En nu maar hopen dat iemand je leuke bijnaampje oppikt en nadoet!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf die aan het 'sporten' is.![]()
![]()
![]()
Ze kunnen die vieze stinksmurf beter wegsturen.
Arrogant mannetje met zijn zielige Oldenzaalse kutbek.
Arme Claire, je zou maar met zo`n stinksmurf over straat moeten.
heb je het erg moeilijk met jezelf?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Wie is Ben? Niet die vriend van Huub neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:15 schreef T-lex het volgende:
Zag ik Ben nou ook weer in de fitness zitten?
edit: Ja dus...
waar zouden de COSsers toch zijn zonder jou,.. met wie zouden we dan nog een discussie moeten voerenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Kim Holland heeft ook al interesse getoond, Amanda vond het geweldig. Het kind is te dom voor woorden en Brian vindt het allemaal geweldig. De pimp en de ho, dat weten we toch al heel lang.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:13 schreef avonne het volgende:
Doet me denken aan die Karla Duke (die amerikaanse die in de paal hing) die zo nadrukkelijk Amanda alleen uitnodigde "no... yóú !!"
Ik heb haar hyves gezien en die zit vol met reclame voor call girls
Amanda heeft echt niet door, he, dat ze bijna een hoer is.
Nee, dat had ze al niet door toen Brian destijds over trio's na De Kooi begon. Ik ben hem al in een heel vroeg stadium 'pimp' gaan noemen omdat hij haar naar mijn mening al die tijd al gebruikt. Maar Amanda verwart aandacht en liefde met seks.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:13 schreef avonne het volgende:
paardenclub?
Ik snap hem niet...
[..]
Doet me denken aan die Karla Duke (die amerikaanse die in de paal hing) die zo nadrukkelijk Amanda alleen uitnodigde "no... yóú !!"
Ik heb haar hyves gezien en die zit vol met reclame voor call girls
Amanda heeft echt niet door, he, dat ze bijna een hoer is.
Moet je zien hoe die stinksmurf erbij staat.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:18 schreef RSie het volgende:
[..]
waar zouden de COSsers toch zijn zonder jou,.. met wie zouden we dan nog een discussie moeten voeren
Ben Pontier is fotograaf. Iemand uit het vechtsportwereldje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:17 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wie is Ben? Niet die vriend van Huub neem ik aan?
Ben Pontier, een fotograaf.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:17 schreef humberto.tan het volgende:
Wie is Ben? Niet die vriend van Huub neem ik aan?
nope, Ja, laatst wel Nadia in de Trendhopper samen met pa Dennix.quote:
Zit de vechtsportwereld daar zo op te wachten dan? Kickboxer Brian die met pianist Huubje moet vechten?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ben Pontier is fotograaf. Iemand uit het vechtsportwereldje.
Komt zeker ff wat vastleggen voor het sparren van Huubsel en Brian.
Een uitgeragde anus, foto van maken en we hebben een nieuwe hype vies plaatje op internet, weereens iets anders dan Tubgirlquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef Scandalous het volgende:
Toch grappig. Amanda is bang dat die parenclub slecht is voor haar imago, dus belt ze Ludo terug. En die zegt dat dat juist haar imago is
Volgens mij zitten alleen de brianfans die op geweld kicken op dat gevecht te wachten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zit de vechtsportwereld daar zo op te wachten dan? Kickboxer Brian die met pianist Huubje moet vechten?
Ze wordt alleen maar als opgeilsel gevraagd. Maar dat heeft ze niet door. Net zo min als ze registreerde dat Brian er helemaal geen bezwaar tegen heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:23 schreef Prosac het volgende:
Amanda, je hoeft echt niet te zingen in de parenclub, ze willen je aan de paal. *zucht*
realiteit is a bitch, Amanda
*hype begintquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een uitgeragde anus, foto van maken en we hebben een nieuwe hype vies plaatje op internet, weereens iets anders dan Tubgirl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |