Gebruik je veel bronnen? Als het er maar een paar zijn, zet ik ze meestal in voetnoten op de pagina waarop ze betrekking hebben. En anders: zo.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef The_Dean het volgende:
Wat is de correcte manier van het vermelden van een boek dat je gerbuikt hebt voor je verslag in de bronvermelding?
Ik gebruik de APA style voor al mijn verslagenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef The_Dean het volgende:
Wat is de correcte manier van het vermelden van een boek dat je gerbuikt hebt voor je verslag in de bronvermelding?
Doe je dansje !!!!!!1111quote:
Alles goed?quote:
ah okquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Megan Denise Fox is het compleet ja.
Samen met mijquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
hij mag wel eens onder de douche gaan staan
Luxequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:28 schreef Piles het volgende:
Weer thuis
Over een uurtje weer weg, en dan tot 20.00 uur op een boot met buffet enzo
Volgens de schrijf wijzer dat school heeft opgesteld is dit een manierquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef The_Dean het volgende:
Ja... De reden waarom ik internet op mn mobiel wilquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang het maar niet saai wordt
En ik moet jullie wel lang missen![]()
Dat gaat mij echt teveel kostenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja... De reden waarom ik internet op mn mobiel wilKan ik in de trein Fok!ken
hey, houd is eens op met mijn foto's postenquote:
Kan ik alquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja... De reden waarom ik internet op mn mobiel wilKan ik in de trein Fok!ken
Ben je jaloersquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
hey, houd is eens op met mijn foto's posten
Hoezo teveel kosten? ¤ 10,- ofzo onbeperkt toch? Dan neem ik ook gelijk minder btw. want dan msn of mail ik de mensen wel die ik wil bereikenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gaat mij echt teveel kosten![]()
Maar af en toe via Bart werkt toch ook goed
Dankje dankje!quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Straks zijn de dames nog in de meerderheid hier
Oh, ik heb het ff teruggezocht, en littledevilSC is hier al eens geweest. Maar das al lang geleden
Welkom terug dus
Ik welquote:
In vergelijking met de rest van Fok! zitten hier best veel damesquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:48 schreef littledevilSC het volgende:
Is het echt zo erg met de verhouding hier? Meer dames?
Nee hoor, juist niet. Ik denk dat ze hier erg blij zijn met meer damesquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:48 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Is het echt zo erg met de verhouding hier? Meer dames?
Jamesquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:52 schreef Yesse het volgende:
Nog 10...
Trouwens..James Dean
[ afbeelding ]
Je moet ook niet alleen dames willen om een relatie mee te beginnenquote:
Je weet toch wel dat ik niet alleen hier zit voor een relatiequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
Je moet ook niet alleen dames willen om een relatie mee te beginnenDames zijn gezellig
Juistquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen dames willen om een relatie mee te beginnenDames zijn gezellig
Weet ik maar het klinkt zoooo zooooquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat ik niet alleen hier zit voor een relatie
Ja maar ik maak maar een grapjequote:Op donderdag 15 mei 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
Weet ik maar het klinkt zoooo zoooo
Neukslet?quote:
Jah, wel duidelijk zoquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:01 schreef littledevilSC het volgende:
Neukslet?Beste vriend?
Interessant projectiel?
Bedmaatje?
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:01 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Neukslet?Beste vriend?
Interessant projectiel?
Bedmaatje?
![]()
Ik ben niet zo goed in die dingen definiėren.
Maarre.. James Dean dus.
Hipquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
"I Present to You ... THE DEAN!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |