Ieuw.. En ik had al een topicquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
yasha op der knietjes voor t mondeling
Antwoorden wil ikquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:04 schreef swarmahoer het volgende:
yasha te laat met dr klote topic en ik win de fipo
en pietje gefeliciteerd met je mijlpaal op naar de honderd
mikkie is op vakantie je weetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar is die laffe hond?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
ja
en ik ben er van overtuigd dat je wel iets beters kan krijgen dan die foto
mij wilde je nietik kan er niet mee omgaan dat is het gewoon
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goehoed met jou
Ook zo lekker gewerkt btw vorige week zaterdag?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:21 schreef swarmahoer het volgende:
topdrukte
cali en hosti wisselen jullie af?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ja zitten achter de zelfde pc en loggen de hele tijd uit en af.
fokken tijdens seqs?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beter benut je die tijd voor geile neuqseks..
Alhoewel een echte FoK!er kan dat ondertussen
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat brul t-shirt?
M'n baas ouwehoerde er gister over, ik zo dat zal best maar dan ben ik hier weg..
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
IWe gaan met de volgende meet gewoon op hem zitten dan leert hij het wel af
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit meen je niet serieus toch?
Naja wij hoeven de blousen ook niet perse aan maar die grijze nu vind ik wel mooien makkelijk je hoeft niet na te denken wat je aan doet en loopt er dan toch netjes bij..
Ik heb nog steeds een trauma van die gestreepte toen, net een pyjama
Maar die shirts weiger ik echt keihard aan te trekken.
lamaquote:
Niey normaal kan mezelf hier niet bedwingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, daar loopt jouw dinnetje dus op zaterdag in voortaan, ontzettend geil toch!
Hij is niet verplicht...Maar mijn baas vond het onzin dat 2 er wel mee liepen en 4 niet, bijvoorbeeld... Dus ze heeft gezegd dat we maar aanmoesten...Ze heeft m zelf ook aan...dat scheelt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de noobs onder ons
Ik heb er alleen gister 1 verkocht.. En via de Blokker Hyves!!! (kwam ik via google op) maak ik eruit op dat het niet verplicht is
wel hequote:
ik dacht al... pols.. bedoelt ze polen of houd hij van statistiekquote:
Dat dacht ik alquote:
quote:
welkom terugquote:
Wat doe jij hier en waarom loop je te bitchen? Als niets goeds te melden hebt, blijf dat alsjeblieft weg!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:44 schreef -MyLove- het volgende:
Overigens is te hopen dat men niet het model boogbrug gaat kiezen niets is zo ouwbollig als een dergelijke brug. Ik snap dat men trots is op het zijn van de oudste stad maar vernieuwing is zo nu en dan wel op zijn plaats ook in design.
Praten over Nijmegen, wat doe jij hier slowchatten over dingen die niets te maken hebben met Nijmegen? Ga in plaats daarvan maar op zoek naar een "Father Figure" ... .quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat doe jij hier en waarom loop je te bitchen?
Ga dat a.u.b ergens anders doen dan!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:50 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Zeiken over Nijmegen, wat doe jij hier slowchatten over dingen die niets te maken hebben met Nijmegen? Ga in plaats daarvan maar op zoek naar een "Father Figure" ... .
Hoe bedoel je dit is toch het topic over Nijmegenquote:
For your information, dit is een slowchat.. En ja als je iets fatsoenlijks te melden hebt over Nijmegen kan je dit ook kwijt.. en ja dat mag ook negatief zijn Maar jij bent hier alleen maar voor het zeiken en kankeren an sich en dat mag je mooi ergens anders gaan doen.. Ik stel Klaagbaak voorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:50 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Praten over Nijmegen, wat doe jij hier slowchatten over dingen die niets te maken hebben met Nijmegen? Ga in plaats daarvan maar op zoek naar een "Father Figure" ... .
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit is toch het topic over Nijmegen.
Om er nog even inhoudelijk op in te gaan:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:44 schreef -MyLove- het volgende:
Overigens is te hopen dat men niet het model boogbrug gaat kiezen niets is zo ouwbollig als een dergelijke brug. Ik snap dat men trots is op het zijn van de oudste stad maar vernieuwing is zo nu en dan wel op zijn plaats ook in design.
Haha, als je op fok kan posten kan je ook wel wat getalletjes in een gps stoppen hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Klinkt wel tofware het niet dat ik ontzettend slecht ben met zo'n gps dingen..
Maarja vrouw hea
Wel ook Yasha en jou geldt het onderstaande:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kan best eens iets te zeiken hebben... Maar het irriteert ons als je niets anders te melden hebt! als je iets te zeiken hebt....Ga lekker naar de Klaagbaak...
Zoals Yasha zegt!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:00 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij samen met Cocktailprikker een dergelijke filmpje als dit maakt . Vanzelfsprekend wil ik op de achtergrond Waldeck - "Memories" horen. Deal?
Het moet een bouwerk van deze tijd zijn, een boogbrug vindt ik geen bouwwerk van deze tijd. Ik zie persoonlijk liever zoiets als:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Om er nog even inhoudelijk op in te gaan:
Een Hypermoderne brug bij 2 al bestaande boogbruggen is wel mooi dan?
Inderdaad is toch leuk als ze een beetje hobbies hebbenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:11 schreef Aibmi het volgende:
Overigens heeft mijn pa bijna 1000(!) van die caches gedaanMaarja, het houdt hem van de straat
oerlelijk johquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:10 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel ook Yasha en jou geldt het onderstaande:
[..]
[..]
Het moet een bouwerk van deze tijd zijn, een boogbrug vindt ik geen bouwwerk van deze tijd. Ik zie persoonlijk liever zoiets als:
[ afbeelding ]
Geen zin om te kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:10 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel ook Yasha en jou geldt het onderstaande:
Dan moeten we hete sex met elkaar bedrijven..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen zin om te kijkenmaar ik vind het allemaal prima enzo
![]()
Ik doe wel meequote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan moeten we hete sex met elkaar bedrijven..
Ik film die shit welquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan moeten we hete sex met elkaar bedrijven..
Vergeef dat kind het toch gewoon dat ze kansloze series kijkt en totaal geen sex kan krijgen en het daarom maar op deze manier probeertquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
En 1 van ons moet de ander een blauw oog slaan. nou jippie.. en daar wordt jij vrolijk van mylove
Kom op zeg je kunt de Martinus Nijhoffbrug toch niet oerlelijk noemen, het is moderne architectuur die gewoon prachtig opgaat in het landschap. Tevens de geschiedenis wijst toch wel uit de bruggen die bijblijven zijn tuibruggen, niet boogbrugen. Overigens vindt ik een hangbrug toch nog mooier.quote:
Ik vind m ook lelijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:22 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Kom op zeg je kunt de Martinus Nijhoffbrug toch niet oerlelijk noemen, het is moderne architectuur die gewoon prachtig opgaat in het landschap. Tevens de geschiedenis wijst toch wel uit de bruggen die bijblijven zijn tuibruggen, niet boogbrugen. Overigens vindt ik een hangbrug toch nog mooier.
Lekker boeiend, kun je werelds betogen over houden enzo, maar ik vind het oerlelijk. Geef mij maar de Brooklyn Bridge ofzo, da's pas mooi.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:22 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Kom op zeg je kunt de Martinus Nijhoffbrug toch niet oerlelijk noemen, het is moderne architectuur die gewoon prachtig opgaat in het landschap. Tevens de geschiedenis wijst toch wel uit de bruggen die bijblijven zijn tuibruggen, niet boogbrugen. Overigens vindt ik een hangbrug toch nog mooier.
Is het een ze dan? in profiel staat namelijk man.. Ik hou het voorlopig nog op het..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Vergeef dat kind het toch gewoon dat ze kansloze series kijkt en totaal geen sex kan krijgen en het daarom maar op deze manier probeert
Nip/tuck is niet kansloos het is ondergewaardeerd hier in Nederland. Wat niet vreemd is, immers men is hier toch allemaal conservatief ... doe maar normaal dan doe je al gek genoeg je weet. Maar goed, geen deal dus, dus ook geen gezeik meer over dit en dat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Vergeef dat kind het toch gewoon dat ze kansloze series kijkt en totaal geen sex kan krijgen en het daarom maar op deze manier probeert
Inderdaad een hangbrug is het mooist ... overigens vindt ik de Golden Gate Bridge mooier dan de Brooklyn Bridge.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker boeiend, kun je werelds betogen over houden enzo, maar ik vind het oerlelijk. Geef mij maar de Brooklyn Bridge ofzo, da's pas mooi.
Wat doe je dan nog in NL.. Daaahaaagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:25 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nip/tuck is niet kansloos het is ondergewaardeerd hier in Nederland. Wat niet vreemd is, immers men is hier toch allemaal conservatief ... doe maar normaal dan doe je al gek genoeg je weet.
Ow en sinds wanneer ben jij in de positie om deals te sluiten? Komt hier als een achterlijke mongool binnen vallen en dan moeten wij ons aan jou aanpassen.. Dacht het nietquote:Maar goed, geen deal dus, dus ook geen gezeik meer over dit en dat.
Als het een man is dan:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is het een ze dan? in profiel staat namelijk man.. Ik hou het voorlopig nog op het..
Als het een ze is is dat wel beschamend voor ons soort![]()
Nip/tuck is geniaal, maar jouw posts... tja, daar straalt het simplisme van af...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:25 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nip/tuck is niet kansloos het is ondergewaardeerd hier in Nederland. Wat niet vreemd is, immers men is hier toch allemaal conservatief ... doe maar normaal dan doe je al gek genoeg je weet. Maar goed, geen deal dus, dus ook geen gezeik meer over dit en dat.
True, true en truequote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Als het een man is dan:
- is het nog kanslozer dat hij een vrouwenserie kijkt
- Heeft hij een usernaam van een wijf
- Is hij gewoon seksueel gefrustreerd omdat niemand het wil, en wil daarom dat wij een orgie gaan houden...
Rustig maar aandachts... , de waarheid is wel hard aangekomen dat de haat zo diep zit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt hier als een achterlijke mongool binnen vallen en dan moeten wij ons aan jou aanpassen.. Dacht het niet
Ik maak bezwaar tegen zulke opmerkingen, er is niets mis met het kijken van zogenaamde "vrouwen" series als DH of GA. Een goede show is een goede show, een goede film is een goede film. Het interesseert me dan ook daadwerkelijk niets wie de doelgroep is. Zo heb ik laatst nog before sunset gekeken, een top top film maar zou ik die niet moeten kijken omdat het een vrouwen film is? Als je antwoord ja is dan heb ik medelijden met jou.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:28 schreef Californium het volgende:
Als het een man is dan:
- is het nog kanslozer dat hij een vrouwenserie kijkt
Inderdaad geniaal en er is niemand op tv die zoveel L's neemt asl Matt.quote:
Dat niet eens, maar jij brengt gewoon een negatieve sfeer in dit topic en daar hebben we hier geen zin in.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:40 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Rustig maar aandachts... , de waarheid is wel hard aangekomen dat de haat zo diep zit.
[..]
Wel doe je hoodie aan en ga depressief voor je uit zitten staren, misschien helpt dat. Anders kan ik je ook niet helpen ... misschien is het een idee om te stoppen met de doodverwensingen, you know bad karma.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat niet eens, maar jij brengt gewoon een negatieve sfeer in dit topic en daar hebben we hier geen zin in.
Dat zijn suggesties niet normatieve uitspraken ... maar de haat verblindt je geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kijk dat commanderende gepost van jou bevalt mij dus totaal niet.. Wie ben jij om te zeggen wat ik moet doen, hoe ik mij moet gedragen enzovoort enzovoort.. En dit doe je dus bij iedereen in het topic..
"Ga es nadenken over dit" "ga eens zo'n filmpje maken" "doe eens dit"
Flikker toch gewoon op man
Dus je hoeft je dus nergens druk over te maken? Geweldig, is dat ook weer opgelost. Welnu ik hoop dat het een tuigbrug wordt.quote:
Sorry ik zat nog te denken aan dat tuig van vrijdag.quote:
Ik neem aan over de Waal.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar komt hij eigenlijk ergens te liggen?
ik doe t lichtquote:
1e grappige postquote:
Dollarsquote:Op zondag 18 mei 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:. mogguh
, ondanks verwoede pogingen is mylove-gate nog niet voorbij zie ik
.
Ergens tegen half 6 thuis, brak nu. Eerst boven een feestje in Dollars, toen naar beneden in Dollars, toen naar Boogy en uiteindelijk nog een biertje in NDRGRD gedronken
.
Kijk iedereen is bereid een handje bij te dragen ... en swarmahoer ik ben Mr. Funny.quote:
hé, vorige topic vroeg ik je wat je allemaal voor instrumenten speelt, maar daar heb je zeker overheengelezen (of je negeert me natuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2008 12:42 schreef morgane het volgende:![]()
Mijn transformatiekunstje!
Nu weer verder lezen over cynisme.
(moeeeeh)
Wehe sorry, heb niet alles bijgelezen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
hé, vorige topic vroeg ik je wat je allemaal voor instrumenten speelt, maar daar heb je zeker overheengelezen (of je negeert me natuurlijk)
Wat een foute mensen zijn we ook heaquote:
Sterven we iig niet in eenzaamheidquote:Op zondag 18 mei 2008 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een foute mensen zijn we ook heaMisschien moeten Pietje en ik maar samen voor de trein gaan springen
Dan zou de wereld een stuk mooier zijn.. voor jou
vrijdag proberen te kijken, maar ben als een idioot op de bank ik slaap gevallen..quote:
Ga ff ergens anders kansloos reacties proberen uit te lokken. Zo fucking zielig dit...quote:
Ja de trailer is matig iddquote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
(als de trailer niet alles al verklapt heeft)
Nee, dat stoer gedoen met ik heb dit even binnen getrokken net alsof het rocket sciene is. Iemand die op basischool zit kan nog wel iets downloaden.quote:
Ik doe niet aan doodsverwensingen, die verwensingen van gisteren zijn dan ook hard aangekomen. En steek in de ziel. Terwijl ik naar het witte plafond staarde werdt ik bijna geroerd tot tranen. Waarom is de wereld zo kil, zo hard, zo genadeloos, zo emotieloos?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Misschien moeten Pietje en ik maar samen voor de trein gaan springenDan zou de wereld een stuk mooier zijn.. voor jou
Ga je film nu maar kijken, die overigens best goed is, maar voor dat je gaat zitten geilen op Saffron Burrows. Denk er aan ze is een dike, en nog een van de bovenste plank ook ... wat het nog picanter maakt dat haar vriendin bijna een bejaarde is.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we iig iets bereikt, nu nog opzouten
.
Een steek in de ziel Yashaaaaa, een steek in de ziel.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Begint ie weer met zijn gecommandeer
Ik lees er echt geen suggesties in hoor
Die waren er niet eens!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog leuke optredens gezien, sjonnies?
Je moet niet zeuren ... dit is slechts het resultaat van het advies dat je me enkele jaren geleden gaf, was het immers niet HostiMeister die zei het ego kan nooit te groot zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders kansloos reacties proberen uit te lokken. Zo fucking zielig dit...
Little Miss Sunshine is idd wel erg goed. Ze hebben wel een of andere prijs gekregen van beste film ofzo. Hij is ook gewoon ook vet grappig. En vooral ook erg droog.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:31 schreef LastRequest het volgende:
Enchanted? Ik wil em ook zo graag zien..Patrick Dempsey![]()
![]()
![]()
Ik heb net Little Miss Sunshine gekeken, volgens m'n zusje de allerbeste film ever... Dat viel tegenMaar hij was wel leuk.
Het is een wonder dat hij nog een carriere heeft na die string aan b-films in de jaren '90.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij is zo hot en lief en *zuchtzwijmel* in deze film
Ik vrees het laatste....quote:Op zondag 18 mei 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als mylove een kloon blijkt te zijn van een van de posters hier, respect. Als niet, wat moet je dan een ontzettend kutleven hebben
.
Zou H_M een assertiviteitscursus hebben gevolgd? En dan een oude kloon uit de kast trekt om ons te treiterenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als mylove een kloon blijkt te zijn van een van de posters hier, respect. Als niet, wat moet je dan een ontzettend kutleven hebben
.
Wie zegt dat er iets aan fout aan is, hij is perfect voor de rol die hij speelt.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind hem altijd symphatiek over komen dus wat is er nu weer fout aan dan?
Toevallig nog een sambaband in het blauw tegengekomen?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:06 schreef swarmahoer het volgende:
sjonnies in de goffertnet toen k van de marikenloop terug fietste
nu verjaardag van mn zusje nog maar ff voor n paar uurtjes bijwonen
ja bij de marikeloopquote:Op zondag 18 mei 2008 21:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Toevallig nog een sambaband in het blauw tegengekomen?
Aliiiiiiiquote:Op zondag 18 mei 2008 21:33 schreef swarmahoer het volgende:
the phone nl 3 is wel lache
quote:
Que?quote:Op zondag 18 mei 2008 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
ho ho ho Yashi wie ben jij om daarover te oordelen.
Ja zusje is naar schooldokter geweest, en die heeft idd een hersenschudding vastgesteld.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan ze niet bepaalde vrijstellingen krijgen? Of in ieder geval privileges..
Zo mocht een oud klasgenootje van mij alle examens op de laptop maken.. omdat ze zogenaamd iets aan der pols haden ze mocht ook nog eens een half uur langer doorgaan
DOEHOOEEEIquote:Op zondag 18 mei 2008 23:44 schreef Misstique het volgende:
Ik krijg net door dat MyLove een kloon van een gebande is en dus gedwongen afscheid moet nemen..
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef Dagonet het volgende:
-mylove- kloon van gebande
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:49 schreef HostiMeister het volgende:werd tijd, wat een kansloos mannetje was dat zeg ...
Juuquote:
t schijnt de hele week lekker te worden.. s kijken of die een site heeft voor de openingstijdenquote:Op maandag 19 mei 2008 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, die was afgelopen woensdag
Geen idee verderwanneer het weer warm weer is?
quote:Op maandag 19 mei 2008 10:05 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe tt: Nijmegen #98 Waar de rust teruggekeerd is, maar mikkie nog niet!
Vanavond!quote:Op zondag 18 mei 2008 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
welterusten dupje
wanneer meot je weer werken ?
Ow, dan komt het wel goedquote:Op maandag 19 mei 2008 10:09 schreef swarmahoer het volgende:
11 tot 21 open, mooi zo
Ik lag net lekker onder een plaid te leren op m'n bankjequote:Op maandag 19 mei 2008 12:16 schreef swarmahoer het volgende:
hier is de verwarming ook uit :S vanochtend was t warm zette ik m uit doet ie t nu niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |