Ik weet niet eens of ik dan mijn deur nog open kan makenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voor veel meer dan dat heb ik ook geen plek
Ga eens aan het werk jijquote:
Dat is ook de breedte van mijn bedquote:
ah.. dan zat ik redelijk in de goede richting te denkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een pluchebeest dan ergens naast me of op de grond ligt , mn deken en ooit weer een mens
Neem het bed gewoon meequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je die zelf moeten lappen..?
ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen een twijfelaar/2-persoonsbed kopen als je uit huis gaat, weer een nieuw bed moet kopen...
Mijn bed heb ik al vanaf mn 14equote:Op donderdag 15 mei 2008 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je die zelf moeten lappen..?
ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen een twijfelaar/2-persoonsbed kopen als je uit huis gaat, weer een nieuw bed moet kopen...
Bij ons is dat gewoon de woonkamer.. Maar heb wel een net zo grote kamer als die van mn oudersquote:
Wat een debiele conclusie...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.nu.nl/news/1567675/151/Singles_slapen_slechter.htmlIk dacht al: waarom ben ik altijd zo moe als ik in de ochtend wakker word...
kwaliteit... de echte bedden kosten vaak 1000+ euro dus als je in een simpel bed gaat liggen, kom je er brak uit..quote:
Tja.. Een extra zorg erbij dat houdt je wakker he?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.nu.nl/news/1567675/151/Singles_slapen_slechter.htmlIk dacht al: waarom ben ik altijd zo moe als ik in de ochtend wakker word...
de grootste slaapkamer iig. de woonkamer is nog groter..quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij ons is dat gewoon de woonkamer.. Maar heb wel een net zo grote kamer als die van mn ouders
Dan koop je thuis toch ook een goed bed?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kwaliteit... de echte bedden kosten vaak 1000+ euro dus als je in een simpel bed gaat liggen, kom je er brak uit..
Wetenschap is ook niet meer wat geweest isquote:
Ik lig primaquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kwaliteit... de echte bedden kosten vaak 1000+ euro dus als je in een simpel bed gaat liggen, kom je er brak uit..
quote:
Vind het maar een raar onderzoek.. Ik denk dat iedereen wel eens problemen heeft tijdens het slapen, maakt niet uit of er iemand naast je ligt of niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
QFT!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig welZou nog niet op mezelf moeten gaan.. Ik kan nu nog lekker sparen
Mijn Ikea bed slaap best, zelfs beter dan mijn eenspersoonbedje. Als jij voor een Hästens wil gaan, moet je er idd flink voor betalen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT!
lekker weinig kosten..
-telefoonrekening
-benzine scooter/auto
-kleding
-uitgaan/ontspanning
heerlijk.
Onder de Tramquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:08 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/41837/453fe11b/miljonair.html
mooi filmpje
die trok toch een briljante vergelijking tussen winnen bij de postcodeloterij en wippen met katja? (oa)quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:08 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/41837/453fe11b/miljonair.html
mooi filmpje
Tja, ik ken ook wel mensen die 2 straten van hun ouders gaan wonen op kamers. Sorryquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, leven kost nou eenmaal geld. Ik persoonlijk ervaar het als een stukje...tja... zelfontplooïng..?
Maar in het geval van renesite, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Ik vond mijn op mijn zelf leven tijd in Zweden ook een aardige zelfontplooing..quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
Tja, leven kost nou eenmaal geld. Ik persoonlijk ervaar het als een stukje...tja... zelfontplooïng..?
Maar in het geval van renesite, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
correctquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die trok toch een briljante vergelijking tussen winnen bij de postcodeloterij en wippen met katja? (oa)
ik kan hier die website niet bekijken
Ik kende het programma niet maar het bevat een zekere kern van waarheidquote:
Ik vond het wel een droog filmpje, maar toch ook wel verontrustend.. zoveel mensen die dan meedoen aan die gekkigheid en dan de kans van 1 op 1 miljoen dat je miljonair wordt door de staatsloterij bijvoorbeeld...quote:
Humor TVquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kende het programma niet maar het bevat een zekere kern van waarheid
Kan het niet meer ontvangen op Digitale tv... dan maar via het internetquote:
quote:
quote:
Tuurlijk moet je trots zijn!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heee ik ben je voorbij gegaanNiet meer nummer 10
(moet ik daar eigenlijk wel trots op zijn?
)
* trots isquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Tuurlijk moet je trots zijn!
Erg he.quote:
We kunnen natuurlijk brainstormen over een mogelijke lunchquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zeer erg. Komen ook van die kwaliteitsposts van
als het aan mij ligt:quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk brainstormen over een mogelijke lunch
wat wil je weten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, vertel anders even wat spannends...
Ik denk dat het dit keer een paar boterhammen wordenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
als het aan mij ligt:
rijst-gerecht
stuk ananas..
daar doe ik het wel voor..
weet ik het.. iets wat de mensen weer actief maakt op het forum..quote:
Die stamt nog uit mn meisjes tijd. Wel wat volwassener gemaakt laatst door de extra'tjes eruit te halen. Maar over het algemeen lichte en witte meubels.. 2 togen gemaakt door mn vaderquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
weet ik het.. iets wat de mensen weer actief maakt op het forum..
hoe ziet je slaapkamer eruit ofzo?
uhm.. pindakaas of hagelslag...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk brainstormen over een mogelijke lunch
Oranje, dat herken ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die stamt nog uit mn meisjes tijd. Wel wat volwassener gemaakt laatst door de extra'tjes eruit te halen. Maar over het algemeen lichte en witte meubels.. 2 togen gemaakt door mn vaderEn veel roze, paars en een tintje oranje. Met een mooie HP PC op mn bureau voor mn bed.
Nog net jaquote:
quote:
Hipquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Oranje, dat herken ikEn ook de witte meubels
Ja had ik wel nodigquote:
Handigquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zonet al even printer voor mezelf geregeld, lekker verslagen printen
maar dan moet ik weer naar de Albert Heijnquote:
Nee dat heb ik dan weer niet, ik ben aan het strijden voor een hor voor mn raamquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
HipIk heb ook een paarse muskietennet
Maar het is wel lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer naar de Albert Heijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |