(Van een kale kip kan je niet plukken, maar presentatrice Bridget wist al van wanten?)quote:Op zondag 18 mei 2008 12:45 schreef Spaarne het volgende:
Onze halve heilige leert beleggen. HIj maakt aantekenigen met een marker.
[offtopique]quote:Op zondag 18 mei 2008 12:19 schreef hondjes het volgende:
dat er teveel uitkomt kan een reden zijn...of de klus is geklaard...witwassen
feit blijft dat rtl wilde stoppen, maar talpa niet...
feit is ook ,,dat rtl een live uitzending wil...voor de eindfinale...talpa niet...en gelukkig...dit keer heeft rtl gewonnen
of het de angst voor doorflippen was....dat rtl dit doorzette...zou zo maar kunnen....
wat erachter zit ...en open en bloot.....wat de mol daarmee voor heeft....ben benieuwd.....dat dgk opgezet is...om geld te witwassen is ook een feit....nu nog de voorkeur...
En ons dan allemaal geheimpjes pm-enquote:Op zondag 18 mei 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat hij hier dan komt posten, samen met Eric. Dát zou pas leuk zijn.
Oooo, op die manier. Hij had te veel zwart geld liggen en kon dat mooi stuk slaan binnen zijn geweldige 'nieuwe concept' waar hij veel ongeregisteerde betalingen kon doen. En als ie het concept zou verkopen, kreeg ie er weer wit geld voor terug. Zoiets.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gigantisch veel!
Cash afrekenen:
De inrichting
Boodschappen
Bonussen
Kleding
Sieraden
Gadgets
Optredens
Tuinmannen
Huishouding
Promo materiaal
Je kunt alle kanten op.
Zal dit DGK-forum nog een tijdje open blijven dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat hij hier dan komt posten, samen met Eric. Dát zou pas leuk zijn.
Als je veel zwart hebt liggen kun je het beter zwart uitgeven.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:50 schreef Borga het volgende:
Met witwassen wil je zwart geld zeg maar legaal geld maken. Het is niet de bedoeling dat je daar spullen voor gaat kopen, dat kan je evengoed wel. Het is de bedoeling dat je zwarte geld op de één of andere manier legaal op de bank komt.
In die richting jaquote:Op zondag 18 mei 2008 12:51 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Oooo, op die manier. Hij had te veel zwart geld liggen en kon dat mooi stuk slaan binnen zijn geweldige 'nieuwe concept' waar hij veel ongeregisteerde betalingen kon doen. En als ie het concept zou verkopen, kreeg ie er weer wit geld voor terug. Zoiets.
Die gaat iig niet zaterdag opeens uit de lucht. Als er geen leven meer is dan gaat die voorgoed de archieven in.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal dit DGK-forum nog een tijdje open blijven dan?
Vrijdag bedoel ik. Ik dacht nl dat de finale de 23e was en dat gaat maar niet uit mijn systeem.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Die gaat iig niet zaterdag opeens uit de lucht. Als er geen leven meer is dan gaat die voorgoed de archieven in.
Yippiequote:Op zondag 18 mei 2008 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Die gaat iig niet vrijdag opeens uit de lucht. Als er geen leven meer is dan gaat die voorgoed de archieven in.
Fijn!!quote:Op zondag 18 mei 2008 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Die gaat iig niet zaterdag opeens uit de lucht. Als er geen leven meer is dan gaat die voorgoed de archieven in.
Behalve als het te veel is, dan wil je het 'witwassen.'quote:Op zondag 18 mei 2008 12:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je veel zwart hebt liggen kun je het beter zwart uitgeven.
Afkicken, hoe dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 12:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Fijn!!![]()
Kunnen we tenminste rustig afkicken en niet cold turkey, dat trek ik niet hoor
Oeh, dat wil ik Flens zijn!quote:Op zondag 18 mei 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Afkicken, hoe dan?
Ik dacht dat een aantal mensen uit de COS straks in het huis mocht gaan wonen voor een jaar.
Hebben jullie die PM niet ontvangen?
Nee, ik nietquote:Op zondag 18 mei 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Afkicken, hoe dan?
Ik dacht dat een aantal mensen uit de COS straks in het huis mocht gaan wonen voor een jaar.
Hebben jullie die PM niet ontvangen?
Zwart kan gerust zwart blijvenquote:Op zondag 18 mei 2008 12:56 schreef Borga het volgende:
[..]
Behalve als het te veel is, dan wil je het 'witwassen.'
Ik ga me maar weer eens ergeren in de Arena. Laterz
Volgens mij welquote:Op zondag 18 mei 2008 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal dit DGK-forum nog een tijdje open blijven dan?
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Zomaar weer 5 negatieve posts achter elkaar over Huub Huub Huub Huub Huub. Gezien.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Ik ook, hij heeft alleen zijn boeken en piano. Aan Jaap heeft hij ook geen moer en een goed gesprek met Fries wordt ook wat moeilijk.
Waar ik echt doodziek van word is VV.
Dit is toch niet normaal, PoekieRoekie heeft echt last van het HOS virus.
(Geld-opraper)quote:Op zondag 18 mei 2008 11:39 schreef DrsH het volgende:
Optreden Amanda en Brian in de PARENCLUB, Amanda zal daar mondeling wel goed tot haar recht komen en de heren eens flink verwennen. Brian zal er waarschijnlijk als een soort toiletjuffrouw met een schoteltje naast zitten om de nodige Euri's in ontvangst te nemen.
Dan hoop ik dat jullie er voor zorgen dat er voorlopig nog wat leven in de brouwerij blijftquote:Op zondag 18 mei 2008 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij welZoals ik noekje (zie haar laatste post in Feedback) en vooral eerder yvonne begrijp, blijft het open tot het is doodgebloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |