannen te vinden hier, en een kok. Of iemand de rol van Amanda op zich wil nemen, betwijfel ik.quote:
Een nieuwe BB in september zou wel tof zijn al geloof ik niet dat Nederland nog op het relatief nette BB zit te wachten na DGK.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:01 schreef mspoez het volgende:
Even wachten tot de nieuwe BB start en alle COSsers overstappen naar die streams en dat subforum, dan kunnen hier degenen die tegen de bar in slaap zijn gevallen zachtjes buitengeveegd en de deur op slot...
Als het aan mij ligt wel, en ik hoop dat jij er ook zo over denkt. We hebben zelf kunnen zien hoe leuk het hier was tijdens de twee streamloze dagen... alhoewel ik me afvraag hoe de sfeer zal zijn als Huub niet wint en Brian welquote:Op zondag 18 mei 2008 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie er voor zorgen dat er voorlopig nog wat leven in de brouwerij blijft
Ja, ik ook! Lijkt me top, nog een Gouden Kooi!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een nieuwe BB in september zou wel tof zijn al geloof ik niet dat Nederland nog op het relatief nette BB zit te wachten na DGK.
Ik zie dat echt als een stap terug, ik zit niet te wachten op een Bart en Sabine of een Ruud die de weekopdracht "stop een lepel in je mond, leg daar een ei op en loop over deze balk" als het hoogtepunt van de week zien.
Ik ben wel voor een DGK 2.0
Ik ook, maar een BB7 zou ik ook zeker kijken. Ik weet nog hoe ik van DGK schrok toen het begon te lopen terwijl BB6 nog liep. Allemaal ego's en een veel venijniger concept... dat was wel even wennen.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een nieuwe BB in september zou wel tof zijn al geloof ik niet dat Nederland nog op het relatief nette BB zit te wachten na DGK.
Ik zie dat echt als een stap terug, ik zit niet te wachten op een Bart en Sabine of een Ruud die de weekopdracht "stop een lepel in je mond, leg daar een ei op en loop over deze balk" als het hoogtepunt van de week zien.
Ja dan zou het maar zo kunnen zijn dat de archiefkast vanzelf dit forum op gaat halen.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, en ik hoop dat jij er ook zo over denkt. We hebben zelf kunnen zien hoe leuk het hier was tijdens de twee streamloze dagen... alhoewel ik me afvraag hoe de sfeer zal zijn als Huub niet wint en Brian wel
DGK had voor mij lang zo leuk niet geweest zonder FOK! En inderdaad op de streamloze dagen was het hier echt leuk!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel, en ik hoop dat jij er ook zo over denkt. We hebben zelf kunnen zien hoe leuk het hier was tijdens de twee streamloze dagen... alhoewel ik me afvraag hoe de sfeer zal zijn als Huub niet wint en Brian wel
Zal toch vast wel iemand zijn die een gaatje open heeftquote:Op zondag 18 mei 2008 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Of iemand de rol van Amanda op zich wil nemen, betwijfel ik.
We gaan gewoon met zn allen alle oude afleveringen kijken en daar commentaar op leverenquote:Op zondag 18 mei 2008 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij voorkeur 2 gaatjesquote:Op zondag 18 mei 2008 13:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal toch vast wel iemand zijn die een gaatje open heeft
Ik denk meer aan de siliconen... volgens mij zit hier niets dan puur natuur. En ik weet ook zeker dat we allemaal lief en beschaafd pratenquote:Op zondag 18 mei 2008 13:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal toch vast wel iemand zijn die een gaatje open heeft
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:10 schreef mootie het volgende:
[..]
We gaan gewoon met zn allen alle oude afleveringen kijken en daar commentaar op leveren
De twee concepten samenvoegen kan een aardig programma opleveren en hoe stom het ook klinkt maar Flens wel inruilen voor Hummie. Hummie had ook haar voorkeuren maar kon die ook even hard weer laten vallen. Dat heeft de laatste BB wel bewezen.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij klagen al als ze een avond tv/film gaan kijken of gaan zitten schaken.
Bij BB deden ze vrijwel niets anders, ze hielden zogenaamde diepzinnige gesprekken (gescript, de onderwerpen werden ook in die tijd door achter het huis ingeschoten).
Dan moet er wel een grote schoonmaak gehouden worden aan de productiekant en heel wat veranderingen in de uitvoering plaatsvinden.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Lijkt me top, nog een Gouden Kooi!
Inderdaad, en dan ná de grote schoonmaak nieuw personeel headhunten hier op de COSquote:Op zondag 18 mei 2008 13:14 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Dan moet er wel een grote schoonmaak gehouden worden aan de productiekant en heel wat veranderingen in de uitvoering plaatsvinden.
Het lijkt me niet zinvol om dezelfde groep mensen die een potentieel succesvol concept vakkundig om zeep heeft geholpen nog eens een Gouden Kooi te laten runnen.
Ach Hummie was wel keihard maar ook niet altijd goed voor de show ( ha de show sinds DGK hebben we het daar pas eigenlijk echt over).quote:Op zondag 18 mei 2008 13:13 schreef marky het volgende:
[..]
De twee concepten samenvoegen kan een aardig programma opleveren en hoe stom het ook klinkt maar Flens wel inruilen voor Hummie. Hummie had ook haar voorkeuren maar kon die ook even hard weer laten vallen. Dat heeft de laatste BB wel bewezen.
Brian niet. Die is zijn hersenen al aan het gebruiken. Goed bezig, jochie!:quote:
quote:12:33 - Brian is over de brug
En ook vandaag is Brian weer de eerste die tekenen van leven geeft. Met nog wat slaperige oogjes pakt hij er een Sudoku-boekje bij. Puzzelen op de vroege ochtend, waarschijnlijk wel goed om de hersenen op gang te krijgen! Dat is natuurlijk ook wel nodig zo in de laatste week van De Gouden Kooi. Iedereen moet scherp zijn, want wat er nog allemaal kan gaan gebeuren is een raadsel. Brian is dus goed bezig. Zijn vriendinnetje ligt alleen nog wel naast hem met haar oogjes dicht, net als de andere twee Miljonairs. Maar ja, als er één over de brug is…
Brian is dus goed bezig!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian niet. Die is zijn hersenen al aan het gebruiken. Goed bezig, jochie!:
[..]
Brian is al wakker.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
Brian is dus goed bezig!
Dat staat er ook gewoon. Het doet me denken aan een Nijntje-Topic op Fok.
En vervolgens gaat hij naadloos over van Sudokuen naar het uitwonen van Amanda, die vannacht bijna doodging van de buikpijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
Brian is dus goed bezig!
Dat staat er ook gewoon. Het doet me denken aan een Nijntje-Topic op Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |