Niet saxay??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:07 schreef Dementor het volgende:
Waarom moet ze nou weer zo op die bank liggen.
senk joe mazaru lief van je.quote:
Niet zo jaloers zijn hè.quote:
Mooi tijd voor een GIFquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:13 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan straks Huub in de vijver gooien, maar eerst houd Jaap hem nog even vast en wurgt Brian hem even flink terwijl Dellie in zijn oor staat te bleren.
je bedoelt ook dr punani? hmm, als het mag van Brian wel (en dat mag vast alleen als het geld bij hem terecht komt)quote:
Jaap heeft Carlos geplaagtd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
senk joe mazaru lief van je.
laten ze huub met rust of zijn die 3 weer bezig tegen hem heb ff een poos gemist.
Van B mag allesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bedoelt ook dr punani? hmm, als het mag van Brian wel (en dat mag vast alleen als het geld bij hem terecht komt)
Dat schreeuwen doet Brian meestal: WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:13 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan straks Huub in de vijver gooien, maar eerst houd Jaap hem nog even vast en wurgt Brian hem even flink terwijl Dellie in zijn oor staat te bleren.
een laagje boter erop zou hem geen kwaad doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub doet een filet-Americain met wat brood
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf krijgt eindelijk ook wat aandacht van de fotograaf, en staat dankbaar op van de bank.
Die stinksmurf had dus eigenlijk helemaal niet meer in DGK mogen zitten (al meerdere keren), en wordt op een walgelijke manier beschermd door de FEBO.
Die vieze stinksmuf.
Dat neppe aardige gedrag en dat gitaarspel van brian.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Die foto van Claire bij de piano.![]()
Vieze manipulaiteve stemmentrekker, denk je echt dat het publiek daar intrapt.
Ga toch naar huis, stinksmurf.
die foto an sich is wel mooi, daar staat claire mooier op dan ik dr afgelopen maanden heb gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
ik vind het tijd worden voor een passend schilderij in de Cosquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb geen idee, ik ben nog niet zo lang weer thuis.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
senk joe mazaru lief van je.
laten ze huub met rust of zijn die 3 weer bezig tegen hem heb ff een poos gemist.
Een schreeuw om aandacht... ik hoop op aandacht van een modje met een slotje misschien rotje dan nog opquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Met andere woorden, Ober mogen wij wat kleurtjes voor dit kind aan tafel?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vind het tijd worden voor een passend schilderij in de Cos
Heb je het nu over Amanda, over Brian of over Huub?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Stinksmurf krijgt eindelijk ook wat aandacht van de fotograaf, en staat dankbaar op van de bank.
Die stinksmurf had dus eigenlijk helemaal niet meer in DGK mogen zitten (al meerdere keren), en wordt op een walgelijke manier beschermd door de FEBO.
Die vieze stinksmuf.
Echt een mooie foto van Claire.quote:
Je kan lullen wat je wilt, het werkt wel altijdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:22 schreef blomst het volgende:
Moeten er weer meisjes besteld worden ?
Brian en Amanda zijn erg orgineel.
Huub pesten staat weer hoog in het vaandel van Brian en Amanda, triest zooitje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:22 schreef blomst het volgende:
Moeten er weer meisjes besteld worden ?
Brian en Amanda zijn erg orgineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |