Peter 6000 kan beter uitwijken naar een anti Huubforum, hij maakt zich te drukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:06 schreef miesy het volgende:
[..]
dit soort posts, is dat alles wat je te melden hebt?
iedereen weet nu wel hoe diep jouw haat voor huub gaat.
maar draaf niet te veel door, da's echt niet gezond hoor.
Alles goed verderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf die Carlos probeert tegen te houden.![]()
Vieze stinksmurf, ga toch naar huis met je vieze stinkende kutkop.
Het is van hetzelfde kaliber als "die smerige rat" "de huishoer" "dellie" enz. enz. enz.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:06 schreef miesy het volgende:
[..]
dit soort posts, is dat alles wat je te melden hebt?
iedereen weet nu wel hoe diep jouw haat voor huub gaat.
maar draaf niet te veel door, da's echt niet gezond hoor.
Alles voor de aandacht, zitten er hier meer van. Ik ga het Real live even in, afkoelen, pootjes op de grond etc..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Peter 6000 kan beter uitwijken naar een anti Huubforum, hij maakt zich te druk
idd ja, zit er met vebazing naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Peter 6000 kan beter uitwijken naar een anti Huubforum, hij maakt zich te druk
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is van hetzelfde kaliber als "die smerige rat" "de huishoer" "dellie" enz. enz. enz.
Het gaat alleen over een andere bewoner, maar als ik "rat/hoer/del" zie staan dan zie ik niemand vragen of de poster rijp is voor opname....
Vaak staat er ook nog iets meer info in die posts.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is van hetzelfde kaliber als "die smerige rat" "de huishoer" "dellie" enz. enz. enz.
Het gaat alleen over een andere bewoner, maar als ik "rat/hoer/del" zie staan dan zie ik niemand op de man spelen door te vragen of de poster rijp is voor opname....
Even lekker met je kop in de regen, heerlijk!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alles voor de aandacht, zitten er hier meer van. Ik ga het Real live even in, afkoelen, pootjes op de grond etc..
Op weg naar een parenclub![]()
Dat dus: Ik hou mij minimaal 100 keer per dag in.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat alleen over een andere bewoner, maar als ik "rat/hoer/del" zie staan dan zie ik niemand op de man spelen door te vragen of de poster rijp is voor opname....
sorrie hoor, maar meeste van onze posters kunnen dit soort posts nog combineren met humor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat Peter doet is een vorm van spiegelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef miesy het volgende:
[..]
sorrie hoor, maar meeste van onze posters kunnen dit soort posts nog combineren met humor.
bij peter zie ik dat niet. alleen pure haat
En ik kan me best kwaad maken als er bv aan een paardenlul word getrokken om maar iets te noemen,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef miesy het volgende:
[..]
sorrie hoor, maar meeste van onze posters kunnen dit soort posts nog combineren met humor.
gewoon scrollen, dat werkt het best, gen aandacht dan stopt het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef miesy het volgende:
[..]
Held Huub is een over het paard gesmeten Oldenzaals bhoertje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf begint weer over de tweede wereldoorlog.
Ik weet het niet hoor, maar er is iets niet fris aan dat mannetje.
O, dat is inhouden wat jij doetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus: Ik hou mij minimaal 100 keer per dag in.....![]()
En heel soms lukt het niet...sorry daarvoor, met terugwerkende kracht voor iedereen....
Zal best, hij heeft net gesport dan is niemand fris toch??Zo ff een douchje voor Huub en hij is weer als nieuw!!!Onze topspeler.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf begint weer over de tweede wereldoorlog.
Ik weet het niet hoor, maar er is iets niet fris aan dat mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |