Huub is coolquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar goed, Jaap doet, zoals gewoonlijk weer niets......Huub maakt de show.... .
Hahahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:51 schreef Scandalous het volgende:
Het is wel jammer dat we dat nooit op tv zullen terug zien, dat optreden in die parenclubBrian die de sfeer er lekker in brengt met 'Alleenstaande Moeders' terwijl Amanda aan die paal hangt.
Huub een vrieskist? Als er daar íemand met gevoel is, is het Huub wel .quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrieskist en ijzig cool....
equote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen ze die stinksmurf niet in het kantoor laten slapen, net als stinksmurf zelf met Eric heeft gedaan.
O nee, dan gaat stinksmurf heel hard schreeuwen en agressief doen, dus naast zijn alcoholverbod wordt stinksmurf ook hier weer beschermd.
Wat is het toch een vies laf mannetje.
Dat is waar, alleen zo jammer dat z'n gevoel meestal zo kut uitwerkt voor derden.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub een vrieskist? Als er daar íemand met gevoel is, is het Huub wel .
Je bent te liefquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub een vrieskist? Als er daar íemand met gevoel is, is het Huub wel .
Ik dacht dat Held huub Jaap niet meer zou faciliterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wannabee Huub kan het maar weer moeilijk hebben dat Jaap solo show maakt. Moet even attenderen op het feit dat je hier geen miljoen euro mee maakt.
Tja Huub, jij dat niet in je....gewoon wat rumoer maken zonder dat het tot echt knokken komt.....
De GGZ heeft ook haar grenzenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef Varen het volgende:
[..]
e
Jij komt vast in aanmerking voor psychologische nazorg, als DGK afgelopen is
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik dacht dat Held huub Jaap niet meer zou faciliteren
dit soort posts, is dat alles wat je te melden hebt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf die Carlos probeert tegen te houden.![]()
Vieze stinksmurf, ga toch naar huis met je vieze stinkende kutkop.
Peter 6000 kan beter uitwijken naar een anti Huubforum, hij maakt zich te drukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:06 schreef miesy het volgende:
[..]
dit soort posts, is dat alles wat je te melden hebt?
iedereen weet nu wel hoe diep jouw haat voor huub gaat.
maar draaf niet te veel door, da's echt niet gezond hoor.
Alles goed verderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf die Carlos probeert tegen te houden.![]()
Vieze stinksmurf, ga toch naar huis met je vieze stinkende kutkop.
Het is van hetzelfde kaliber als "die smerige rat" "de huishoer" "dellie" enz. enz. enz.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:06 schreef miesy het volgende:
[..]
dit soort posts, is dat alles wat je te melden hebt?
iedereen weet nu wel hoe diep jouw haat voor huub gaat.
maar draaf niet te veel door, da's echt niet gezond hoor.
Alles voor de aandacht, zitten er hier meer van. Ik ga het Real live even in, afkoelen, pootjes op de grond etc..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Peter 6000 kan beter uitwijken naar een anti Huubforum, hij maakt zich te druk
idd ja, zit er met vebazing naar te kijken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:08 schreef Varen het volgende:
[..]
Peter 6000 kan beter uitwijken naar een anti Huubforum, hij maakt zich te druk
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is van hetzelfde kaliber als "die smerige rat" "de huishoer" "dellie" enz. enz. enz.
Het gaat alleen over een andere bewoner, maar als ik "rat/hoer/del" zie staan dan zie ik niemand vragen of de poster rijp is voor opname....
Vaak staat er ook nog iets meer info in die posts.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is van hetzelfde kaliber als "die smerige rat" "de huishoer" "dellie" enz. enz. enz.
Het gaat alleen over een andere bewoner, maar als ik "rat/hoer/del" zie staan dan zie ik niemand op de man spelen door te vragen of de poster rijp is voor opname....
Even lekker met je kop in de regen, heerlijk!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alles voor de aandacht, zitten er hier meer van. Ik ga het Real live even in, afkoelen, pootjes op de grond etc..
Op weg naar een parenclub![]()
Dat dus: Ik hou mij minimaal 100 keer per dag in.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat alleen over een andere bewoner, maar als ik "rat/hoer/del" zie staan dan zie ik niemand op de man spelen door te vragen of de poster rijp is voor opname....
sorrie hoor, maar meeste van onze posters kunnen dit soort posts nog combineren met humor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat Peter doet is een vorm van spiegelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef miesy het volgende:
[..]
sorrie hoor, maar meeste van onze posters kunnen dit soort posts nog combineren met humor.
bij peter zie ik dat niet. alleen pure haat
En ik kan me best kwaad maken als er bv aan een paardenlul word getrokken om maar iets te noemen,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef miesy het volgende:
[..]
sorrie hoor, maar meeste van onze posters kunnen dit soort posts nog combineren met humor.
gewoon scrollen, dat werkt het best, gen aandacht dan stopt het wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:14 schreef miesy het volgende:
[..]
Held Huub is een over het paard gesmeten Oldenzaals bhoertje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf begint weer over de tweede wereldoorlog.
Ik weet het niet hoor, maar er is iets niet fris aan dat mannetje.
O, dat is inhouden wat jij doetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat dus: Ik hou mij minimaal 100 keer per dag in.....![]()
En heel soms lukt het niet...sorry daarvoor, met terugwerkende kracht voor iedereen....
Zal best, hij heeft net gesport dan is niemand fris toch??Zo ff een douchje voor Huub en hij is weer als nieuw!!!Onze topspeler.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:17 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf begint weer over de tweede wereldoorlog.
Ik weet het niet hoor, maar er is iets niet fris aan dat mannetje.
Brian: Berga Smergma?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:21 schreef janny50 het volgende:
[..]
Zal best, hij heeft net gesport dan is niemand fris toch??Zo ff een douchje voor Huub en hij is weer als nieuw!!!Onze topspeler.
Held huub is zooo cool, daar kunnen wij niet over oordelenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub is een over het paard gesmeten Oldenzaals bhoertje.
Mag ik wat vragen? Wie is je favoriet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
Er zit iets wanhopigs in die "plannen" van stinksmurf.
Hele grote muziekboxen in de slaapkamer zetten.![]()
Stinksmurf mag blij zijn dat Jaap nog met hem praat.
Ik hou van stinksmurfen, sterker nog: ik adoreer stinksmurfenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
Er zit iets wanhopigs in die "plannen" van stinksmurf.
Hele grote muziekboxen in de slaapkamer zetten.![]()
Stinksmurf mag blij zijn dat Jaap nog met hem praat.
Dat ben ik toch echt niet met je eens, dan kan ik me beter vinden in de reactie van Leandra.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dat is inhouden wat jij doet![]()
Kom op NMNS, je weet best dat jij en Peter precies hetzelfde doen, maar in iets andere bewoordingen: beetje polariseren....dus nu niet ineens heilig gaan doen hoor
Held huub is iets cooler als Bwian, maar het scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Held huub is zooo cool, daar kunnen wij niet over oordelen
beetje jammer als je reden om hier te zijn voornamelijk is om te spiegelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:16 schreef RSie het volgende:
[..]
Wat Peter doet is een vorm van spiegelen.
gewoon eens kijken wat voor Hypocriete reacties erop volgen.
kortom, ben je het niet met hem eens, gewoon lekker negeren, dan gaat het sneller over!
Was hij maar een boertje, daar kun je eventueel nog wel een oorlog, waar hij zo graag aan refereert, mee winnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub is een over het paard gesmeten Oldenzaals bhoertje.
Kan alleen maar zeggen dat ik daar heel blij mee ben, scheeld me mijn oren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda zijn niet te verstaan, zelfs niet met koptelefoon
Hé dude, ze hopen hier nog steeds dat Clair komt. Relaxquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was hij maar een boertje, daar kun je eventueel nog wel een oorlog, waar hij zo graag aan refereert, mee winnen.
Man, zelden ben ik zo'n manipulerende minkukel als Huub tegengekomen. En dat is dan natuurlijk wel weer een uitstekende cast voor DGK.
Dat blijkt ook wel, keer op keer wordt hij gematst en wordt hem de hand boven het hoofd gehouden. Gisteren had hij er ook gewoon uit moeten liggen, als het spel gespeeld zou zijn....
Je hoeft het ook helemaal niet met me eens te zijn hoor, het is gewoon mijn kijk op het hele gedoe, meer nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:27 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat ben ik toch echt niet met je eens, dan kan ik me beter vinden in de reactie van Leandra.
Tijd voor een frisse neus en weekendboodschappen....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hé dude, ze hopen hier nog steeds dat Clair komt. Relax
Neem Peter even meequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijd voor een frisse neus en weekendboodschappen....
Welke was?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:34 schreef Smash-it het volgende:
Amanda wil niet dat haar broekje boven water komt.. Want die past niet bij het topje. Broekje die erbij hoort, zit in de was.
vergeten het topje der bij te doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:34 schreef Smash-it het volgende:
Amanda wil niet dat haar broekje boven water komt.. Want die past niet bij het topje. Broekje die erbij hoort, zit in de was.
Met veel plezierquote:
Huub heeft twee eigenschappen die maken dat hij juist niet uitstekend geschikt is voor DGK.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was hij maar een boertje, daar kun je eventueel nog wel een oorlog, waar hij zo graag aan refereert, mee winnen.
Man, zelden ben ik zo'n manipulerende minkukel als Huub tegengekomen. En dat is dan natuurlijk wel weer een uitstekende cast voor DGK.
Dat blijkt ook wel, keer op keer wordt hij gematst en wordt hem de hand boven het hoofd gehouden. Gisteren had hij er ook gewoon uit moeten liggen, als het spel gespeeld zou zijn....
Je hebt het over Amanda, ik vind het al knap dat ze iets aantrekt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:37 schreef Smash-it het volgende:
Wat ik dan niet begrijp, Amanda doet nu het bijpassende topje aan van het broekje dat ze reeds aanhad. Waarom doe je dan die niet meteen aan?
Ja, je hebt wel gelijk, maar zoals je zelf al schrijft, de FEBO speelt ook een flinke rol in het manipuleren. Types als Nicolaas lenen zich daar niet voor, Huub daarentegen wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub heeft twee eigenschappen die maken dat hij juist niet uitstekend geschikt is voor DGK.
1. Hij kan op zich redelijk zuigen en stoken om een ander uit de tent te lokken, maar hij wordt dan zelf ook veel te snel agressief, waardoor het gewenste effect uitblijft.
2. Hij wil veel te graag erkenning van iedereen. Na elke manipuleeractie wil hij van de ander horen hoe geweldig hij dat gedaan heeft, waardoor het averechts uitpakt.
Wie uitstekend geschikt was voor DGK als het compleet fair gespeeld zou zijn binnen de oorspronkelijk opgestelde regels was Nicolaas. Die kon pas echt goed stoken en manipuleren, had het charisma waardoor het voor de kijkers leuk bleef en was niet agressief.
Hoe fout is dat, tell me.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:41 schreef Smash-it het volgende:
Jihaaaa.. Amanda heeft de outfit compleet gemaakt met een cowboyhoed.
Op schaal van 1 tot 10?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:41 schreef Dementor het volgende:
Hoe fout is dat, tell me.
Held Huub heeft mij in ieder geval wel uitstekend vermaaktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub heeft twee eigenschappen die maken dat hij juist niet uitstekend geschikt is voor DGK.
1. Hij kan op zich redelijk zuigen en stoken om een ander uit de tent te lokken, maar hij wordt dan zelf ook veel te snel agressief, waardoor het gewenste effect uitblijft.
2. Hij wil veel te graag erkenning van iedereen. Na elke manipuleeractie wil hij van de ander horen hoe geweldig hij dat gedaan heeft, waardoor het averechts uitpakt.
Wie uitstekend geschikt was voor DGK als het compleet fair gespeeld zou zijn binnen de oorspronkelijk opgestelde regels was Nicolaas. Die kon pas echt goed stoken en manipuleren, had het charisma waardoor het voor de kijkers leuk bleef en was niet agressief.
Volgens mij doet Bwian dat ook voordat hij zijn nest instapt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:41 schreef Dementor het volgende:
Brian spuit deo voordat hij de jagucci in gaat
Dat is fucked up irritant.
Kortom anders roep ik Flensje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:46 schreef Marrije het volgende:
Wat een sukkel zeg die fotograaf 'anders roep ik hulp'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |