Nu welquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:10 schreef Scandalous het volgende:
Amanda verft haar gezicht nog even voor ze gaat sporten...
*edit* maar die ontevreden smoel en die harde schelle stem verf je niet weg
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef Scandalous het volgende:
Toch grappig. Amanda is bang dat die parenclub slecht is voor haar imago, dus belt ze Ludo terug. En die zegt dat dat juist haar imago is
zo fijn dat wij B&A's confrontatie met de realiteit nog even mogen meemakenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef Scandalous het volgende:
Toch grappig. Amanda is bang dat die parenclub slecht is voor haar imago, dus belt ze Ludo terug. En die zegt dat dat juist haar imago is
Kim Holland wilde haar toch ook 'onder haar hoede' nemen ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:13 schreef avonne het volgende:
Doet me denken aan die Karla Duke (die amerikaanse die in de paal hing) die zo nadrukkelijk Amanda alleen uitnodigde "no... yóú !!"
Ik heb haar hyves gezien en die zit vol met reclame voor call girls
Amanda heeft echt niet door, he, dat ze bijna een hoer is.
Sounds like a planquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
Hop paardje hop
Paardje in galop
Amanda aan de paal
Straks nemen we haar anaal
En nu maar hopen dat iemand je leuke bijnaampje oppikt en nadoet!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf die aan het 'sporten' is.![]()
![]()
![]()
Ze kunnen die vieze stinksmurf beter wegsturen.
Arrogant mannetje met zijn zielige Oldenzaalse kutbek.
Arme Claire, je zou maar met zo`n stinksmurf over straat moeten.
heb je het erg moeilijk met jezelf?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Wie is Ben? Niet die vriend van Huub neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:15 schreef T-lex het volgende:
Zag ik Ben nou ook weer in de fitness zitten?
edit: Ja dus...
waar zouden de COSsers toch zijn zonder jou,.. met wie zouden we dan nog een discussie moeten voerenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Kim Holland heeft ook al interesse getoond, Amanda vond het geweldig. Het kind is te dom voor woorden en Brian vindt het allemaal geweldig. De pimp en de ho, dat weten we toch al heel lang.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:13 schreef avonne het volgende:
Doet me denken aan die Karla Duke (die amerikaanse die in de paal hing) die zo nadrukkelijk Amanda alleen uitnodigde "no... yóú !!"
Nee, dat had ze al niet door toen Brian destijds over trio's na De Kooi begon. Ik ben hem al in een heel vroeg stadium 'pimp' gaan noemen omdat hij haar naar mijn mening al die tijd al gebruikt. Maar Amanda verwart aandacht en liefde met seks.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:13 schreef avonne het volgende:
paardenclub?
Ik snap hem niet...
[..]
Moet je zien hoe die stinksmurf erbij staat.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:18 schreef RSie het volgende:
[..]
waar zouden de COSsers toch zijn zonder jou,.. met wie zouden we dan nog een discussie moeten voeren
Ben Pontier is fotograaf. Iemand uit het vechtsportwereldje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:17 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wie is Ben? Niet die vriend van Huub neem ik aan?
Ben Pontier, een fotograaf.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:17 schreef humberto.tan het volgende:
Wie is Ben? Niet die vriend van Huub neem ik aan?
nope, Ja, laatst wel Nadia in de Trendhopper samen met pa Dennix.quote:
Zit de vechtsportwereld daar zo op te wachten dan? Kickboxer Brian die met pianist Huubje moet vechten?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ben Pontier is fotograaf. Iemand uit het vechtsportwereldje.
Komt zeker ff wat vastleggen voor het sparren van Huubsel en Brian.
Een uitgeragde anus, foto van maken en we hebben een nieuwe hype vies plaatje op internet, weereens iets anders dan Tubgirlquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef Scandalous het volgende:
Volgens mij zitten alleen de brianfans die op geweld kicken op dat gevecht te wachten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zit de vechtsportwereld daar zo op te wachten dan? Kickboxer Brian die met pianist Huubje moet vechten?
Ze wordt alleen maar als opgeilsel gevraagd. Maar dat heeft ze niet door. Net zo min als ze registreerde dat Brian er helemaal geen bezwaar tegen heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:23 schreef Prosac het volgende:
Amanda, je hoeft echt niet te zingen in de parenclub, ze willen je aan de paal. *zucht*
realiteit is a bitch, Amanda
*hype begintquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een uitgeragde anus, foto van maken en we hebben een nieuwe hype vies plaatje op internet, weereens iets anders dan Tubgirl
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*hype begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
*hype begintDie van Amanda, viespeukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:
*hype begintOMG, Heidi toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Whehe, ze zei inderdaad dat ze haar single gaat doenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:23 schreef Prosac het volgende:
Amanda, je hoeft echt niet te zingen in de parenclub, ze willen je aan de paal. *zucht*
realiteit is a bitch, Amanda
Iedereen ziet toch wel dat dit de anus van Ricardo is?quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:32 schreef Copycat het volgende:
Iemand die single van Amanda al eens gehoord?
What's newquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:32 schreef MargrietV het volgende:
Jaap is totaal niet komisch of leuk.
Hij is de laatste weken al zo bezig bij de lessen van Carlos maar is net iets te bang dat hij een lel van Carlos krijgt en dat geeft het allemaal een geforceerd karakterquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:32 schreef MargrietV het volgende:
Jaap is totaal niet komisch of leuk.
Hey, je moet trots zijn als je kerel je lijf aan anderen uit besteedt, het zwarte gat is enkel voor Hemquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
OMG..was dat nou het beroemde zwarte gat?
Dat denk ik ook, hij is bang voor Carlos.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is de laatste weken al zo bezig bij de lessen van Carlos maar is net iets te bang dat hij een lel van Carlos krijgt en dat geeft het allemaal een geforceerd karakter
....en voor de cliëntele natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hey, je moet trots zijn als je kerel je lijf aan anderen uit besteedt, het zwarte gat is enkel voor Hem
Helemaal niets. Maar als het je enige claim to fame is, wordt het wel een beetje erg triest.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat voor een vuige suggesties zijn dat?
Ik spreek voor mezelf niks..maar vanwaar deze vraag? Het gaat om de manier waarop!! Die lispelende glijbek kan niet anders..nooit eens een uur strelen en liefhebben..puur sex om de sex..om zijn hersenloze zaad te sproeienquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:39 schreef T-lex het volgende:
Wat hebben jullie allemaal tegen Anale sex?![]()
Beetje RESPECT voor Amanda hé...![]()
ALI: Now there's a really insulting song that they sing about you. Have you heard it? What is the words?
VICTORIA: I can't repeat that really, it's pretty insulting.
ALI: But have you heard it?
BECKHAM: No I haven't heard it.
VICTORIA: Well what is it?
ALI: Well I heard something, is it about you... taking... it....up...?
VICTORIA: Oh yeah, yeah, ok... It's Posh Spice... (leans forward and silently mouths "takes it up the arse")
ALI: (loudly) So you take it up the arse!
VICTORIA: No!
ALI: That ain't an insult, that is the biggest compliment you can get!
Al is haar contact met Kim Holland in dat geval wel een goede aanwijzing, het zou me niet verbazen dat B&A een keer te zien zullen zijn in een productie van haar.quote:
Amanda does Almerequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Al is haar contact met Kim Holland in dat geval wel een goede aanwijzing, het zou me niet verbazen dat B&A een keer te zien zullen zijn in een productie van haar.
Dat maken wij niet meer mee, tgquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef PeterNB het volgende:
Heeft daar iemand wel eens over nagedacht trouwens wat voor monster
er uit Amanda moet komen als Bwian het wel zou lukken om zijn kwakkie te lozen ?
Omg, de slabek van zijn/haar moeder en het temperament van de vader oid?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef PeterNB het volgende:
er uit Amanda moet komen als Bwian het wel zou lukken om zijn kwakkie te lozen ?
Tuurlijk wel. Een klein hersenloos mormel met een brede kop en rattentandjes dat kindertjes op school knijpt en afperst. Ouders van de gepeste kindertjes zullen wel op school klagen, maar zullen net als de leraren de confrontatie met de ouders van het mormel niet aan kunnen. En natuurlijk pest het ook dieren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef PeterNB het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een klein hersenloos mormel met een brede kop en rattentandjes dat kindertjes op school knijpt en afperst.
Welke vader, in deze 'love'story komt geen vader voor,sad, but truequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Omg, de slabek van zijn/haar moeder en het temperament van de vader oid?
Zeker weten dat het een onhandelbaar kind wordt waar iedereen bang voor is. Vader slaat moeder die niet genoeg naar het kind omkijkt, feilloos recept.quote:
GVD moet ik het geluid weer aanzetten!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:50 schreef schatje het volgende:
Carlos dreigt dat ie naar de Febo gaat met het verzoek om de streams uit te zetten. Je weet wat ik bedoel zegt ie tegen Jaap.
En de kinderbescherming die pas ingrijpt als het te laat is..been there done thatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten dat het een onhandelbaar kind wordt waar iedereen bang voor is. Vader slaat moeder die niet genoeg naar het kind omkijkt, feilloos recept.
Je bent de smilies vergeten, ik zal ze even voor je toevoegen:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:56 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt stinksmurf het raam open te doen, maar stinksmurf durft niet en doet het raam dicht.
Wat is die stinksmurf toch een vies laf mannetje, met zijn namaakhuwelijk met Claire.
Nog een weekje volhouden, Peter!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf die Carlos probeert tegen te houden.![]()
Vieze stinksmurf, ga toch naar huis met je vieze stinkende kutkop.
Huub is coolquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, Jaap doet, zoals gewoonlijk weer niets......Huub maakt de show.... .
Hahahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:51 schreef Scandalous het volgende:
Het is wel jammer dat we dat nooit op tv zullen terug zien, dat optreden in die parenclubBrian die de sfeer er lekker in brengt met 'Alleenstaande Moeders' terwijl Amanda aan die paal hangt.
Huub een vrieskist? Als er daar íemand met gevoel is, is het Huub wel .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrieskist en ijzig cool....
equote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen ze die stinksmurf niet in het kantoor laten slapen, net als stinksmurf zelf met Eric heeft gedaan.
O nee, dan gaat stinksmurf heel hard schreeuwen en agressief doen, dus naast zijn alcoholverbod wordt stinksmurf ook hier weer beschermd.
Wat is het toch een vies laf mannetje.
Dat is waar, alleen zo jammer dat z'n gevoel meestal zo kut uitwerkt voor derden.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub een vrieskist? Als er daar íemand met gevoel is, is het Huub wel .
Je bent te liefquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub een vrieskist? Als er daar íemand met gevoel is, is het Huub wel .
Ik dacht dat Held huub Jaap niet meer zou faciliterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wannabee Huub kan het maar weer moeilijk hebben dat Jaap solo show maakt. Moet even attenderen op het feit dat je hier geen miljoen euro mee maakt.
Tja Huub, jij dat niet in je....gewoon wat rumoer maken zonder dat het tot echt knokken komt.....
De GGZ heeft ook haar grenzenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef Varen het volgende:
[..]
e
Jij komt vast in aanmerking voor psychologische nazorg, als DGK afgelopen is
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik dacht dat Held huub Jaap niet meer zou faciliteren
dit soort posts, is dat alles wat je te melden hebt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Peter 6000 kan beter uitwijken naar een anti Huubforum, hij maakt zich te drukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:06 schreef miesy het volgende:
[..]
dit soort posts, is dat alles wat je te melden hebt?
iedereen weet nu wel hoe diep jouw haat voor huub gaat.
maar draaf niet te veel door, da's echt niet gezond hoor.
Alles goed verderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Het is van hetzelfde kaliber als "die smerige rat" "de huishoer" "dellie" enz. enz. enz.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:06 schreef miesy het volgende:
[..]
dit soort posts, is dat alles wat je te melden hebt?
iedereen weet nu wel hoe diep jouw haat voor huub gaat.
maar draaf niet te veel door, da's echt niet gezond hoor.
Alles voor de aandacht, zitten er hier meer van. Ik ga het Real live even in, afkoelen, pootjes op de grond etc..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Peter 6000 kan beter uitwijken naar een anti Huubforum, hij maakt zich te druk
idd ja, zit er met vebazing naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Peter 6000 kan beter uitwijken naar een anti Huubforum, hij maakt zich te druk
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is van hetzelfde kaliber als "die smerige rat" "de huishoer" "dellie" enz. enz. enz.
Het gaat alleen over een andere bewoner, maar als ik "rat/hoer/del" zie staan dan zie ik niemand vragen of de poster rijp is voor opname....
Vaak staat er ook nog iets meer info in die posts.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is van hetzelfde kaliber als "die smerige rat" "de huishoer" "dellie" enz. enz. enz.
Het gaat alleen over een andere bewoner, maar als ik "rat/hoer/del" zie staan dan zie ik niemand op de man spelen door te vragen of de poster rijp is voor opname....
Even lekker met je kop in de regen, heerlijk!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alles voor de aandacht, zitten er hier meer van. Ik ga het Real live even in, afkoelen, pootjes op de grond etc..
Op weg naar een parenclub![]()
Dat dus: Ik hou mij minimaal 100 keer per dag in.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat alleen over een andere bewoner, maar als ik "rat/hoer/del" zie staan dan zie ik niemand op de man spelen door te vragen of de poster rijp is voor opname....
sorrie hoor, maar meeste van onze posters kunnen dit soort posts nog combineren met humor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat Peter doet is een vorm van spiegelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef miesy het volgende:
[..]
sorrie hoor, maar meeste van onze posters kunnen dit soort posts nog combineren met humor.
bij peter zie ik dat niet. alleen pure haat
En ik kan me best kwaad maken als er bv aan een paardenlul word getrokken om maar iets te noemen,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef miesy het volgende:
[..]
sorrie hoor, maar meeste van onze posters kunnen dit soort posts nog combineren met humor.
gewoon scrollen, dat werkt het best, gen aandacht dan stopt het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef miesy het volgende:
[..]
Held Huub is een over het paard gesmeten Oldenzaals bhoertje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf begint weer over de tweede wereldoorlog.
Ik weet het niet hoor, maar er is iets niet fris aan dat mannetje.
O, dat is inhouden wat jij doetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus: Ik hou mij minimaal 100 keer per dag in.....![]()
En heel soms lukt het niet...sorry daarvoor, met terugwerkende kracht voor iedereen....
Zal best, hij heeft net gesport dan is niemand fris toch??Zo ff een douchje voor Huub en hij is weer als nieuw!!!Onze topspeler.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf begint weer over de tweede wereldoorlog.
Ik weet het niet hoor, maar er is iets niet fris aan dat mannetje.
Brian: Berga Smergma?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:21 schreef janny50 het volgende:
[..]
Zal best, hij heeft net gesport dan is niemand fris toch??Zo ff een douchje voor Huub en hij is weer als nieuw!!!Onze topspeler.
Held huub is zooo cool, daar kunnen wij niet over oordelenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub is een over het paard gesmeten Oldenzaals bhoertje.
Mag ik wat vragen? Wie is je favoriet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
Er zit iets wanhopigs in die "plannen" van stinksmurf.
Hele grote muziekboxen in de slaapkamer zetten.![]()
Stinksmurf mag blij zijn dat Jaap nog met hem praat.
Ik hou van stinksmurfen, sterker nog: ik adoreer stinksmurfenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
Er zit iets wanhopigs in die "plannen" van stinksmurf.
Hele grote muziekboxen in de slaapkamer zetten.![]()
Stinksmurf mag blij zijn dat Jaap nog met hem praat.
Dat ben ik toch echt niet met je eens, dan kan ik me beter vinden in de reactie van Leandra.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dat is inhouden wat jij doet![]()
Kom op NMNS, je weet best dat jij en Peter precies hetzelfde doen, maar in iets andere bewoordingen: beetje polariseren....dus nu niet ineens heilig gaan doen hoor
Held huub is iets cooler als Bwian, maar het scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Held huub is zooo cool, daar kunnen wij niet over oordelen
beetje jammer als je reden om hier te zijn voornamelijk is om te spiegelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:16 schreef RSie het volgende:
[..]
Wat Peter doet is een vorm van spiegelen.
gewoon eens kijken wat voor Hypocriete reacties erop volgen.
kortom, ben je het niet met hem eens, gewoon lekker negeren, dan gaat het sneller over!
Was hij maar een boertje, daar kun je eventueel nog wel een oorlog, waar hij zo graag aan refereert, mee winnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub is een over het paard gesmeten Oldenzaals bhoertje.
Kan alleen maar zeggen dat ik daar heel blij mee ben, scheeld me mijn oren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda zijn niet te verstaan, zelfs niet met koptelefoon
Hé dude, ze hopen hier nog steeds dat Clair komt. Relaxquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was hij maar een boertje, daar kun je eventueel nog wel een oorlog, waar hij zo graag aan refereert, mee winnen.
Man, zelden ben ik zo'n manipulerende minkukel als Huub tegengekomen. En dat is dan natuurlijk wel weer een uitstekende cast voor DGK.
Dat blijkt ook wel, keer op keer wordt hij gematst en wordt hem de hand boven het hoofd gehouden. Gisteren had hij er ook gewoon uit moeten liggen, als het spel gespeeld zou zijn....
Je hoeft het ook helemaal niet met me eens te zijn hoor, het is gewoon mijn kijk op het hele gedoe, meer nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:27 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat ben ik toch echt niet met je eens, dan kan ik me beter vinden in de reactie van Leandra.
Tijd voor een frisse neus en weekendboodschappen....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hé dude, ze hopen hier nog steeds dat Clair komt. Relax
Neem Peter even meequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijd voor een frisse neus en weekendboodschappen....
Welke was?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:34 schreef Smash-it het volgende:
Amanda wil niet dat haar broekje boven water komt.. Want die past niet bij het topje. Broekje die erbij hoort, zit in de was.
vergeten het topje der bij te doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:34 schreef Smash-it het volgende:
Amanda wil niet dat haar broekje boven water komt.. Want die past niet bij het topje. Broekje die erbij hoort, zit in de was.
Met veel plezierquote:
Huub heeft twee eigenschappen die maken dat hij juist niet uitstekend geschikt is voor DGK.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was hij maar een boertje, daar kun je eventueel nog wel een oorlog, waar hij zo graag aan refereert, mee winnen.
Man, zelden ben ik zo'n manipulerende minkukel als Huub tegengekomen. En dat is dan natuurlijk wel weer een uitstekende cast voor DGK.
Dat blijkt ook wel, keer op keer wordt hij gematst en wordt hem de hand boven het hoofd gehouden. Gisteren had hij er ook gewoon uit moeten liggen, als het spel gespeeld zou zijn....
Je hebt het over Amanda, ik vind het al knap dat ze iets aantrekt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:37 schreef Smash-it het volgende:
Wat ik dan niet begrijp, Amanda doet nu het bijpassende topje aan van het broekje dat ze reeds aanhad. Waarom doe je dan die niet meteen aan?
Ja, je hebt wel gelijk, maar zoals je zelf al schrijft, de FEBO speelt ook een flinke rol in het manipuleren. Types als Nicolaas lenen zich daar niet voor, Huub daarentegen wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub heeft twee eigenschappen die maken dat hij juist niet uitstekend geschikt is voor DGK.
1. Hij kan op zich redelijk zuigen en stoken om een ander uit de tent te lokken, maar hij wordt dan zelf ook veel te snel agressief, waardoor het gewenste effect uitblijft.
2. Hij wil veel te graag erkenning van iedereen. Na elke manipuleeractie wil hij van de ander horen hoe geweldig hij dat gedaan heeft, waardoor het averechts uitpakt.
Wie uitstekend geschikt was voor DGK als het compleet fair gespeeld zou zijn binnen de oorspronkelijk opgestelde regels was Nicolaas. Die kon pas echt goed stoken en manipuleren, had het charisma waardoor het voor de kijkers leuk bleef en was niet agressief.
Hoe fout is dat, tell me.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:41 schreef Smash-it het volgende:
Jihaaaa.. Amanda heeft de outfit compleet gemaakt met een cowboyhoed.
Op schaal van 1 tot 10?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:41 schreef Dementor het volgende:
Hoe fout is dat, tell me.
Held Huub heeft mij in ieder geval wel uitstekend vermaaktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub heeft twee eigenschappen die maken dat hij juist niet uitstekend geschikt is voor DGK.
1. Hij kan op zich redelijk zuigen en stoken om een ander uit de tent te lokken, maar hij wordt dan zelf ook veel te snel agressief, waardoor het gewenste effect uitblijft.
2. Hij wil veel te graag erkenning van iedereen. Na elke manipuleeractie wil hij van de ander horen hoe geweldig hij dat gedaan heeft, waardoor het averechts uitpakt.
Wie uitstekend geschikt was voor DGK als het compleet fair gespeeld zou zijn binnen de oorspronkelijk opgestelde regels was Nicolaas. Die kon pas echt goed stoken en manipuleren, had het charisma waardoor het voor de kijkers leuk bleef en was niet agressief.
Volgens mij doet Bwian dat ook voordat hij zijn nest instapt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:41 schreef Dementor het volgende:
Brian spuit deo voordat hij de jagucci in gaat
Dat is fucked up irritant.
Kortom anders roep ik Flensje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:46 schreef Marrije het volgende:
Wat een sukkel zeg die fotograaf 'anders roep ik hulp'
Aye maar dat doe ik ook als ik uit de douche kom voor het slapen gaan, maar ik gebruik dan ook niet die smerige Axequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij doet Bwian dat ook voordat hij zijn nest instapt.
Weet je nog dat Brian kwaad werd omdat Dellie terwijl ze dronken was nogal uitdagend naar hem keek?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:47 schreef Smash-it het volgende:
Man met fototoestel: Ik wil nu een geile kop. Denk maar even aan je vriend. Gewoon even geil
En Amanda kijkt nu dus 'geil'.
Mij ook!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub heeft mij in ieder geval wel uitstekend vermaakt
Een leuk slippertje was idd leuker geweest.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:46 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan ook nog die spoeglelijke zwarte pumps erbij
Komt ook omdat ze hoge hakken aanheeft bij haar bikini, alles om die kont omhoog te duwen, zo ordinair.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:45 schreef Disana het volgende:
Elk ander loopt voor gek in een bikini plus cowboyhoed, maar Amanda ziet er meteen uit als een hoer.
[ afbeelding ]
Tja, daar zal Brian hem toch advies over moeten geven. Hij is immers Jaaps coach.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:50 schreef jacqjacq het volgende:
het leukdoen van jaap vind ik ook erg vervelend worden: dik lijf ontbloten en dan met een roze badmuts op: volgens mij is dat geen basis voor een mediacarriere
Ik zie liever foto's van Jaap die Johnny Bravo nadoet dan Brian die zich loopt op te drukken of Amanda die 'geil' de camera inkijkt in een roze bikini met een tijgerprintcowboyhoed op.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:50 schreef jacqjacq het volgende:
het leukdoen van jaap vind ik ook erg vervelend worden: dik lijf ontbloten en dan met een roze badmuts op: volgens mij is dat geen basis voor een mediacarriere
Ik ben het eigenlijk wel eens met die zinvolle bijdrage.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, we moeten ons iets aan trekken van deze zinvolle bijdrage
![]()
Brian: Misschien is het leuker als je zo doet, baby, dat je iets oppakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze hoge hakken aanheeft bij haar bikini, alles om die kont omhoog te duwen, zo ordinair.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
De dames hier kijken toch op een andere manier naar de vrouwelijke GK bewoners
Brian: ik laat je nu alleen met deze man, trek alvast je bikini aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian: Misschien is het leuker als je zo doet, baby, dat je iets oppakt.
Pimp in the making.
En Amanda weet niet beter.
ik vind die fotograaf echt 3 x niksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:47 schreef Smash-it het volgende:
Man met fototoestel: Ik wil nu een geile kop. Denk maar even aan je vriend. Gewoon even geil
En Amanda kijkt nu dus 'geil'.
Kijk er zijn ook bepaalde vrouwen die er leuk uit zien en met een cowboy hoed op tijdens een fotoshoot er een beetje humor spin aan willen gevenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je meende het toen je zei dat het 'saxaaay' was? Ik vind dit nep en zwaar ordinair. Claire zou je nooit zulke foto's van krijgen.
Dat jij nou bijna drie kwartier later het vuurtje weer even aanwakkert terwijl ik al die tijd zwijgend heb zitten scrollen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel eens met die zinvolle bijdrage.
Amanda weer in haar pose
En dat maakt zich dan zorgen over dr imago ivm een parenclubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je meende het toen je zei dat het 'saxaaay' was? Ik vind dit nep en zwaar ordinair. Claire zou je nooit zulke foto's van krijgen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat maakt zich dan zorgen over dr imago ivm een parenclub
Het is écht een heel voorstelbaar scenario, he.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian: ik laat je nu alleen met deze man, trek alvast je bikini aan.
En Amanda weet niet beter.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:56 schreef Smash-it het volgende:
Amanda: ik wil graag weten hoe ik er net uitzag, als ik zo naar achter keek
En ze gaat vervolgens voor de spiegel staan, doet haar badjas uit en kijkt zwoel naar zichzelf. Lijkt tevreden en volgt Brian naar beneden.
Saantje, ssst, verder scrollen, just smile and wave, laat maar waaien, doe ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat jij nou bijna drie kwartier later het vuurtje weer even aanwakkert terwijl ik al die tijd zwijgend heb zitten scrollen...
Saxey!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:58 schreef Coraatje het volgende:
zwarte bh onder een witte blouse amanda snapt het
dan valt d'r bh tnminste op.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
Ook weer zo typisch Amanda, een zwarte bh onder een witte bloes. Dat kind snap er echt niks van.
Daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:01 schreef miesy het volgende:
dan valt d'r bh tnminste op.
als dat alles is wat je hebt moet je er natuurlijk ook het beste van maken.
Ik wil ook Huubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
waar is ons huubje????
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:01 schreef miesy het volgende:
[..]
dan valt d'r bh tnminste op.
als dat alles is wat je hebt moet je er natuurlijk ook het beste van maken.
Niet saxay??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:07 schreef Dementor het volgende:
Waarom moet ze nou weer zo op die bank liggen.
senk joe mazaru lief van je.quote:
Niet zo jaloers zijn hè.quote:
Mooi tijd voor een GIFquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:13 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan straks Huub in de vijver gooien, maar eerst houd Jaap hem nog even vast en wurgt Brian hem even flink terwijl Dellie in zijn oor staat te bleren.
je bedoelt ook dr punani? hmm, als het mag van Brian wel (en dat mag vast alleen als het geld bij hem terecht komt)quote:
Jaap heeft Carlos geplaagtd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
senk joe mazaru lief van je.
laten ze huub met rust of zijn die 3 weer bezig tegen hem heb ff een poos gemist.
Van B mag allesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bedoelt ook dr punani? hmm, als het mag van Brian wel (en dat mag vast alleen als het geld bij hem terecht komt)
Dat schreeuwen doet Brian meestal: WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:13 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan straks Huub in de vijver gooien, maar eerst houd Jaap hem nog even vast en wurgt Brian hem even flink terwijl Dellie in zijn oor staat te bleren.
een laagje boter erop zou hem geen kwaad doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub doet een filet-Americain met wat brood
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf krijgt eindelijk ook wat aandacht van de fotograaf, en staat dankbaar op van de bank.
Die stinksmurf had dus eigenlijk helemaal niet meer in DGK mogen zitten (al meerdere keren), en wordt op een walgelijke manier beschermd door de FEBO.
Die vieze stinksmuf.
Dat neppe aardige gedrag en dat gitaarspel van brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Die foto van Claire bij de piano.![]()
Vieze manipulaiteve stemmentrekker, denk je echt dat het publiek daar intrapt.
Ga toch naar huis, stinksmurf.
die foto an sich is wel mooi, daar staat claire mooier op dan ik dr afgelopen maanden heb gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
ik vind het tijd worden voor een passend schilderij in de Cosquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb geen idee, ik ben nog niet zo lang weer thuis.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
senk joe mazaru lief van je.
laten ze huub met rust of zijn die 3 weer bezig tegen hem heb ff een poos gemist.
Een schreeuw om aandacht... ik hoop op aandacht van een modje met een slotje misschien rotje dan nog opquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Met andere woorden, Ober mogen wij wat kleurtjes voor dit kind aan tafel?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vind het tijd worden voor een passend schilderij in de Cos
Heb je het nu over Amanda, over Brian of over Huub?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf krijgt eindelijk ook wat aandacht van de fotograaf, en staat dankbaar op van de bank.
Die stinksmurf had dus eigenlijk helemaal niet meer in DGK mogen zitten (al meerdere keren), en wordt op een walgelijke manier beschermd door de FEBO.
Die vieze stinksmuf.
Echt een mooie foto van Claire.quote:
Je kan lullen wat je wilt, het werkt wel altijdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:22 schreef blomst het volgende:
Moeten er weer meisjes besteld worden ?
Brian en Amanda zijn erg orgineel.
Huub pesten staat weer hoog in het vaandel van Brian en Amanda, triest zooitje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:22 schreef blomst het volgende:
Moeten er weer meisjes besteld worden ?
Brian en Amanda zijn erg orgineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |