quote:Op zondag 18 mei 2008 16:07 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor. Maar als je luistert naar Brian en Amanda móet je toch objectief kunnen zeggen dat ze totaal verknipt zijn?
ik krijg ook steeds meer het beeld van een medogenloze Huub die als een bedelende sidekick achter KingJaap aan draaftquote:Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ga maar snel weer met je boekje of je Quote op de bank liggen, en vooral met je gore poten op de stoffering Huub.
Jaap zit niet op je te wachten, nu niet: en na DGK ook niet.
Hij heeft je niet nodig, je hebt een te groot ego.
Fijn dat je zo voor Jaap spreekt.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ga maar snel weer met je boekje of je Quote op de bank liggen, en vooral met je gore poten op de stoffering Huub.
Ze gaan vanaf juni samen optreden. Ze zijn al te boeken.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals ik al dacht, die twee kunnen het gewoon goed met elkaar vinden.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze gaan vanaf juni samen optreden. Ze zijn al te boeken.
Het is al eerder gepost, en dat klopt wel: Jaap kan alleen een show maken, Huub heeft iemand nodig om te kunnen schitteren.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:12 schreef Py het volgende:
[..]
ik krijg ook steeds meer het beeld van een medogenloze Huub die als een bedelende sidekick achter KingJaap aan draaft
Dat was komischquote:Op zondag 18 mei 2008 16:16 schreef Py het volgende:
Huub verteld over het jatten van contactpunten wat hij in het begin steeds deed en daar iedere dag Joris van ging bellen.
Volgens mij denken ze dat ze offstream zijn
Huub in het begin was leuk jaquote:
Jaap kan alleen een show maken, dat heeft hij vanochtend wel laten zien met zijn gebakjes en slingers en terror op waterpistolen...quote:Op zondag 18 mei 2008 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is al eerder gepost, en dat klopt wel: Jaap kan alleen een show maken, Huub heeft iemand nodig om te kunnen schitteren.
Nog ff snel schoon schip makenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:23 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Huub en Jaap gaan ineens een soort van openheid van zaken geven.
Over wat er binnen DGK gebeurt. Natasia wordt afgezeken. Niet dat ik het Natasia niet gun.
Maar het is weer van een lafheid. Zo in de laatste dagen een ex-bewoner afzeiken.
Huub is nog boos over de hoek die Natasia aan Lieke gaf. Daar heeft ie gelijk in, maar Huub had dat ook wel eerder kunnen zeggen. En niet nu het MAG van de redactie.
Toevallig Yvonne Kroonenberg gelezen: Zij houdt van hem, hij ookquote:Op zondag 18 mei 2008 16:19 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is Amanda
Amanda heeft een vriend: Brian
Amanda vindt alles wat Brian doet goed
Amanda houdt veel van Brian
Brian ook
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:19 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is Amanda
Amanda heeft een vriend: Brian
Amanda vindt alles wat Brian doet goed
Amanda houdt veel van Brian
Brian ook
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Toevallig Yvonne Kroonenberg gelezen: Zij houdt van hem, hij ook
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:26 schreef cindy10 het volgende:
zie een fanclub dag met amanda en brian al voor me![]()
het begint met het grote vlooien uit je pruik spel!
meteen gevolgd door ezeltje prik je op zn anaal...
daarna is de beurt aan tikkertje in een afgesloten douche cel...met als hoofdprijs een gouden doucheslang![]()
daarna mogen 10 jarige jochie`s met brian sparren![]()
de dag word afgesloten met paalsjans les voor de 12 jarige vriendinnen van amanda.
de opbrengst van deze dag word geheel ten bate van stichting nood,red mikey uit het rood!
Huub zegt wel een fatsoenlijk maandsalaris te willen voor 2 uitzendingen per week.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:27 schreef Py het volgende:
Huub en Jaap hebben het over 'hun' show na DGK.
Jaap verteld aan Huub over de 2 babes, dat eentje er nog een baantje naast heeft als tandartsassistente, omdat ze van de show niet rond kan komen
Nee, met Brian kan hij helemaal niet praten.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:26 schreef Kinga het volgende:
Dit soort gesprekken heeft Jaap nooit met Brian.
Daar ben ik het ook mee eens idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat Brian beter de dingen kan doen waar hij goed in is: participeren en bedrijven, prutsen met computers, en dat hij daarin wel 'een slimme jongen' is.
En dat hij verder beter niet in de showbizz verder kan gaan.
Daar heeft Huub wel gelijk in, lijkt me.
Tja maar wie in Nederland zit er nu nog te wachten op Brian de IT consultant die de boel kort en klein slaat als hij kwaad word.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt dat Brian beter de dingen kan doen waar hij goed in is: participeren en bedrijven, prutsen met computers, en dat hij daarin wel 'een slimme jongen' is.
En dat hij verder beter niet in de showbizz verder kan gaan.
Daar heeft Huub wel gelijk in, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |