CRTL Tab nog zo'n onmisbare toets(encombinatie)!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag wel heel overactief op F5 aan het drukkenNormaal ben ik ook wel zo maar de afgelopen 3 dagen heb ik meer aan mn echte werk gezeten
Ik ben duaal studente communicatie bij een reclamebureau. Dat houdt vooral in dat ik alles oppak wat blijft liggen dus heel afwisselend. Ik heb het echt naar mn zin want het is erg gezellig hoor
Ik ben ook vooral snel met de ctrl-tab
Ik wissel snel van mn werk naar hier
Dan ga je je toch op een gegeven moment enorm vervelen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:26 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
CRTL Tab nog zo'n onmisbare toets(encombinatie)!Klinkt gezellig trouwens. Manusje van alles, houdt de afwisseling er een beetje in! En das BELANGRIJK. Niets is zo dodelijk als één opdrachtje verdeeld over 14 werkweken. (alhoewel het wel heeeele mooie excelsheets met telefoonprijzen/abonnementsvormen kan opleveren
)
bedoel je niet alt-tab? (wisselen tussen programma's?)quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag wel heel overactief op F5 aan het drukkenNormaal ben ik ook wel zo maar de afgelopen 3 dagen heb ik meer aan mn echte werk gezeten
Ik ben duaal studente communicatie bij een reclamebureau. Dat houdt vooral in dat ik alles oppak wat blijft liggen dus heel afwisselend. Ik heb het echt naar mn zin want het is erg gezellig hoor
Ik ben ook vooral snel met de ctrl-tab
Ik wissel snel van mn werk naar hier
Ja, ik gebruik het zo vaak dat ik het niet eens meer opmerk welke toesten het nou eigenlijk zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bedoel je niet alt-tab? (wisselen tussen programma's?)
btw, mn ipod nano is aan het sterven. beetje gescratch lijkt het wel.. met enige regelmaat.. kijken wat een nieuwe kost..
Echt wel. Ik was zo blij dat ik op gegeven moment klaar was bij die stageplek!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan ga je je toch op een gegeven moment enorm vervelen?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
bedoel je niet alt-tab? (wisselen tussen programma's?)
btw, mn ipod nano is aan het sterven. beetje gescratch lijkt het wel.. met enige regelmaat.. kijken wat een nieuwe kost..
Ja precies, dat had ik dus bij mn vorige baantje.. Daar vonden ze dat ik, omdat ik soms eens een punt of hoofdletter vergat in een contractje/mailtje, ik niet meer/andere dingen kon. Dat was zo frustrerend.. Zat de hele dag een beetje voor me uit te staren en kende toen ook Fok! nog nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:35 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Echt wel. Ik was zo blij dat ik op gegeven moment klaar was bij die stageplek!
Ik werk liever een paar uur keihard, aangevuld met wat ontspanning zoals Fok! dan het 30 minuten iets zinnigs doen (want 2,5 week echt werk gedeeld door 14 werkweken zal zoiets opleveren- reken het trouwens maar niet na
) en de rest van de dag hoogst geïnteresseerd naar je scherm staren.
Oké oké, de rest had wel dingen te doen, maar omdat je dan 3e jaars stagiaire bent, mag je niet veel doen.
(oeh! schiet me iets te binnen wat wel mocht: 35 boeken inpakken met een minimaal aantal rollen inpakpapier:P spannend)
Ik mocht tegels tekenen bij mijn vorige stage...quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies, dat had ik dus bij mn vorige baantje.. Daar vonden ze dat ik, omdat ik soms eens een punt of hoofdletter vergat in een contractje/mailtje, ik niet meer/andere dingen kon. Dat was zo frustrerend.. Zat de hele dag een beetje voor me uit te staren en kende toen ook Fok! nog nietDaarnaast weet ik niet of het afgeschermd was want dat waren een aantal pagina's
Nee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:12 schreef Renesite het volgende:
Hoi.
Thuis.
Nieuw bed.
Nieuw bed wil niet in elkaar
Nieuw bed wil niet in elkaar shitkutdefuck
Zucht.
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo dat wordt hemquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar een bed zo gek nog niet klinkt?
Ik ben vandaag nog niet wakker gewordenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yesse drinkt niet![]()
Maar Kuno en ik kunnen haar wel van een voorraadje drank afhelpen denk ik zo
Ik ben verdories goed bezig geweestquote:
Heerlijk dat iemand het snapt!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies, dat had ik dus bij mn vorige baantje.. Daar vonden ze dat ik, omdat ik soms eens een punt of hoofdletter vergat in een contractje/mailtje, ik niet meer/andere dingen kon. Dat was zo frustrerend.. Zat de hele dag een beetje voor me uit te staren en kende toen ook Fok! nog nietDaarnaast weet ik niet of het afgeschermd was want dat waren een aantal pagina's
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
"I Present to You ... THE DEAN!"
Ik neem een fles wodka voor je meequote:Op donderdag 15 mei 2008 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heerlijk imago heb ik hier, ik kijk nu al uit naar de stage meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |