quote:Op zondag 18 mei 2008 16:07 schreef Kinga het volgende:
Sorry hoor. Maar als je luistert naar Brian en Amanda móet je toch objectief kunnen zeggen dat ze totaal verknipt zijn?
ik krijg ook steeds meer het beeld van een medogenloze Huub die als een bedelende sidekick achter KingJaap aan draaftquote:Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ga maar snel weer met je boekje of je Quote op de bank liggen, en vooral met je gore poten op de stoffering Huub.
Jaap zit niet op je te wachten, nu niet: en na DGK ook niet.
Hij heeft je niet nodig, je hebt een te groot ego.
Fijn dat je zo voor Jaap spreekt.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ga maar snel weer met je boekje of je Quote op de bank liggen, en vooral met je gore poten op de stoffering Huub.
Ze gaan vanaf juni samen optreden. Ze zijn al te boeken.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals ik al dacht, die twee kunnen het gewoon goed met elkaar vinden.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze gaan vanaf juni samen optreden. Ze zijn al te boeken.
Het is al eerder gepost, en dat klopt wel: Jaap kan alleen een show maken, Huub heeft iemand nodig om te kunnen schitteren.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:12 schreef Py het volgende:
[..]
ik krijg ook steeds meer het beeld van een medogenloze Huub die als een bedelende sidekick achter KingJaap aan draaft
Dat was komischquote:Op zondag 18 mei 2008 16:16 schreef Py het volgende:
Huub verteld over het jatten van contactpunten wat hij in het begin steeds deed en daar iedere dag Joris van ging bellen.
Volgens mij denken ze dat ze offstream zijn
Huub in het begin was leuk jaquote:
Jaap kan alleen een show maken, dat heeft hij vanochtend wel laten zien met zijn gebakjes en slingers en terror op waterpistolen...quote:Op zondag 18 mei 2008 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is al eerder gepost, en dat klopt wel: Jaap kan alleen een show maken, Huub heeft iemand nodig om te kunnen schitteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |