abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58740544
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:00 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

mijn reactie op het artikel ben benieuwd of het wordt geplaatst.

Lieve lezers als er iemand oprecht in de kooi is dan heet hij HUUB , hij durft zijn fouten toe te geven en hij heeft in al die maanden het helemaal alleen moeten spelen en was meestal de underdog.
Brian daartegen is vanaf dag 1 beschermd vanwege zijn zware agressie en het elke dreigen alles kort en klein te slaan
Dus Huub is de winnaar van DGK
Huub is bijna net zo erg als Bwian, wat heb je er aan als iemand zijn fouten toegeeft en vervolgens weer in de fout gaat en dat dan weer toegeeft en dan maar weer eens in de fout gaat en dat dan maar weer toegeeft en dan enz. enz. enz. In het begin was Held Huub echt Held Huub maar op een gegeven moment is hij ernstig de weg kwijt geraakt. Dat werd voor mij al een beetje duidelijk toen hij voor het eerst bij Jensen mocht opdraven, met zijn handen omhoog alsof hij zo juist een wereldprestatie had geleverd, kwam het ventje het podium op. Held Huub is een soort van slimmere Bwian geworden. Allebei worden ze duidelijk geholpen door de Febo, met één verschil dat het de kindjes van god inderdaad iets makkelijker wordt gemaakt. Maar de manier waarop held Huub af en toe te keer gaat is net zo schandalig als wat Bwian uitvreet. Er is wat mij betreft maar één winnaar en dat is de Puppetmaster, Jaap is veruit het beschaafdst. En ja, in het land der blinden is éénoog koning.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_58740553
nee idd niemand mag brian van de oud bewoners hij heeft Bart ook vanaf dag 1 bezeikt , vandaar dat bart bij zijn vertrek ook tegen Huub zei ik gun het jou.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58740590
dat er teveel uitkomt kan een reden zijn...of de klus is geklaard...witwassen
feit blijft dat rtl wilde stoppen, maar talpa niet...
feit is ook ,,dat rtl een live uitzending wil...voor de eindfinale...talpa niet...en gelukkig...dit keer heeft rtl gewonnen
of het de angst voor doorflippen was....dat rtl dit doorzette...zou zo maar kunnen....
wat erachter zit ...en open en bloot.....wat de mol daarmee voor heeft....ben benieuwd.....dat dgk opgezet is...om geld te witwassen is ook een feit....nu nog de voorkeur...
pi_58740627
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:16 schreef Borga het volgende:

[..]

Huub is bijna net zo erg als Bwian, wat heb je er aan als iemand zijn fouten toegeeft en vervolgens weer in de fout gaat en dat dan weer toegeeft en dan maar weer eens in de fout gaat en dat dan maar weer toegeeft en dan enz. enz. enz. In het begin was Held Huub echt Held Huub maar op een gegeven moment is hij ernstig de weg kwijt geraakt. Dat werd voor mij al een beetje duidelijk toen hij voor het eerst bij Jensen mocht opdraven, met zijn handen omhoog alsof hij zo juist een wereldprestatie had geleverd, kwam het ventje het podium op. Held Huub is een soort van slimmere Bwian geworden. Allebei worden ze duidelijk geholpen door de Febo, met één verschil dat het de kindjes van god inderdaad iets makkelijker wordt gemaakt. Maar de manier waarop held Huub af en toe te keer gaat is net zo schandalig als wat Bwian uitvreet. Er is wat mij betreft maar één winnaar en dat is de Puppetmaster, Jaap is veruit het beschaafdst. En ja, in het land van de blinden is éénoog koning.
Huub gaat ver als hij gedronken heeft, dat is waar. Maar ik vind Brian vele vele malen enger. Brian geeft altijd een ander de schuld van hetgeen hij fout doet. Het ligt werkelijk altijd aan de ander. Gevolg: Brian leert nooit iets van zijn fouten, het waren immers niet ZIJN fouten.

Bovendien is er met Huub (als hij nuchter is) een zinnig gesprek te voeren. Iets dat met Brian - nuchter of dronken - nooit het geval is. En ik vind Brian veel agressiever dan Huub - dat laatste zal niet iedereen met mij eens zijn, maar ik vind Brian echt enger hoor. Veel enger. Slabek ook trouwens, wat kan die mensen opfokken zeg. Als Brian af en toe rustig reageert (wat zeldzaam is) weet Slabek hem wel op te naaien. Heel gevaarlijk (weet ik uit ervaring) ,want een domme man als Brian wil zich dan niet laten kennen 'voor het vrouwtje'.
pi_58740629
Brian is allerlei teksten aan het markeren in zijn wonderboek Beleggen voor dummies.
pi_58740646
Ipv te stemmen voor Amanda kun je beter wat geld doneren aan slachtofferhulp.
pi_58740651
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:19 schreef hondjes het volgende:
feit is ook ,,dat rtl een live uitzending wil...voor de eindfinale...talpa niet...en gelukkig...dit keer heeft rtl gewonnen
of het de angst voor doorflippen was....dat rtl dit doorzette...zou zo maar kunnen....
wat erachter zit ...en open en bloot.....wat de mol daarmee voor heeft....ben benieuwd.....dat dgk opgezet is...om geld te witwassen is ook een feit....nu nog de voorkeur...
Leg eens uit, hoe gaat dat dan in zijn werk ? Witwassen met DGK. ?????? Johnnie heeft zoveel geld, die hoeft niets meer te wassen.
pi_58740653
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:19 schreef hondjes het volgende:
Van dat geld wit wassen weet ik niet hoor. Hoe zouden ze dan geld wit kunnen wassen door een tv-programma?
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2008 @ 12:24:51 #184
135305 beequeen
Lost.
pi_58740669
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:13 schreef Spaarne het volgende:

Ik denk dat veel mensen wel zo ongeveer weten hoe het zit hoor Beequeen, maar er gebeurt toch niks mee. Dat is het kutte.

En moet je eens nagaan hoelang dit al speelt, die geruchtenmolen enzo. Op VOL hebben ze toendertijd een speciaal topic maakt over vreemde zaken in DGK, lees maar eens terug en constateer dat alle incriminerende filmpjes verdwenen zijn.

http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=6436&postdays=0&postorder=asc&start=25

On Topic: Brian nogsteeds aan het sudokuen.

Ik ga de hond maar even uitlaten, tot straks.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58740699
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:22 schreef Dementor het volgende:
Brian is allerlei teksten aan het markeren in zijn wonderboek Beleggen voor dummies.
Beleggen

Brian komt (denk ik) in het criminele circuit terecht. Maar ja, mss wil hij met dat geld beleggen????
Heeft Brian trouwens al een boek gelezen over 'Projecten in Afrika'? Onze nobele held wil daar vast ook wel wat vanaf weten.
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2008 @ 12:30:14 #186
135305 beequeen
Lost.
pi_58740771
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:22 schreef Spaarne het volgende:

Huub gaat ver als hij gedronken heeft, dat is waar. Maar ik vind Brian vele vele malen enger. Brian geeft altijd een ander de schuld van hetgeen hij fout doet. Het ligt werkelijk altijd aan de ander. Gevolg: Brian leert nooit iets van zijn fouten, het waren immers niet ZIJN fouten.

Bovendien is er met Huub (als hij nuchter is) een zinnig gesprek te voeren. Iets dat met Brian - nuchter of dronken - nooit het geval is. En ik vind Brian veel agressiever dan Huub - dat laatste zal niet iedereen met mij eens zijn, maar ik vind Brian echt enger hoor. Veel enger. Slabek ook trouwens, wat kan die mensen opfokken zeg. Als Brian af en toe rustig reageert (wat zeldzaam is) weet Slabek hem wel op te naaien. Heel gevaarlijk (weet ik uit ervaring) ,want een domme man als Brian wil zich dan niet laten kennen 'voor het vrouwtje'.
+1.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58740777
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:22 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Ik ben het bijna helemaal met je eens. Huub gaat ook te ver als hij niet drinkt en hij laat zich zich heel erg snel opfokken door die 2 andere dombo's. En hij kan echt heel erg slecht tegen zijn verlies, hoe hij ook op Jaap reageerde na de laatste 'live show' was kenmerkend. Als hij in Jaap zijn schoenen had gestaan had hij precies hetzelfde gedaan en hadden wij de hele avond moeten horen hoe briljant hij wel niet is.
pi_58740797
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:26 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Beleggen

Brian komt (denk ik) in het criminele circuit terecht. Maar ja, mss wil hij met dat geld beleggen????
Heeft Brian trouwens al een boek gelezen over 'Projecten in Afrika'? Onze nobele held wil daar vast ook wel wat vanaf weten.
Zijn idee is om zodra de Antillen een gemeente worden van Nederland te gaan investeren in onroerend goed op Bonaire.
Dat 1km verderop mensen aan de lijm zitten en kinderen met drugs over straat lopen doet er niet toe.
Want hij kan daar voor God spelen en dat is wat telt voor Kubatz.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:34:52 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58740825
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:

Waar ik echt doodziek van word is VV.
Dit is toch niet normaal, PoekieRoekie heeft echt last van het HOS virus.
HOS = Halve Oprispingen Schrijven?
quote:
12:03 - Carlos, wees op je hoede!

Gisteravond laat namen Brian en Amanda nog een warm bad. Tussen de zeepbellen in roddelden ze flink over mede-Miljonair Huub. Ze vergeleken hem met butler Dimitri, die ook een potje sparren met Brian had afgezegd. Brian vertelde zijn liefje dat hij jaloezie en afgunst ziet bij zijn concurrent, Huub. Jaap weerhield zich van roddelen maar hij kondig
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 18 mei 2008 @ 12:38:57 #190
184769 crew  Deisyy
pi_58740888
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:57 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuwd of Brian rekening gaat houden met de buikpijn van Amanda.
Natuurlijk gaat Brian daar rekening mee houden, ik denk zelfs dat hij haar anaal gaat proberen te genezen

Goedemorgen all
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 18 mei 2008 @ 12:39:15 #191
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_58740892
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:30 schreef Borga het volgende:

[..]

Ik ben het bijna helemaal met je eens. Huub gaat ook te ver als hij niet drinkt en hij laat zich zich heel erg snel opfokken door die 2 andere dombo's. En hij kan echt heel erg slecht tegen zijn verlies, hoe hij ook op Jaap reageerde na de laatste 'live show' was kenmerkend. Als hij in Jaap zijn schoenen had gestaan had hij precies hetzelfde gedaan en hadden wij de hele avond moeten horen hoe briljant hij wel niet is.
Huub gaat nu alweer gewoon met Jaap om. Huub heeft meerdere malen geprobeerd om een normale omgang met Brian en Amanda te krijgen door naast het spelen van het spel wel gewoon te doen naar elkaar toe maar zowel Brian als Amanda kunnen de twee dingen niet gescheiden zien. Huub kan dat duidelijk wel en dat is ook wat hem opbreekt hij geloofd nog steeds dat Zowel Brian als Amanda in de buitenwereld zo niet zijn maar dat zijn ze wel.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:41:29 #192
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58740921
quote:
Op zondag 18 mei 2008 07:56 schreef Prospera het volgende:

Is Amerika afgehaakt, hoe weet je dat?
Opgezocht in het topic: 15 mei halve finale , wie gaat niet naar de finale.....post -12:35 uur.

DGK , uitprobeerprogramma, wat door verkoop aan het buitenland miljoenen zou kunnen opleveren.

Film: van petermarjan.

@marky
Huub: Ik voel me genaaid door Jaap, maar vat het niet persoonlijk op, het is en blijft een spel.
pi_58740947
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:39 schreef marky het volgende:

[..]

Huub gaat nu alweer gewoon met Jaap om. Huub heeft meerdere malen geprobeerd om een normale omgang met Brian en Amanda te krijgen door naast het spelen van het spel wel gewoon te doen naar elkaar toe maar zowel Brian als Amanda kunnen de twee dingen niet gescheiden zien. Huub kan dat duidelijk wel en dat is ook wat hem opbreekt hij geloofd nog steeds dat Zowel Brian als Amanda in de buitenwereld zo niet zijn maar dat zijn ze wel.
Klopt als een busje.
pi_58740955
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:23 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Van dat geld wit wassen weet ik niet hoor. Hoe zouden ze dan geld wit kunnen wassen door een tv-programma?
Gigantisch veel!

Cash afrekenen:

De inrichting
Boodschappen
Bonussen
Kleding
Sieraden
Gadgets
Optredens
Tuinmannen
Huishouding
Promo materiaal

Je kunt alle kanten op.
pi_58740991

Onze halve heilige leert beleggen. HIj maakt aantekeingen met een marker. Mmmh. Wordt het niet tijd dat hij een broodje gaat beleggen voor zijn engeltje???
pi_58740995
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:43 schreef Dementor het volgende:

[..]

Gigantisch veel!

Cash afrekenen:

De inrichting
Boodschappen
Bonussen
Kleding
Sieraden
Gadgets
Optredens
Tuinmannen
Huishouding
Promo materiaal

Je kunt alle kanten op.

dat is toch allemaal peanuts man

En dan neemt Sjonnie dat allemaal mee naar huis
pi_58741000
Oops
pi_58741012
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:46 schreef Borga het volgende:

[..]

dat is toch allemaal peanuts man
Ha dat denk je!
DGK dag 1 heeft zoveel geld gekost dat wil ik niet eens weten
Al die bewoners die dagelijks moeten eten en drinken, aangekleed moeten worden, een maandelijks budget ontvangen
DGK kost met 5 bewoners 100.000 euro per maand.

Ik denk dat Dellie het duurst is geweest.
Brian maak je borst maar nat brother.
pi_58741027

Huub slaapt nog. Nog 4 dagen dan is hij van DGK af. Jammer genoeg heeft hij een wurgcontract.

Huub zoekt idd weer contact met Jaap. Tja, wat moet ie anders de laatste dagen? Maar aan Jaap heeft ie niks. Ik ben benieuwd hoe Huub gaat reageren als ie alle filmpjes terug ziet.
  † In Memoriam † zondag 18 mei 2008 @ 12:49:58 #200
137949 Disana
pi_58741054
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]

Huub slaapt nog. Nog 4 dagen dan is hij van DGK af. Jammer genoeg heeft hij een wurgcontract.

Huub zoekt idd weer contact met Jaap. Tja, wat moet ie anders de laatste dagen? Maar aan Jaap heeft ie niks. Ik ben benieuwd hoe Huub gaat reageren als ie alle filmpjes terug ziet.
En dat hij hier dan komt posten, samen met Eric. Dát zou pas leuk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')