Mèn oh mèn, het wordt met de dag erger. Vanochtend ook, met dat onafgemaakte stukje over Carlos. Geen idee waar dat over ging.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:51 schreef Copycat het volgende:
Koppen maken kost voortaan ook teveel moeite:
Maar of dat nu gaat lukken met het `s nachts een foto van Claire op het kussen naast hem te leggen vraag ik me af.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:43 schreef MargrietV het volgende:
Ja hij wil medelijden zodat er meer mensen op hem gaan stemmen
En dat staat er nog steeds onafgemaakt op. Verstand op nul, blind een stukkie schrijven, op de site knallen en er verder niet meer naar omkijken. Prutsers.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:56 schreef beequeen het volgende:
Mèn oh mèn, het wordt met de dag erger. Vanochtend ook, met dat onafgemaakte stukje over Carlos. Geen idee waar dat over ging.
Volgens zijn eigen zeggen wel ja dus die 34.5000 lijken mij redelijk genoeg om af te betalen maar Brian is dat allerwaarschijnlijks even vergeten te doen dus nu maar hopen op het spaarpotje van mama Amanda of de hoofdprijs.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zes jaar (5 jaar HBO, een jaar Uni) gestudeerd en had een studieschuld van omstreeks 26.000 gulden. Met twee leningen bij IBG.
Brian deed toch HBO in 1 jaar?
Ze moeten nog even snel hun target halen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat staat er nog steeds onafgemaakt op. Verstand op nul, blind een stukkie schrijven, op de site knallen en er verder niet meer naar omkijken. Prutsers.
quote:
quote:
Bij mij haalt ie het slechtste naarboven.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:51 schreef Dark het volgende:
Brian - Brian z'n kracht is om het beste in de mens naar boven te halen, daar ben ik altijd goed in geweest, dat weet ik van mezelf.
Mensen kunnen veel van ons leren hier......
Tja dat is het risico.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:59 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik weet niet of jullie een tijd terug Tros Radar hebben gezien. Er zijn mensen die hun hele leven bezig zijn hun studieschuld af te lossen.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1212
En ik ben het eens dat ze het een beetje ongelukkig stellen van die stemmen, maar Huub doet het ook vaak zat met een volmaakte huilende echtgenoot immitatie erbij en Jaap begint helemaal te irriteren met zijn "sms daarom Jaap naar 5656"
Die Coño Bo Mama toch, zielig wijf. De reactie van Eric is top, altijd beschaafd en verlaagt zich niet tot het nivo van de Kubatz/Fintelmannen.quote:
Bij Huub ook!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Bij mij haalt ie het slechtste naarboven.
Heel logisch, Brian heeft nooit iets tegen Lieke, Claire, Huub gedaan dus dat moet kunnen, oh ja, vergeet ook even dat hij nooit met disrespect over de zus van Huub heeft gesproken.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Ik had Huub natuurlijk wel een flinke tik gegeven, want hij heeft wel mijn moeder uitgescholden, dus dat recht heb ik.
Beter dan dat van A en B, die kunnen nog maar over 1 ding praten..........HUUB!quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 16:03 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Ik had Huub natuurlijk wel een flinke tik gegeven, want hij heeft wel mijn moeder uitgescholden, dus dat recht heb ik.
Wedden dat DGK_REDACTIE hier weer een mooi promostukje voor A en B van weet te knippen en plakken?quote:Op zondag 18 mei 2008 16:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heel logisch, Brian heeft nooit iets tegen Lieke, Claire, Huub gedaan dus dat moet kunnen, oh ja, vergeet ook even dat hij nooit met disrespect over de zus van Huub heeft gesproken.
Hoe zielig zijn die twee, niet normaal zeg maar rustig knettergek en verknipt.
Geef mij maar Peppi en Kokki.
Beginnen ze net tegen elkaar te praten natuurlijkquote:
Ja. Met dank aan de redactie, die ze al die tijd over het paard heeft getild en in de waan liet dat ze iets voorstellen.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:07 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor. Maar als je luistert naar Brian en Amanda móet je toch objectief kunnen zeggen dat ze totaal verknipt zijn?
Ik heb inmiddels een overdosis B&A, voorlopig een dikke vette mute op die 2quote:Op zondag 18 mei 2008 16:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heel logisch, Brian heeft nooit iets tegen Lieke, Claire, Huub gedaan dus dat moet kunnen, oh ja, vergeet ook even dat hij nooit met disrespect over de zus van Huub heeft gesproken.
Hoe zielig zijn die twee, niet normaal zeg maar rustig knettergek en verknipt.
Geef mij maar Peppi en Kokki.
ja die zijn nog duidelijk bezig sms-zieltjes te winnenquote:Op zondag 18 mei 2008 16:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Beter dan dat van A en B, die kunnen nog maar over 1 ding praten..........HUUB!
Ik verheug mij er nu al op, is het niet-gevecht al uitgezonden? Geweldig hoe die gasten alles weten te verdraaien, prachtig knip/plakwerk.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Wedden dat DGK_REDACTIE hier weer een mooi promostukje voor A en B van weet te knippen en plakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |