Haha. Ik heb vanmiddag nog een foto van je gezien. Was leuk joh!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:01 schreef Levitation het volgende:
Eerste topic waarbij ik in het fotolijstje sta.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:04 schreef freud het volgende:
[..]
Haha. Ik heb vanmiddag nog een foto van je gezien. Was leuk joh!!
(tevens trouwerij vind post)
quote:
Nee dat zou wel erg snel zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi! Jij hier? Moet je ons soms iets vertellen?
Lastig is dat he....kan me heel goed voorstellen dat je ongeduldig bent....zeker met zo'n goede fotograafquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk al meer gezien dan ik.
Yoni houdt me nog even in spanning. Gelukkig kan ik héél goed wachten.
Ik heb gelukkig al wel foto's van mijn oudste broer gekregen en van een tante van mijn man (quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Lastig is dat he....kan me heel goed voorstellen dat je ongeduldig bent....zeker met zo'n goede fotograaf![]()
Tevens tvptje![]()
eens!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef Fannetje het volgende:
Leuke foto's levi! Je straalt helemaal!
Ja zag het, het is al aangepastquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef tessie het volgende:
Eerst volgende bruiloft is van:
J-net
&
Kixass & Patries86
op
20 - 06 - 2008
Zo lijkt het net of jullie met zn drieen gaan trouwen
Wij gewoon in de brievenbus op de hoek van de straat gedaan, allemaal goed aangekomen!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb ze gewoon in de brievenbus gegooid en ze zijn zover ik weet allemaal aangekomen. Waarom zou dat onveiliger zijn? Het is geen vuurwerk-tijd en na de brievenbus belandt de post toch allemaal op dezelfde plek!
neuj qua kleur zijn ze donker blauw, maar daar valt met de stof van mn jurk vast wat van in elkaar te flansenquote:Op zondag 18 mei 2008 12:24 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke,wat voor schoenen heb je nu dan? Zijn ze kwa kleur een beetje bijpassend aan je jurk?
Handig!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:36 schreef draculettetje het volgende:
ik stuur ze vanaf mn werk, daar wordt de post toch elke dag opgehaald
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 19 mei 2008 12:26 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Handig!
En er valt inderdaad wel iets van je schoenen te maken! Succes ermee in ieder geval!!
ooohhhhhw spannend! Jammer dat Yoni niet mee kan. Toch veel plezier gewenst. Stuur je een fototje?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:34 schreef tessie het volgende:
Komt vast goed met die schoenen draculettetje.
Ik mag morgen mijn jurk ophalen! Ben zooo benieuwd!
En? En? En?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Wij mogen woensdag ons fotoalbum op gaan halen bij de fotograaf!
Ik ben zoooo benieuwd!
veel plezier vandaag!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:34 schreef tessie het volgende:
Komt vast goed met die schoenen draculettetje.
Ik mag morgen mijn jurk ophalen! Ben zooo benieuwd!
Altijd leuk om te horenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank je wel voor je mooie kaart! ben je zeker wel druk mee geweest....
klopt is ook leuk!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:52 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen
Wij hadden geen zelf gemaakte kaart, maar moesten hem wel deels zelf in elkaar zetten...
Hoop werk alsnog en waren ook blij dat sommige zeiden dat ze hem mooi vonden
Dat is jammer, maar zo kent iedereen je ook. Wit en niet bruin zeg maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik wil ook graag wat bruiner zijn,ben echt in en in wit.Helaas heb ik een zonneallergie en onder de zonnebank kan ik ook niet tegenIk wordt dus echt een wit bruidje...
Lekker is dat he! ik ga sowiezo wel eens, omdat mijn spieren het ook erg goed trekken. Maar als ik iets belangrijks heb als een bruiloft of een leuk feest, ga ik ook altijd even. Je voelt je dan helemaal opgeladenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:52 schreef Patries86 het volgende:
Net voor het eerst onder de zonnebank geweest
Eerst een goed advies gekregen en er toen onder gegaan.
Wil er over een maand wel iets bruiner uitzien in mijn jurk dan nu.
Nu eerst 3x een B zonnebank (opbouwen) en dan A zonnebank en dan weer eens een B etc
Vandaag maar 10 min,maar het is wel even 10 min relaxquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker is dat he! ik ga sowiezo wel eens, omdat mijn spieren het ook erg goed trekken. Maar als ik iets belangrijks heb als een bruiloft of een leuk feest, ga ik ook altijd even. Je voelt je dan helemaal opgeladen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Vandaag maar 10 min,maar het is wel even 10 min relax
En daarna denk je echt zo van; Hmmm lekker!
En je voelt je meteen ook lekkerder en bruiner haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |