Het is gewoon een grens die je niet moet overschrijden vind ik. Ik doe zoiets bij geen enkele deelnemer , ze verdienen allemaal enige waardigheid, respect en iig medemenselijkheid. Jaapio is trouwens nog bezig met ballonnen opblazen voor de komende festiviteitenquote:Op zondag 18 mei 2008 14:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Reageer eens niet zo overhit en chill. Dit is nog steeds de cos trouwens.
Hoe is het met Jaapio?
Dus ze is gaan douchen en nu ligt ze weer in bed?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Strandsetje, ammehoelaHet is een hipster en bh, niet eens een setje. Voorlopig duikt ze weer onder de dekens bij Brian, niks terras.
Ik weet het. Wat dat betreft past Amanda goed in het concept van DGK : Wat je niet ziet ( SL) is er ook niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:11 schreef Dark het volgende:
Het grappige van Amanda.........ze stijlt slechts de voorkanten van heur haar, de achterkant ziet er niet uit en ze heeft slag aan de achterkant + totaal ongelijke matten!
Die grens is ieder voor zich en het valt binnen de regels die hier opgesteld zijn. Respect kun je niet afdwingen en die zal een ieder voor zichzelf bepalen. Niet iedereen is zoals jij en andersom en dat zou je dan ook maar moeten respecteren of iig nemen zoals het is.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:14 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het is gewoon een grens die je niet moet overschreiden vind ik. Ik doe zoiets bij geen enkele deelnemer , ze verdienen allemaal enige waardigheid, respect en iig medemenselijkheid. Jaapio is trouwens nog bezig met ballonnen opblazen voor de komende festiviteiten
Voorspelbaar hè, die Jaap!quote:Op zondag 18 mei 2008 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Carlos gaat lekker buiten sporten.....
Jaap er achteraan: "Hey Carlos brother, waarom doe je dat man, je doet mij fukking pijn"
Ah, de Bart Smit accesoires.quote:Op zondag 18 mei 2008 14:20 schreef LucasV het volgende:
Daar komt het hoor , Jaap wacht met z'n kindermegafoon buiten.
Nietes.....quote:Op zondag 18 mei 2008 14:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Carlos is allang ingelicht...........hij zit nu achter mee te kijken!
Laat Amanda hem nu zoooooo schattig vinden, ze wil zelfs een foto van hem maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |