quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
De dames hier kijken toch op een andere manier naar de vrouwelijke GK bewoners
Brian: ik laat je nu alleen met deze man, trek alvast je bikini aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian: Misschien is het leuker als je zo doet, baby, dat je iets oppakt.
Pimp in the making.
En Amanda weet niet beter.
ik vind die fotograaf echt 3 x niksquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:47 schreef Smash-it het volgende:
Man met fototoestel: Ik wil nu een geile kop. Denk maar even aan je vriend. Gewoon even geil
En Amanda kijkt nu dus 'geil'.
Kijk er zijn ook bepaalde vrouwen die er leuk uit zien en met een cowboy hoed op tijdens een fotoshoot er een beetje humor spin aan willen gevenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je meende het toen je zei dat het 'saxaaay' was? Ik vind dit nep en zwaar ordinair. Claire zou je nooit zulke foto's van krijgen.
Dat jij nou bijna drie kwartier later het vuurtje weer even aanwakkert terwijl ik al die tijd zwijgend heb zitten scrollen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel eens met die zinvolle bijdrage.
Amanda weer in haar pose
En dat maakt zich dan zorgen over dr imago ivm een parenclubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je meende het toen je zei dat het 'saxaaay' was? Ik vind dit nep en zwaar ordinair. Claire zou je nooit zulke foto's van krijgen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat maakt zich dan zorgen over dr imago ivm een parenclub
Het is écht een heel voorstelbaar scenario, he.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian: ik laat je nu alleen met deze man, trek alvast je bikini aan.
En Amanda weet niet beter.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:56 schreef Smash-it het volgende:
Amanda: ik wil graag weten hoe ik er net uitzag, als ik zo naar achter keek
En ze gaat vervolgens voor de spiegel staan, doet haar badjas uit en kijkt zwoel naar zichzelf. Lijkt tevreden en volgt Brian naar beneden.
Saantje, ssst, verder scrollen, just smile and wave, laat maar waaien, doe ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat jij nou bijna drie kwartier later het vuurtje weer even aanwakkert terwijl ik al die tijd zwijgend heb zitten scrollen...
Saxey!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:58 schreef Coraatje het volgende:
zwarte bh onder een witte blouse amanda snapt het
dan valt d'r bh tnminste op.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:59 schreef beequeen het volgende:
Ook weer zo typisch Amanda, een zwarte bh onder een witte bloes. Dat kind snap er echt niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |