JAquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:27 schreef Yesse het volgende:
Was ik op tijd?
Ja vandaar dat ik snel wilde postenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:28 schreef Piles het volgende:
Nu hopen dat er niemand meer opent, anders lopen mn stats fout
Ik stond op het punt maar ja, ik sta bij je in het krijtquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:28 schreef Piles het volgende:
Nu hopen dat er niemand meer opent, anders lopen mn stats fout
En dankje voor het niet-openen van een naamtopic
Laat je daar vooral niet door remmenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:29 schreef Yesse het volgende:
Ik stond op het punt maar ja, ik sta bij je in het krijt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mijn ouders komen, ik ga weg, ik spreek jullie wel weer in het volgende topic
en ik vond het zielig voor je. Maar wil wel verhaal over de persoon waar je verliefd op bentquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat je daar vooral niet door remmen![]()
Doe ik ook niet
Dat weet jij allangquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
Maar wil wel verhaal over de persoon waar je verliefd op bent
Oh ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet jij allang
Een beetje tenminste
Zullen we dan maar?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet jij allang
Een beetje tenminste
nou.. gooi het op de SC jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet jij allang
Een beetje tenminste
Wie is het daaahaaaan???quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet jij allang
Een beetje tenminste
Ja, gooi het in de groepquote:
Alles kan/gaat kapotquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, laten we dat maar niet doen
Ik zal zeggen dat ze al een aardig tijdje een vriend heeft
Tja, tis niet helemaal sociaal veroorloofd, maar alles kan stukquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze al een aardig tijdje een vriend heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Je gebruikt ons gewoonquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet, ik wacht
En ondertussen vul ik hier mn tijd een beetje
Ik zal nog eens een goed gesprek met je voerenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef Yesse het volgende:
Ik snap het niet meer![]()
maar zoiets kan ik me nog wel herrineren
Het gaat trouwens sneller als je er wat actiever in wordtquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet, ik wacht
En ondertussen vul ik hier mn tijd een beetje
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze al een aardig tijdje een vriend heeft![]()
van vlees en bloed of pluche?quote:
Dat ligt hier een beetje lastig denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:36 schreef Jipje het volgende:
Het gaat trouwens sneller als je er wat actiever in wordt
Heee ik ben je voorbij gegaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Goover het volgende:
Ik sta gewoon nog steeds in de lijstjes: http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=2
Het kwartje valtquote:
Mietjequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ligt hier een beetje lastig denk ik
En dat durf ik toch helemaal niet joh
Pluche, Dons en af en toe vlees en bloedquote:
Van wie zijn die stats?quote:
huh?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Pluche, Dons en af en toe vlees en bloed(dat laatste komt vanzelf heus wel weer)
Komt door al die oranje-tags! En de mirror van Pilesquote:
de vulling van de andere kant van haar bed.quote:
Hier ook gelukkigquote:
Een pluchebeest dan ergens naast me of op de grond ligt , mn deken en ooit weer een mensquote:
160 is precies goed, kun jeje eigen ruimte opzoeken maar ook niet te ver van elkaar gaan liggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
de vulling van de andere kant van haar bed.
later wil ik echt wel een breder bed.. 140 is echt te smal voor mij...
Ik heb 180quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
de vulling van de andere kant van haar bed.
later wil ik echt wel een breder bed.. 140 is echt te smal voor mij...
Wordt lastig, maar we zullen je helpenquote:
we hebben het over de breedtequote:
Ik hoop het..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wordt lastig, maar we zullen je helpen
heb je die zelf moeten lappen..?quote:
quote:
heb ik geen plek voor in mijn kamerquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb een 180x200 bed. Ik slaap graag in een groot bed.
Voor veel meer dan dat heb ik ook geen plekquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
heb ik geen plek voor in mijn kamer
Ik weet niet eens of ik dan mijn deur nog open kan makenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voor veel meer dan dat heb ik ook geen plek
Ga eens aan het werk jijquote:
Dat is ook de breedte van mijn bedquote:
ah.. dan zat ik redelijk in de goede richting te denkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een pluchebeest dan ergens naast me of op de grond ligt , mn deken en ooit weer een mens
Neem het bed gewoon meequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je die zelf moeten lappen..?
ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen een twijfelaar/2-persoonsbed kopen als je uit huis gaat, weer een nieuw bed moet kopen...
Mijn bed heb ik al vanaf mn 14equote:Op donderdag 15 mei 2008 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je die zelf moeten lappen..?
ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen een twijfelaar/2-persoonsbed kopen als je uit huis gaat, weer een nieuw bed moet kopen...
Bij ons is dat gewoon de woonkamer.. Maar heb wel een net zo grote kamer als die van mn oudersquote:
Wat een debiele conclusie...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.nu.nl/news/1567675/151/Singles_slapen_slechter.htmlIk dacht al: waarom ben ik altijd zo moe als ik in de ochtend wakker word...
kwaliteit... de echte bedden kosten vaak 1000+ euro dus als je in een simpel bed gaat liggen, kom je er brak uit..quote:
Tja.. Een extra zorg erbij dat houdt je wakker he?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.nu.nl/news/1567675/151/Singles_slapen_slechter.htmlIk dacht al: waarom ben ik altijd zo moe als ik in de ochtend wakker word...
de grootste slaapkamer iig. de woonkamer is nog groter..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij ons is dat gewoon de woonkamer.. Maar heb wel een net zo grote kamer als die van mn ouders
Dan koop je thuis toch ook een goed bed?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kwaliteit... de echte bedden kosten vaak 1000+ euro dus als je in een simpel bed gaat liggen, kom je er brak uit..
Wetenschap is ook niet meer wat geweest isquote:
Ik lig primaquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kwaliteit... de echte bedden kosten vaak 1000+ euro dus als je in een simpel bed gaat liggen, kom je er brak uit..
quote:
Vind het maar een raar onderzoek.. Ik denk dat iedereen wel eens problemen heeft tijdens het slapen, maakt niet uit of er iemand naast je ligt of niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
QFT!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig welZou nog niet op mezelf moeten gaan.. Ik kan nu nog lekker sparen
Mijn Ikea bed slaap best, zelfs beter dan mijn eenspersoonbedje. Als jij voor een Hästens wil gaan, moet je er idd flink voor betalen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!
lekker weinig kosten..
-telefoonrekening
-benzine scooter/auto
-kleding
-uitgaan/ontspanning
heerlijk.
Onder de Tramquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:08 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/41837/453fe11b/miljonair.html
mooi filmpje
die trok toch een briljante vergelijking tussen winnen bij de postcodeloterij en wippen met katja? (oa)quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:08 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/41837/453fe11b/miljonair.html
mooi filmpje
Tja, ik ken ook wel mensen die 2 straten van hun ouders gaan wonen op kamers. Sorryquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, leven kost nou eenmaal geld. Ik persoonlijk ervaar het als een stukje...tja... zelfontplooïng..?
Maar in het geval van renesite, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Ik vond mijn op mijn zelf leven tijd in Zweden ook een aardige zelfontplooing..quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, leven kost nou eenmaal geld. Ik persoonlijk ervaar het als een stukje...tja... zelfontplooïng..?
Maar in het geval van renesite, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
correctquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die trok toch een briljante vergelijking tussen winnen bij de postcodeloterij en wippen met katja? (oa)
ik kan hier die website niet bekijken
Ik kende het programma niet maar het bevat een zekere kern van waarheidquote:
Ik vond het wel een droog filmpje, maar toch ook wel verontrustend.. zoveel mensen die dan meedoen aan die gekkigheid en dan de kans van 1 op 1 miljoen dat je miljonair wordt door de staatsloterij bijvoorbeeld...quote:
Humor TVquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kende het programma niet maar het bevat een zekere kern van waarheid
Kan het niet meer ontvangen op Digitale tv... dan maar via het internetquote:
quote:
quote:
Tuurlijk moet je trots zijn!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heee ik ben je voorbij gegaanNiet meer nummer 10
(moet ik daar eigenlijk wel trots op zijn?
)
* trots isquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Tuurlijk moet je trots zijn!
Erg he.quote:
We kunnen natuurlijk brainstormen over een mogelijke lunchquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zeer erg. Komen ook van die kwaliteitsposts van
als het aan mij ligt:quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk brainstormen over een mogelijke lunch
wat wil je weten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, vertel anders even wat spannends...
Ik denk dat het dit keer een paar boterhammen wordenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
als het aan mij ligt:
rijst-gerecht
stuk ananas..
daar doe ik het wel voor..
weet ik het.. iets wat de mensen weer actief maakt op het forum..quote:
Die stamt nog uit mn meisjes tijd. Wel wat volwassener gemaakt laatst door de extra'tjes eruit te halen. Maar over het algemeen lichte en witte meubels.. 2 togen gemaakt door mn vaderquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
weet ik het.. iets wat de mensen weer actief maakt op het forum..
hoe ziet je slaapkamer eruit ofzo?
uhm.. pindakaas of hagelslag...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk brainstormen over een mogelijke lunch
Oranje, dat herken ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die stamt nog uit mn meisjes tijd. Wel wat volwassener gemaakt laatst door de extra'tjes eruit te halen. Maar over het algemeen lichte en witte meubels.. 2 togen gemaakt door mn vaderEn veel roze, paars en een tintje oranje. Met een mooie HP PC op mn bureau voor mn bed.
Nog net jaquote:
quote:
Hipquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Oranje, dat herken ikEn ook de witte meubels
Ja had ik wel nodigquote:
Handigquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zonet al even printer voor mezelf geregeld, lekker verslagen printen
maar dan moet ik weer naar de Albert Heijnquote:
Nee dat heb ik dan weer niet, ik ben aan het strijden voor een hor voor mn raamquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
HipIk heb ook een paarse muskietennet
Maar het is wel lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer naar de Albert Heijn
Dat is vervelend jaquote:
Haha, muskietennet vind ik wel handig, mn deur staat overdag gewoon open..quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dan weer niet, ik ben aan het strijden voor een hor voor mn raam
[sub] alleen mn vader werkt niet echt mee[sub]
dan moet je ook eens gewoon op tijd naar bed gaan, jongedame!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
5,5 uur geslapen(is voor mij te weinig
)
Ach, ik kan het hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar het is wel lekkerPindakaas enzo ook wel maar die zijn beetje vet
Deed ik ook altijd als ik op school was.. Even een smoothie halen en een ham/kaas croissantsquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef nicomart het volgende:
wij lopen hier elke dag even naar de albert heyn
Die smoothies zijn zo goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd als ik op school was.. Even een smoothie halen en een ham/kaas croissants
Kon nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan moet je ook eens gewoon op tijd naar bed gaan, jongedame!
Mijn raam alleenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha, muskietennet vind ik wel handig, mn deur staat overdag gewoon open..
Mooi dat je het me er even aan herinner.. om een afspraak te maken met de kapperquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
Hopelijk is ze er weer! Mijn kapster is zo mooi
!
zoals jouw plannen om een relatie op te breken bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
Ik ben weg, en er worden gelijk geen boeiende zaken meer besproken
Preciesquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
zoals jouw plannen om een relatie op te breken bijvoorbeeld?
Welkomquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:02 schreef littledevilSC het volgende:
Krijg trek van al dat gepraat over croissants en smoothies. o_O
Straks zijn de dames nog in de meerderheid hierquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:02 schreef littledevilSC het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:02 schreef littledevilSC het volgende:
Wie is dat?quote:
Oj Oj Oj!!quote:
Ze lijkt onwijs op me kapster!quote:
Doesnt ring a bellquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze lijkt onwijs op me kapster!
En laat ik nou net geknipt worden vandaag.
Dit is Denise Fox.
Zij was diegene uit Transformers..quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit is Denise Fox.
Kan wel, die heb ik nooit gezien.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zij was diegene uit Transformers..
Optimus Prime![]()
We hebben even op je gewacht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik had eigenlijk wel verwacht dat dit topic vol zou zijn by now
Hoiquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:02 schreef littledevilSC het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik had eigenlijk wel verwacht dat dit topic vol zou zijn by now
megan fox toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit is Denise Fox.
mijn dank is groot, zullen we hem dan nu even volpompen?quote:
quote:
Is goed hoor, doe je ding.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn dank is groot, zullen we hem dan nu even volpompen?
komt helemaal goedquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:15 schreef Yesse het volgende:
Hoiiiiiii
Gebruik je veel bronnen? Als het er maar een paar zijn, zet ik ze meestal in voetnoten op de pagina waarop ze betrekking hebben. En anders: zo.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef The_Dean het volgende:
Wat is de correcte manier van het vermelden van een boek dat je gerbuikt hebt voor je verslag in de bronvermelding?
Ik gebruik de APA style voor al mijn verslagenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef The_Dean het volgende:
Wat is de correcte manier van het vermelden van een boek dat je gerbuikt hebt voor je verslag in de bronvermelding?
Doe je dansje !!!!!!1111quote:
Alles goed?quote:
ah okquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Megan Denise Fox is het compleet ja.
Samen met mijquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
hij mag wel eens onder de douche gaan staan
Luxequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:28 schreef Piles het volgende:
Weer thuis
Over een uurtje weer weg, en dan tot 20.00 uur op een boot met buffet enzo
Volgens de schrijf wijzer dat school heeft opgesteld is dit een manierquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef The_Dean het volgende:
Ja... De reden waarom ik internet op mn mobiel wilquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang het maar niet saai wordt
En ik moet jullie wel lang missen![]()
Dat gaat mij echt teveel kostenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja... De reden waarom ik internet op mn mobiel wilKan ik in de trein Fok!ken
hey, houd is eens op met mijn foto's postenquote:
Kan ik alquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja... De reden waarom ik internet op mn mobiel wilKan ik in de trein Fok!ken
Ben je jaloersquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
hey, houd is eens op met mijn foto's posten
Hoezo teveel kosten? ¤ 10,- ofzo onbeperkt toch? Dan neem ik ook gelijk minder btw. want dan msn of mail ik de mensen wel die ik wil bereikenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gaat mij echt teveel kosten![]()
Maar af en toe via Bart werkt toch ook goed
Dankje dankje!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Straks zijn de dames nog in de meerderheid hier
Oh, ik heb het ff teruggezocht, en littledevilSC is hier al eens geweest. Maar das al lang geleden
Welkom terug dus
Ik welquote:
In vergelijking met de rest van Fok! zitten hier best veel damesquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:48 schreef littledevilSC het volgende:
Is het echt zo erg met de verhouding hier? Meer dames?
Nee hoor, juist niet. Ik denk dat ze hier erg blij zijn met meer damesquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:48 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Is het echt zo erg met de verhouding hier? Meer dames?
Jamesquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:52 schreef Yesse het volgende:
Nog 10...
Trouwens..James Dean
[ afbeelding ]
Je moet ook niet alleen dames willen om een relatie mee te beginnenquote:
Je weet toch wel dat ik niet alleen hier zit voor een relatiequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
Je moet ook niet alleen dames willen om een relatie mee te beginnenDames zijn gezellig
Juistquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen dames willen om een relatie mee te beginnenDames zijn gezellig
Weet ik maar het klinkt zoooo zooooquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ik niet alleen hier zit voor een relatie
Ja maar ik maak maar een grapjequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
Weet ik maar het klinkt zoooo zoooo
Neukslet?quote:
Jah, wel duidelijk zoquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:01 schreef littledevilSC het volgende:
Neukslet?Beste vriend?
Interessant projectiel?
Bedmaatje?
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:01 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Neukslet?Beste vriend?
Interessant projectiel?
Bedmaatje?
![]()
Ik ben niet zo goed in die dingen definiëren.
Maarre.. James Dean dus.
Hipquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
"I Present to You ... THE DEAN!"
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:04 schreef Yesse het volgende:
[..]Volgens mij pas je hier heel goed thuis
Gezellig! Blijf vooral hangen
![]()
Volgens mij voor jou ook nog niet zo duidelijk of wel?![]()
JamesIk vind dat gewoon zo'n mooie man.. Ik weet niet, misschien is het dat zwart-witte..
Dat vooralquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:12 schreef littledevilSC het volgende:
Stagiaires redden door ermee te praten?
zit je daar met je boxspringquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:12 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Thuis.
Nieuw bed.
Nieuw bed wil niet in elkaar
Nieuw bed wil niet in elkaar shitkutdefuck
Zucht.
Feestje!?quote:
Het is niet realtime hèquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:16 schreef Goover het volgende:
Na deze post moet ik er nog 97 en dan zit ik ook op de 5000 posts in deze stage reeks..
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
Oja, wil jullie allemaal nog bedanken voor het meewerken(dit is zo fout
)
[ afbeelding ]
Yesse drinkt nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:14 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Feestje!?(hoe je in ieder geval niet in je eentje die flessen drank op te drinken
)
tell me about itquote:
Ja ik ben vandaag wel heel overactief op F5 aan het drukkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:12 schreef littledevilSC het volgende:
[..]De sfeer is hier ook leuk, dus blijven hangen kost TOTAAL geen moeite. Whehe. En nee, dingen die te maken hebben met dat terrein zijn altijd een precaire zaak. (hoort mij
)
James is ook een verekkes mooie man. 'Vroegah was alles betah'Het zwart witte zal meehelpen, plus dat je 'm nooit oud hebt zien worden. Marilyn is toch ook jaaaaaaaaaaaaren lang een seks symbool (geweest?).
Maarre wat doe jij verder naast ook (!) F5 intikken?
Stage? Afstuderen? Stagiaires redden door ermee te praten?
Wel zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yesse drinkt niet![]()
Maar Kuno en ik kunnen haar wel van een voorraadje drank afhelpen denk ik zo
jij ook bedankt voor je eindeloze gezelligheid en positiviteitquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
Oja, wil jullie allemaal nog bedanken voor het meewerken(dit is zo fout
)
[ afbeelding ]
CRTL Tab nog zo'n onmisbare toets(encombinatie)!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag wel heel overactief op F5 aan het drukkenNormaal ben ik ook wel zo maar de afgelopen 3 dagen heb ik meer aan mn echte werk gezeten
Ik ben duaal studente communicatie bij een reclamebureau. Dat houdt vooral in dat ik alles oppak wat blijft liggen dus heel afwisselend. Ik heb het echt naar mn zin want het is erg gezellig hoor
Ik ben ook vooral snel met de ctrl-tab
Ik wissel snel van mn werk naar hier
Dan ga je je toch op een gegeven moment enorm vervelen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:26 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
CRTL Tab nog zo'n onmisbare toets(encombinatie)!Klinkt gezellig trouwens. Manusje van alles, houdt de afwisseling er een beetje in! En das BELANGRIJK. Niets is zo dodelijk als één opdrachtje verdeeld over 14 werkweken. (alhoewel het wel heeeele mooie excelsheets met telefoonprijzen/abonnementsvormen kan opleveren
)
bedoel je niet alt-tab? (wisselen tussen programma's?)quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag wel heel overactief op F5 aan het drukkenNormaal ben ik ook wel zo maar de afgelopen 3 dagen heb ik meer aan mn echte werk gezeten
Ik ben duaal studente communicatie bij een reclamebureau. Dat houdt vooral in dat ik alles oppak wat blijft liggen dus heel afwisselend. Ik heb het echt naar mn zin want het is erg gezellig hoor
Ik ben ook vooral snel met de ctrl-tab
Ik wissel snel van mn werk naar hier
Ja, ik gebruik het zo vaak dat ik het niet eens meer opmerk welke toesten het nou eigenlijk zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bedoel je niet alt-tab? (wisselen tussen programma's?)
btw, mn ipod nano is aan het sterven. beetje gescratch lijkt het wel.. met enige regelmaat.. kijken wat een nieuwe kost..
Echt wel. Ik was zo blij dat ik op gegeven moment klaar was bij die stageplek!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan ga je je toch op een gegeven moment enorm vervelen?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bedoel je niet alt-tab? (wisselen tussen programma's?)
btw, mn ipod nano is aan het sterven. beetje gescratch lijkt het wel.. met enige regelmaat.. kijken wat een nieuwe kost..
Ja precies, dat had ik dus bij mn vorige baantje.. Daar vonden ze dat ik, omdat ik soms eens een punt of hoofdletter vergat in een contractje/mailtje, ik niet meer/andere dingen kon. Dat was zo frustrerend.. Zat de hele dag een beetje voor me uit te staren en kende toen ook Fok! nog nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:35 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Echt wel. Ik was zo blij dat ik op gegeven moment klaar was bij die stageplek!
Ik werk liever een paar uur keihard, aangevuld met wat ontspanning zoals Fok! dan het 30 minuten iets zinnigs doen (want 2,5 week echt werk gedeeld door 14 werkweken zal zoiets opleveren- reken het trouwens maar niet na
) en de rest van de dag hoogst geïnteresseerd naar je scherm staren.
Oké oké, de rest had wel dingen te doen, maar omdat je dan 3e jaars stagiaire bent, mag je niet veel doen.
(oeh! schiet me iets te binnen wat wel mocht: 35 boeken inpakken met een minimaal aantal rollen inpakpapier:P spannend)
Ik mocht tegels tekenen bij mijn vorige stage...quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies, dat had ik dus bij mn vorige baantje.. Daar vonden ze dat ik, omdat ik soms eens een punt of hoofdletter vergat in een contractje/mailtje, ik niet meer/andere dingen kon. Dat was zo frustrerend.. Zat de hele dag een beetje voor me uit te staren en kende toen ook Fok! nog nietDaarnaast weet ik niet of het afgeschermd was want dat waren een aantal pagina's
Nee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:12 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Thuis.
Nieuw bed.
Nieuw bed wil niet in elkaar
Nieuw bed wil niet in elkaar shitkutdefuck
Zucht.
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo dat wordt hemquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar een bed zo gek nog niet klinkt?
Ik ben vandaag nog niet wakker gewordenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yesse drinkt niet![]()
Maar Kuno en ik kunnen haar wel van een voorraadje drank afhelpen denk ik zo
Ik ben verdories goed bezig geweestquote:
Heerlijk dat iemand het snapt!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies, dat had ik dus bij mn vorige baantje.. Daar vonden ze dat ik, omdat ik soms eens een punt of hoofdletter vergat in een contractje/mailtje, ik niet meer/andere dingen kon. Dat was zo frustrerend.. Zat de hele dag een beetje voor me uit te staren en kende toen ook Fok! nog nietDaarnaast weet ik niet of het afgeschermd was want dat waren een aantal pagina's
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
"I Present to You ... THE DEAN!"
Ik neem een fles wodka voor je meequote:Op donderdag 15 mei 2008 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heerlijk imago heb ik hier, ik kijk nu al uit naar de stage meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |