Dat is vervelend jaquote:
Haha, muskietennet vind ik wel handig, mn deur staat overdag gewoon open..quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik dan weer niet, ik ben aan het strijden voor een hor voor mn raam
[sub] alleen mn vader werkt niet echt mee[sub]
dan moet je ook eens gewoon op tijd naar bed gaan, jongedame!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
5,5 uur geslapen(is voor mij te weinig
)
Ach, ik kan het hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar het is wel lekkerPindakaas enzo ook wel maar die zijn beetje vet
Deed ik ook altijd als ik op school was.. Even een smoothie halen en een ham/kaas croissantsquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef nicomart het volgende:
wij lopen hier elke dag even naar de albert heyn
Die smoothies zijn zo goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd als ik op school was.. Even een smoothie halen en een ham/kaas croissants
Kon nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan moet je ook eens gewoon op tijd naar bed gaan, jongedame!
Mijn raam alleenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha, muskietennet vind ik wel handig, mn deur staat overdag gewoon open..
Mooi dat je het me er even aan herinner.. om een afspraak te maken met de kapperquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
Hopelijk is ze er weer! Mijn kapster is zo mooi
!
zoals jouw plannen om een relatie op te breken bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
Ik ben weg, en er worden gelijk geen boeiende zaken meer besproken
Preciesquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
zoals jouw plannen om een relatie op te breken bijvoorbeeld?
Welkomquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:02 schreef littledevilSC het volgende:
Krijg trek van al dat gepraat over croissants en smoothies. o_O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |