JAquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:27 schreef Yesse het volgende:
Was ik op tijd?
Ja vandaar dat ik snel wilde postenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:28 schreef Piles het volgende:
Nu hopen dat er niemand meer opent, anders lopen mn stats fout
Ik stond op het punt maar ja, ik sta bij je in het krijtquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:28 schreef Piles het volgende:
Nu hopen dat er niemand meer opent, anders lopen mn stats fout
En dankje voor het niet-openen van een naamtopic
Laat je daar vooral niet door remmenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:29 schreef Yesse het volgende:
Ik stond op het punt maar ja, ik sta bij je in het krijt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Mijn ouders komen, ik ga weg, ik spreek jullie wel weer in het volgende topic
en ik vond het zielig voor je. Maar wil wel verhaal over de persoon waar je verliefd op bentquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat je daar vooral niet door remmen![]()
Doe ik ook niet
Dat weet jij allangquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
Maar wil wel verhaal over de persoon waar je verliefd op bent
Oh ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet jij allang
Een beetje tenminste
Zullen we dan maar?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet jij allang
Een beetje tenminste
nou.. gooi het op de SC jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet jij allang
Een beetje tenminste
Wie is het daaahaaaan???quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet jij allang
Een beetje tenminste
Ja, gooi het in de groepquote:
Alles kan/gaat kapotquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Neh, laten we dat maar niet doen
Ik zal zeggen dat ze al een aardig tijdje een vriend heeft
Tja, tis niet helemaal sociaal veroorloofd, maar alles kan stukquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze al een aardig tijdje een vriend heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Je gebruikt ons gewoonquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet, ik wacht
En ondertussen vul ik hier mn tijd een beetje
Ik zal nog eens een goed gesprek met je voerenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef Yesse het volgende:
Ik snap het niet meer![]()
maar zoiets kan ik me nog wel herrineren
Het gaat trouwens sneller als je er wat actiever in wordtquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet, ik wacht
En ondertussen vul ik hier mn tijd een beetje
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat ze al een aardig tijdje een vriend heeft![]()
van vlees en bloed of pluche?quote:
Dat ligt hier een beetje lastig denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:36 schreef Jipje het volgende:
Het gaat trouwens sneller als je er wat actiever in wordt
Heee ik ben je voorbij gegaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Goover het volgende:
Ik sta gewoon nog steeds in de lijstjes: http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=2
Het kwartje valtquote:
Mietjequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ligt hier een beetje lastig denk ik
En dat durf ik toch helemaal niet joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |