Was hij maar een boertje, daar kun je eventueel nog wel een oorlog, waar hij zo graag aan refereert, mee winnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub is een over het paard gesmeten Oldenzaals bhoertje.
Kan alleen maar zeggen dat ik daar heel blij mee ben, scheeld me mijn oren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda zijn niet te verstaan, zelfs niet met koptelefoon
Hé dude, ze hopen hier nog steeds dat Clair komt. Relaxquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was hij maar een boertje, daar kun je eventueel nog wel een oorlog, waar hij zo graag aan refereert, mee winnen.
Man, zelden ben ik zo'n manipulerende minkukel als Huub tegengekomen. En dat is dan natuurlijk wel weer een uitstekende cast voor DGK.
Dat blijkt ook wel, keer op keer wordt hij gematst en wordt hem de hand boven het hoofd gehouden. Gisteren had hij er ook gewoon uit moeten liggen, als het spel gespeeld zou zijn....
Je hoeft het ook helemaal niet met me eens te zijn hoor, het is gewoon mijn kijk op het hele gedoe, meer nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:27 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat ben ik toch echt niet met je eens, dan kan ik me beter vinden in de reactie van Leandra.
Tijd voor een frisse neus en weekendboodschappen....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hé dude, ze hopen hier nog steeds dat Clair komt. Relax
Neem Peter even meequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijd voor een frisse neus en weekendboodschappen....
Welke was?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:34 schreef Smash-it het volgende:
Amanda wil niet dat haar broekje boven water komt.. Want die past niet bij het topje. Broekje die erbij hoort, zit in de was.
vergeten het topje der bij te doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:34 schreef Smash-it het volgende:
Amanda wil niet dat haar broekje boven water komt.. Want die past niet bij het topje. Broekje die erbij hoort, zit in de was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |