Hipquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
"I Present to You ... THE DEAN!"
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:04 schreef Yesse het volgende:
[..]Volgens mij pas je hier heel goed thuis
Gezellig! Blijf vooral hangen
![]()
Volgens mij voor jou ook nog niet zo duidelijk of wel?![]()
JamesIk vind dat gewoon zo'n mooie man.. Ik weet niet, misschien is het dat zwart-witte..
Dat vooralquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:12 schreef littledevilSC het volgende:
Stagiaires redden door ermee te praten?
zit je daar met je boxspringquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:12 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Thuis.
Nieuw bed.
Nieuw bed wil niet in elkaar
Nieuw bed wil niet in elkaar shitkutdefuck
Zucht.
Feestje!?quote:
Het is niet realtime hèquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:16 schreef Goover het volgende:
Na deze post moet ik er nog 97 en dan zit ik ook op de 5000 posts in deze stage reeks..
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
Oja, wil jullie allemaal nog bedanken voor het meewerken(dit is zo fout
)
[ afbeelding ]
Yesse drinkt nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:14 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Feestje!?(hoe je in ieder geval niet in je eentje die flessen drank op te drinken
)
tell me about itquote:
Ja ik ben vandaag wel heel overactief op F5 aan het drukkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:12 schreef littledevilSC het volgende:
[..]De sfeer is hier ook leuk, dus blijven hangen kost TOTAAL geen moeite. Whehe. En nee, dingen die te maken hebben met dat terrein zijn altijd een precaire zaak. (hoort mij
)
James is ook een verekkes mooie man. 'Vroegah was alles betah'Het zwart witte zal meehelpen, plus dat je 'm nooit oud hebt zien worden. Marilyn is toch ook jaaaaaaaaaaaaren lang een seks symbool (geweest?).
Maarre wat doe jij verder naast ook (!) F5 intikken?
Stage? Afstuderen? Stagiaires redden door ermee te praten?
Wel zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yesse drinkt niet![]()
Maar Kuno en ik kunnen haar wel van een voorraadje drank afhelpen denk ik zo
jij ook bedankt voor je eindeloze gezelligheid en positiviteitquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
Oja, wil jullie allemaal nog bedanken voor het meewerken(dit is zo fout
)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |