Zeker weten dat het een onhandelbaar kind wordt waar iedereen bang voor is. Vader slaat moeder die niet genoeg naar het kind omkijkt, feilloos recept.quote:
GVD moet ik het geluid weer aanzetten!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:50 schreef schatje het volgende:
Carlos dreigt dat ie naar de Febo gaat met het verzoek om de streams uit te zetten. Je weet wat ik bedoel zegt ie tegen Jaap.
En de kinderbescherming die pas ingrijpt als het te laat is..been there done thatquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker weten dat het een onhandelbaar kind wordt waar iedereen bang voor is. Vader slaat moeder die niet genoeg naar het kind omkijkt, feilloos recept.
Je bent de smilies vergeten, ik zal ze even voor je toevoegen:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:56 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt stinksmurf het raam open te doen, maar stinksmurf durft niet en doet het raam dicht.
Wat is die stinksmurf toch een vies laf mannetje, met zijn namaakhuwelijk met Claire.
Nog een weekje volhouden, Peter!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf die Carlos probeert tegen te houden.![]()
Vieze stinksmurf, ga toch naar huis met je vieze stinkende kutkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |