Met als therapeutisch hoogtepunt ons eigen Paint topic: Paint hier...!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk dat we beginnen met het nieuws door te nemen onder het genot van een kopje koffie en een plakje kruidkoek. Daarna is het aardig om een creatief uurtje in te plannen. Dichten, rijmen, het oudhollands,' verneuk hier een spreekwoord',' spelletje en raad het plaatje.
Wie is Simon nou weer?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
en laten we elkander vermaken.
Die discussie Huub vs Brian is al zo oud als de tiet van Palma. Jullie overtuigen elkaar toch niet dus let it die, Simon.
En dat is trouwens theoretisch onmogelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
en laten we elkander vermaken.
Die discussie Huub vs Brian is al zo oud als de tiet van Palma. Jullie overtuigen elkaar toch niet dus let it die, Simon.
De tiet van Amanda dan?? Die is relatief nieuw.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat is trouwens theoretisch onmogelijk.
De tiet van Palma was al geboren lang voor Huub en Brian er uit werden gepoept
Geweldigste filmpje ooitquote:
Dat zou theoretisch wel kunnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
[..]
De tiet van Amanda dan?? Die is relatief nieuw.
Onder opties het vinkje "stop waves on screen" aanvinken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:06 schreef avonne het volgende:
kan iemand helpen?
Als ik scroll dan "golft" het beeld. Ik word er gek van.
Vast een of andere instelling die aangepast kan worden, maar...HÓÉ dan?
Ik heb toch nog een hele lap kunnen slepen uit jullie vorige COS. Wat een onvermoede creativiteit leggen wij ten dag zonder die streamsquote:
Typisch Brian om nadat duidelijk is geworden dat zijn Russische hulpjes willen vertrekken zegt jullie gaan naar huis, oke en loopt fluitend naar beneden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:07 schreef Scandalous het volgende:
De russen moeten weg!
oh ja en die hond, datjes... DATJES NIET DOEEEN!
neem je me in de maling?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Onder opties het vinkje "stop waves on screen" aanvinken.
Naar aanleiding waarvan was dat? En meteen ook de streamlock eroverheen. Echt hè?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:16 schreef Lady-night het volgende:
Loco Brrrr
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=33990&sess=664
Ah joh, dat komt alleen maar omdat ik de vorige COS net had zitten bijlezenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Die van Disana is toch een stuk beter dan die van mij
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
neem je me in de maling?![]()
waar vind ik die opties?
Good girl!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef Desii het volgende:
Ga nou voor de juf ga nu een tekening voor je maken in paint....... les 1 toch?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, dat komt alleen maar omdat ik de vorige COS net had zitten bijlezen![]()
Zou je hier ook beestjes mogen posten, denk je?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
neem je me in de maling?![]()
waar vind ik die opties?
Jij krijgt binnenkort een rijmpjes-herkansing. Let maar op.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Die van Disana is toch een stuk beter dan die van mij
Amanda wil dus dat Claire of Jaap wint, want ze vindt dat iemand die zich bijzonder slecht gedragen heeft het niet verdient de kooi te winnen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef Reza-impreza het volgende:
In de Metro van vandaag:
[ afbeelding ]
Wil jij mijn nieuwe poesje zien?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, dat komt alleen maar omdat ik de vorige COS net had zitten bijlezen![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het niet meer weten, sorry. Zie je ook hoe hij schokt, vlak na de SL......engerd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef Copycat het volgende:
Naar aanleiding waarvan was dat? En meteen ook de streamlock eroverheen. Echt hè?
Ja...quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk noekje! Is dit een Britje?
Aaaaaah, wat een lieffie zeg.quote:
Ik weet het niet meer, was in augustus, wat er in zo'n SL dan gebeurde mogen we naar raden...quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar aanleiding waarvan was dat? En meteen ook de streamlock eroverheen. Echt hè?
Wow! Die zou eigenlijk workshops zelfbeheersing moeten geven!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:16 schreef Lady-night het volgende:
Loco Brrrr
* mootie heeft niks op laptopquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi beestje hoor![]()
Ik zal die lelijkerds van mij eens opsnorren.
ooooh heb je ook een Britjequote:
gevonden, maar dat helpt niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het eerder aan je monitor ligt.
Probeer eens of je degauss kunt vinden
En weer Huub huub huub.Die andere drie blijven weer netjes.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef Reza-impreza het volgende:
In de Metro van vandaag:
[ afbeelding ]
edit: het is opgelost. Er draaide nog een ander programmaatje dat het blijkbaar veroorzaaktequote:Op woensdag 14 mei 2008 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
gevonden, maar dat helpt niet.
Weet iemand een andere term voor "schermsnelheid" of zo? Misschien ligt het daar aan.![]()
het draait voor mijn ogen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En weer Huub huub huub.Die andere drie blijven weer netjes.
amanda zegt precies hetzelfde als brajen hebben alles doorgesproken hoe en wat ze zouden zeggen niks spontaans aan.quote:
Oh gelukkig. Ik zat ook al te zoeken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:38 schreef avonne het volgende:
[..]
edit: het is opgelost. Er draaide nog een ander programmaatje dat het blijkbaar veroorzaakte
Zo, wat kijkt die linker link zeg.quote:
Iemand die weet hoe dat laatste nummer heet, en de artiest?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:16 schreef Lady-night het volgende:
Loco Brrrr
Ach, in feite is het een mietje. Niet zoals Ricardo, meer zoals Eric: scherp maar knuffelig. Als je de komkommer en de champignons niet laat rondslingeren, is er helemaal niets aan de handquote:
Een kater die gek is op komkommer en champignons, het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Disana het volgende:
Ach, in feite is het een mietje. Niet zoals Ricardo, meer zoals Eric: scherp maar knuffelig. Als je de komkommer en de champignons niet laat rondslingeren, is er helemaal niets aan de hand
Sorry maar ik zie geen slideshow. Ik heb alleen maar vier geblokte streams zonder geluid.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een kater die gek is op komkommer en champignons, het moet niet gekker worden.![]()
Vergeten we niet af en toe de slideshow van HiDiHo te bekijken anders heeft hij al dat werk voor niks gedaan.
Streams HiDiHo.
Ik zie alleen maar 4 zwarte schermenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie geen slideshow. Ik heb alleen maar vier geblokte streams zonder geluid.
Wat vreemd, hij heeft die slideshow er vanochtend opgezet. Ik zie allemaal oude en nieuwe caps.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
Sorry maar ik zie geen slideshow. Ik heb alleen maar vier geblokte streams zonder geluid.
ik ook niet meer! Enne ik ga lekker de zon in! Latersquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is... in elk geval heb ik de streams niet aan staan.
Same here.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef petraa het volgende:
ik ook niet meer! Enne ik ga lekker de zon in! Laters![]()
Moet je de reactie's lezen, kan je lachenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef BarryK het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)bijna_ten_einde.html
Dat was zo ongeveer het eerste wat Huub aan hen vroeg, wat hij aan bijna iedereen vroeg die daar binnenkwam. Die maffe Russen gaven enkel een antwoord....quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was zo ongeveer het eerste dat die twee zeiden toen ze binnen kwamen. "Wij zijn fan van B en A"
Heeft Jaap bruggen gebouwd dan? Ik heb alleen noodbruggetjes gezien die Jaap voor zichzelf bouwde, al naar gelang welk stelletje voor hem op dat moment het beste uitkwam.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer het eerste wat Huub aan hen vroeg, wat hij aan bijna iedereen vroeg die daar binnenkwam. Die maffe Russen gaven enkel een antwoord....
Het is een beetje Huub z'n stijl, als je niet voor mij bent, dan ben je tegen mij. Huub is niet iemand, die zoals Jaap, bruggen bouwt, de overeenkomsten zoekt. Hij is iemand die het verschil benadrukt, uitdiept om zo een discussie te kunnen aangaan.
Jaap is ook geen bruggenbouwer..........Jaap ging zelden de mondelinge confrontatie aan, logisch want dat is zeker niet z'n sterkste kant.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer het eerste wat Huub aan hen vroeg, wat hij aan bijna iedereen vroeg die daar binnenkwam. Die maffe Russen gaven enkel een antwoord....
Het is een beetje Huub z'n stijl, als je niet voor mij bent, dan ben je tegen mij. Huub is niet iemand, die zoals Jaap, bruggen bouwt, de overeenkomsten zoekt. Hij is iemand die het verschil benadrukt, uitdiept om zo een discussie te kunnen aangaan.
Als je noodbruggetjes hebt gezien dan heeft hij dus bruggetjes gebouwd......Als je nooit gezien hebt dat hij in staat bleek te zijn om de gemoederen wat te bedaren door er tussen te gaan staan, teksten ter relativering aan te bieden, zo af en toe heen en weer liep tussen personen, dan heb ik heel andere streams gekeken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heeft Jaap bruggen gebouwd dan? Ik heb alleen noodbruggetjes gezien die Jaap voor zichzelf bouwde, al naar gelang welk stelletje voor hem op dat moment het beste uitkwam.
Heel liefquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me nog steeds genaaid![]()
Maar in het kader van "Plaats uw poes" is dit mijn Edison
[ afbeelding ]
Jaap ging de discussie maar zelden aan, als hij onder vuur lag, dat is een juiste constatering. Maar bij conflicten, rumoer, ellende tussen derden deed hij dat daarentegen wel heel regelmatig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap is ook geen bruggenbouwer..........Jaap ging zelden de mondelinge confrontatie aan, logisch want dat is zeker niet z'n sterkste kant.
Huub is verbaal wel sterk, zeker als het een serieus iets is...... denk dat je met bruggen bouwen in DGK niet erg ver komt...... wel sociaal wenselijk natuurlijk; maar weinig t.v.
Ik vind ze prachtig hoor, ze hebben alleen niet zo'n 'ahhh cute' factor.quote:
Misschien het volgende:quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:06 schreef avonne het volgende:
kan iemand helpen?
Als ik scroll dan "golft" het beeld. Ik word er gek van.
Vast een of andere instelling die aangepast kan worden, maar...HÓÉ dan?
Je hebt wel gelijk... al zijn de dierenartsen van ons nou juist weer dol op deze beestjes.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind ze prachtig hoor, ze hebben alleen niet zo'n 'ahhh cute' factor.
Ik heb zelf altijd siamezen gehad en nu heb ik nog een huis tuin en keukenkat en een siamese kater, maar onze siamees heeft ook geen cute factor, maar is wel het liefste.
Jij hebt ook mooie poezen hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel lief![]()
Niemand vindt die van mij mooi...
Wellus, ik vind die krullies coolquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel lief![]()
Niemand vindt die van mij mooi...
Ik vind ze wel tof hoor! Ik heb ook een kat (bij mijn ouders dan), maar die is onaaibaar/onaanraakbaar (zelfs onaanwijsbaar), laat staan dat je dus een foto van haar kan nemen. Wel heb ik een olijke hond, Mack. Loopt als een blij paard en luistert (na 1000x zeggen) sinds kort ook naar de naam 'pony'.quote:
Iemand die totaal geen eigen initiatieven toont zie ik niet snel in een managementsfunctie.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is echter geen type die aan een dood paard gaat zitten trekken. Daarvoor is hij veel te praktisch ingesteld. Hij is in mijn ogen een echte HRM man!
Mee eens! Dan kun je niet altijd de kool en de geit sparen en moet je ondernemend zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Iemand die totaal geen eigen initiatieven toont zie ik niet snel in een managementsfunctie.
Dat zijn lieve en eigenwijze hondenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof hoor! Ik heb ook een kat (bij mijn ouders dan), maar die is onaaibaar/onaanraakbaar (zelfs onaanwijsbaar), laat staan dat je dus een foto van haar kan nemen. Wel heb ik een olijke hond, Mack. Loopt als een blij paard en luistert (na 1000x zeggen) sinds kort ook naar de naam 'pony'.
[ afbeelding ]
Beagles zijn bijna net zo tof als Airdalesquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:42 schreef Dementor het volgende:
Dat zijn lieve en eigenwijze honden![]()
Ik heb eenBeagle
Jaap toont genoeg iniatieven...... ben ik totaal niet met je eensquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Iemand die totaal geen eigen initiatieven toont zie ik niet snel in een managementsfunctie.
Iemand die geen initiatieven toont....quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat een zacht en vriendelijk koppie. Is zijn blaas nu weer helemaal goed?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:35 schreef AnTjUh het volgende:
poessie
[ link | afbeelding ]
en een leuk verhaaltje erbij om de tijd te doden......
http://members.lycos.nl/roodjuh/
Nu ben ik weer blij (maar ik geef toe dat ze er niet als snoesjes uitzien, hoe piepklein ze ook zijn). En het klopt, de staarten van deze twee zijn behoorlijk glad.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt ook mooie poezen hoor![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit poezen met krullen gezien en zo te zien hebben ze wel een hele gladde staart.
Over het ondernemingsplan kan ik niet oordelen, want dat heb ik niet gezien. Maar het uitvoeren van je hobby (schaken) en het reageren op brieven zie ik toch niet echt als ondernemend gedrag.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iemand die geen initiatieven toont....![]()
Hij is degene die het meest bezig is geweest, z'n schaakkennis uitdiepen, ondernemingsplan schrijven, acties bedenken/uitschrijven/uitvoeren, trouw iedere brief beantwoorden. Nooit heeft hij daar iemand anders nodig gehad om z'n ding te doen. Hoe kun je dit nu toch zeggen
Wat een grappige hond. Ja, je hebt van die katten die nooit helemaal sociaal met ons worden. Toch verdienen die ook een plekjequote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof hoor! Ik heb ook een kat (bij mijn ouders dan), maar die is onaaibaar/onaanraakbaar (zelfs onaanwijsbaar), laat staan dat je dus een foto van haar kan nemen. Wel heb ik een olijke hond, Mack. Loopt als een blij paard en luistert (na 1000x zeggen) sinds kort ook naar de naam 'pony'.
[ afbeelding ]
Aaaah, ook al zo'n moppie. Leuk die beestenboel hier.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef Smash-it het volgende:
Wel heb ik een olijke hond, Mack. Loopt als een blij paard en luistert (na 1000x zeggen) sinds kort ook naar de naam 'pony'.
[ afbeelding ]
Zo zo, hij heeft zijn schaakkennis "uitgediept" en brieven van Mr D. beantwoord. Erica Terpstra zou zeggen: "Wat een KANJER!"quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iemand die geen initiatieven toont....![]()
Hij is degene die het meest bezig is geweest, z'n schaakkennis uitdiepen, ondernemingsplan schrijven, acties bedenken/uitschrijven/uitvoeren, trouw iedere brief beantwoorden. Nooit heeft hij daar iemand anders nodig gehad om z'n ding te doen. Hoe kun je dit nu toch zeggen
dat is niet Jaap aan te rekenen, maar de Feboquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:53 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Over het ondernemingsplan kan ik niet oordelen, want dat heb ik niet gezien. Maar het uitvoeren van je hobby (schaken) en het reageren op brieven zie ik toch niet echt als ondernemend gedrag.
Hij is niet bepaald iemand die snel beslissingen kan nemen, elke "terror"actie is eerst tot in de kleinste details uitgeschreven op de computer. En speltechnisch heeft hij ook veelal de verkeerde beslissingen genomen met als gevolg dat hij kansloos is voor de overwinning.Zijn enige onderscheidend gedrag is het rollen door de kots geweest, of je dat een goede Human Resource Manager maakt betwijfel ik ten zeerste.
Het zal allemaal wel......je mixt nu spontaniteit, adhoc, ondernemend, onderscheidend, keuzes en winstkansen door elkaar heen. Ik kan er niets meer van makenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:53 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Over het ondernemingsplan kan ik niet oordelen, want dat heb ik niet gezien. Maar het uitvoeren van je hobby (schaken) en het reageren op brieven zie ik toch niet echt als ondernemend gedrag.
Hij is niet bepaald iemand die snel beslissingen kan nemen, elke "terror"actie is eerst tot in de kleinste details uitgeschreven op de computer. En speltechnisch heeft hij ook veelal de verkeerde beslissingen genomen met als gevolg dat hij kansloos is voor de overwinning.
Zijn enige onderscheidend gedrag is het rollen door de kots geweest, of je dat een goede Human Resource Manager maakt betwijfel ik ten zeerste.
Prima...zo'n selectieve duit in 't zakje....quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zo, hij heeft zijn schaakkennis "uitgediept" en brieven van Mr D. beantwoord. Erica Terpstra zou zeggen: "Wat een KANJER!"
nee helaas nietquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een zacht en vriendelijk koppie. Is zijn blaas nu weer helemaal goed?
De voorbeelden die ik noemde zijn volgens mij rechtstreeks te koppelen aan bepaalde competenties die je van een manager mag verwachten. Voor de duidelijkheid zal ik ze dan even puntsgewijs opnoemen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel......je mixt nu spontaniteit, adhoc, ondernemend, onderscheidend, keuzes en winstkansen door elkaar heen. Ik kan er niets meer van maken
Selectief?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prima...zo'n selectieve duit in 't zakje....
Aww, helemaal in de jachthouding zo te zien. Leuk beequeen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het toch niet laten, dit is mijnschatje
, stronteigenwijs en slim, een echte teckel dus.
[ afbeelding ]
O, wat lief!quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
, stronteigenwijs en slim, een echte teckel dus.
[ afbeelding ]
Wat jij van een manager verwacht hoeft niet per definite "de manager" te zijn. Het is maar net hoe je er tegenaan wil kijken en waar je voorkeuren liggen. Jaap spreekt zich niet direct uit, maar ik vermoed dat hij tien keer sneller diverse scenario's in z'n hoofd heeft dan de meesten.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De voorbeelden die ik noemde zijn volgens mij rechtstreeks te koppelen aan bepaalde competenties die je van een manager mag verwachten. Voor de duidelijkheid zal ik ze dan even puntsgewijs opnoemen.
Ik verwacht van een manager onder meer de volgende competenties:
-Pro-actief, Jaap is reactief
-Kan snel beslissingen nemen, Jaap is liever eindeloos aan het afwegen (daar is op zich niets mis mee, maar voor een manager is het niet handig)
-Kan snel schakelen, als Jaap een plan niet mag uitvoeren valt hij terug in passiviteit in plaats van direct te komen met een nieuw plan
-Is praktisch, Jaap is volgens mij puur theoretisch
Je zit het op de persoon te spelen nu.....echt modje waardigquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Selectief?
O wacht: de Huub-fans zijn net zo goed obsessief bezig als jij !
Zo beter?
Onderscheidend ben ik met je eens...er is in DGK niemand die zo smerig kan doen als Jaapquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel......je mixt nu spontaniteit, adhoc, ondernemend, onderscheidend, keuzes en winstkansen door elkaar heen. Ik kan er niets meer van maken
Met het eerste stuk ben ik het eens.... Dennis en zijn glasschervenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
--knip ---.
En over snelheid gesproken, ik geef je één voorbeeld hoe snel hij kán zijn, denken en gelijk reageren. Brian loopt door de glazen buitendeur het terras op, waarbij Dennis glasscherven over zich heen krijgt. Iedereen in paniek en Jaap is de enige die zich gelijk omdraait naar de camera en de duimen omhoog steekt. Hij is in staat om het ene te doen en het andere niet uit het oog te verliezen. Nog een voorbeeld van actie? Daar waar die wannabee zanger in het zwembad ligt te verzuipen, iedereen staat te lachen, doorziet Jaap de situatie, springt in het bad en sleept hem eruit.
Jaap
Oh, ik wed dat die katten heel mooi zijn. En intelligent en trouw.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:03 schreef Keekaboo het volgende:
- Verschijnt uit een hele lange lurkstand - (en dan ook nog off topic)
Disana ik vind jou devon rexen mooi hoor en ze zijn vast heel lief!
Ik vind ook sphinxen mooi! Juist omdat het van die speciale katten zijn hou daar wel van!
zelf in bezit van 2 ocicatten (kruizing abesijn - siamees)
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit het op de persoon te spelen nu.....echt modje waardig
Tsjonge, wat een verantwoordelijkheid. Niet iets wat je een keertje kunt overslaan of vergeten, en het lijkt me ook moeilijk met vakanties. Maar ik zou het ook doen hoor, als het beestje verder een prima leven heeft.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
nee helaas niet
we knijpen elke dag 2 a 3 x zn blaas leeg
heel gedoe maar het zij zo
rooie is onwijs makkelijk en ontzettend lief dus die kan ik nooittttttttttt laten inslapen
en jou katten zijn ook lieffffff hoor!!!!!
Mikey, de dwergteckel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
, stronteigenwijs en slim, een echte teckel dus. Zijn naam is Mikey en nee, het is geen zwerver.
![]()
[ afbeelding ]
Je bent een zuiger Gert, en je weet het donders goed! Ik ben hier rustig en normaal standpunten aan het uitwisselen en je komt er met een snerende opmerking overheen [COS #3709] Wij vermaken ons primaquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik reageer alleen inhoudelijk op jouw Jaap-ophemeling. Waarop jij metéén roept dat ik selectief ben. En dan ga je nu beledigd doen als je 'm effe terugkrijgt? Wel kleinzerig hoor.
Ik snap er niks van, er is nu een filmpje van Brian op stream 1, stream 2 slideshow, stream 3 blokjesscherm, stream 4 de oude, vertrouwde streamlock. Je moet wel na ieder filmpje F5'en.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:16 schreef Disana het volgende:
Ik zie die caps van Heidi nog steeds niet, ik geef het maar weer een tijdje op.
Ik ben verliefd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:28 schreef tipsch het volgende:
Mikey, de dwergteckel.![]()
Mag ik even opscheppen. Dit is Doortje van 18 weken.
Net als Mikey is zij een dwergteckel. We zijn volop in training.![]()
[ afbeelding ]
Zo is dat Gert.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:32 schreef Gert het volgende:
Honden en katten
Zijn leuker dan ratten
Brother
Huub een hond, Claire een katquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:32 schreef Gert het volgende:
Honden en katten
Zijn leuker dan ratten
Brother
Ik ben ook wel in voor zo'n omgangsregeling met jou.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij moet mij niet, ik moet jou niet, laat mij gewoon met rust, laat ik jou met rust...nog negen dagen en het is klaar, ok? Bij voorbaat hartelijk dank!
Ik heb vandaag een paar keer ingeprikt, en zag steeds dingen die ik al gezien heb. Morgen gaan ze iets anders doen, ik meen gesprekjes met miljonairs.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Laten ze trouwens steeds weer dezelfde filmpjes rouleren of zit er wel wat verandering in de voorgeschotelde alternatieve streams?
Hang toch niet zo de dramaqueen uit zeg. Je lijkt Tinkywinky wel.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een zuiger Gert, en je weet het donders goed! Ik ben hier rustig en normaal standpunten aan het uitwisselen en je komt er met een snerende opmerking overheen [COS #3709] Wij vermaken ons prima
Jij moet mij niet, ik moet jou niet, laat mij gewoon met rust, laat ik jou met rust...nog negen dagen en het is klaar, ok? Bij voorbaat hartelijk dank!
Nee steeds dezelfde beeldenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Laten ze trouwens steeds weer dezelfde filmpjes rouleren of zit er wel wat verandering in de voorgeschotelde alternatieve streams?
En zo is het maar net.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:32 schreef Gert het volgende:
Honden en katten
Zijn leuker dan ratten
Brother
Hier geniet ik vanquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
[ afbeelding ]
Ik voel een virtualstraatverbod opkomen...quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in voor zo'n omgangsregeling met jou.
Ahh, dankjewel. Ik vind jouw hondje ook leuk.quote:
Ik ben voor de Oranje hockey damesquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik voel een virtualstraatverbod opkomen...![]()
On Topic: Waarom is iedereen in het oranje? Denken jullie echt dat Het Nederlandsch Elftal leuk gaat presteren? Of is het als aanmoediging?
Hoe, wat, waar......... ik trap overal in..... maar scheeeeelt me nixquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:51 schreef rooie3 het volgende:
Claire is net in een auto gezien.De verhalen worden weer spannend,maar trap nergens meer in.
Wat doe jij hier, je moet de kooiers gaan heropvoeden......het kan nog en we zijn oranje omdat we in feeststemming zijn dat het bijna afgelopen is en dat Brian niet gaat winnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
On Topic: Waarom is iedereen in het oranje? Denken jullie echt dat Het Nederlandsch Elftal leuk gaat presteren? Of is het als aanmoediging?
Dat is weer een smerige actie van het stormfront, de compleet gestoorde huubsekte probeert door die oranje kleurtjes Marco van Basten te bedreigen zodat hij Huub in de selectie opneemt. Had ik al gezegd dat hij een racist is die geen respect heeft voor vrouwen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
In Eemnes.staat op Now live.Nou ik trapte er goed in gisteravond,dacht echt dat het over was voor Huub.Voelde niet echt fijn ,was echt teleurgesteld.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:53 schreef Desii het volgende:
[..]
Hoe, wat, waar......... ik trap overal in..... maar scheeeeelt me nix
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:51 schreef rooie3 het volgende:
Claire is net in een auto gezien.De verhalen worden weer spannend,maar trap nergens meer in.
OMFGquote:
Vandaar dat Seedorf zich heeft teruggetrokken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:54 schreef humberto.tan het volgende:
Dat is weer een smerige actie van het stormfront, de compleet gestoorde huubsekte probeert door die oranje kleurtjes Marco van Basten te bedreigen zodat hij Huub in de selectie opneemt. Had ik al gezegd dat hij een racist is die geen respect heeft voor vrouwen?
Prima, dan zal ik mij niet laten kennen en blijven reageren op je immer interessante statements in mijn richting, zoals daar zijn obsessief, dramaqueen, Tinkywinky......Wat jij wilquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
worden daarna, ligt aan jou en niet aan mij. Maar je krijgt 'm wel terug dan.
Nog een weekje jongen, je kunt het, kom op.
Oude katten vind ik juist erg plezierig. Soms zijn ze een beetje aandoenlijk. Ik hoop dat je een foto kunt vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Verida het volgende:
@Disana, ik zal even moeten zoeken naar een foto van onze siamees. Ik kan op mijn eigen computer zo snel niets vinden dus moet even wachten tot mijn dochter thuis is met laptop. Het is al een oud beestje hoor, hij is al 14, maar denkt zelf dat hij nog heel piep is geloof ik.
Ik vind al die honden ook heel leuk, ik zou ook wel weer een hond willen, wij hebben 12 jaar een golden retriever gehad, was ook een beetje een eigenwijze want hij wilde niet zwemmen, behalve in de zee, maar nooit in zoet water, de druif. Ik mis hem enorm en vooral het lopen en buiten zijn met de hond.
Hij is een goed zakenman. Dat werd me al duidelijk toen hij Sandy's beautysalon ongeveer als "de goedkoopste van Nederland" omschreef tijdens een heus zakenpraatje met Tilly.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
OMFG![]()
O dus dáárom is dat internetbedrijf van 'm op de fles. Omdat het hem "allemaal iets te sáái" werd.
Nog zo eentje, een ruwhaar in het bruin.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
Dit is mijn lease-hondje. Is van de buurman, maar heel vaak bij mij.
[ afbeelding ]
Da's pas praktisch, Cc en Blurk, een leasehond. Deze kijkt ook al zo vriendelijk, de honden winnen het hier tot dusverre van de kattenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[ afbeelding ]
Jij, of je hondje?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog zo eentje, een ruwhaar in het bruin.
Daar heeft hij het ook vaker over gehad met een vriend van hem met wie hij dat bedrijf had, Darryl geloof ik. Het was zo'n bedrijf dat snel een domeinnaam opkoopt voor een prikkie en hem dan voor veel geld hoop te verkopen aan degene voor wiens neus hij weggekaapt is. Typisch een gevalletje juridisch discutabel, ethisch verwerpelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om dat 'internetbedrijf' van Brian. Hij zat laatst nog trots te vertellen dat hij domeinnamen aan mensen sleet: gewoon een parasiet en een resellertje dus. En anderen zeggen dat ze sites hebben gezien die hij heeft gebouwd, en dat die er heel onprofessioneel uitzagen. Ik zou ze ook wel eens willen zien, dus wie links heeft...
sneu voor diegene die naar huis moet, zit je daar nog een paar dagen voor pietsnot.quote:
Dan is het alleen mogelijk dat Claire eruit is.Die blijft gerust twee dagen nog bij Huub zitten.Ze wist toch dat ze niet ging winnen.Wat een heisa om niks zeg.Brian of Huub blijven echt niet zitten als ze eruit lagen.Lijkt me niet echt veilig.Denken ze nou echt dat de streamers zo dom zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:05 schreef blomst het volgende:
telegraaf
Gouden Kooi wordt militaire operatie
door onze redactie
AMSTERDAM - Gisteren werd één van de bewoners door de anderen uit de Kooi gestemd. Wie dat is geweest moet koste wat kost geheim blijven, en daarin gaan de makers ver. Heel ver..
Pas morgenavond mag bekend worden wie van de vijf overgebleven bewoners in het stof moet bijten. Tot die tijd moeten alle 45 (!) medewerkers binnen de Kooi blijven en worden alle GSM´s afgepakt. Wel mag er eten worden besteld, maar dat moet voor de Kooi worden geplaatst en wordt pas binnengehaald als de bezorger uit het zicht is verdwenen. Verder moeten alle cameramensen, redacteuren en producers slapen in militaire tentjes, omgeven door muggen en ander ongedierte. Gevangen in luxe? Van luxe is voor de 45 medewerkers geen sprake...
Ook lopen er bewakers met herdershonden rond het terrein, want er hebben zich sinds gisteravond wel zestig mensen rond de kooi verzameld om te kijken wie er vertrekt. Maar helaas voor hen, ook de verliezer moet netjes binnenblijven en kan pas donderdagavond zijn of haar familie in de armen sluiten.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[ afbeelding ]
Exact. Het is de naam 'bedrijf' onwaardig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:11 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Daar heeft hij het ook vaker over gehad met een vriend van hem met wie hij dat bedrijf had, Darryl geloof ik. Het was zo'n bedrijf dat snel een domeinnaam opkoopt voor een prikkie en hem dan voor veel geld hoop te verkopen aan degene voor wiens neus hij weggekaapt is. Typisch een gevalletje juridisch discutabel, ethisch verwerpelijk.
Ja, dat denken zequote:Op woensdag 14 mei 2008 16:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan is het alleen mogelijk dat Claire eruit is.Die blijft gerust twee dagen nog bij Huub zitten.Ze wist toch dat ze niet ging winnen.Wat een heisa om niks zeg.Brian of Huub blijven echt niet zitten als ze eruit lagen.Lijkt me niet echt veilig.Denken ze nou echt dat de streamers zo dom zijn.
Nou, ten eerste blinkt Bridget niet uit in het presenteren van live shows, dat hebben we bij BB kunnen zien; wat een over het paard gevallen hakkelaarster. En ten tweede denk ik echt dat dit zo gedaan is om de boel eventueel bij te kunnen stellen, oftewel, ons te kunnen bedonderen. Ik denk sowieso bijvoorbeeld dat Brian er niet uit mocht.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
sneu voor diegene die naar huis moet, zit je daar nog een paar dagen voor pietsnot.
Dat ze daar geen liveshow kunnen maken, lukte toch bij BB ook altijd, en 3 dagen de tijd voor één uurtje tv.
Brian kan mooi tussen twee bewakers slapenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan is het alleen mogelijk dat Claire eruit is.Die blijft gerust twee dagen nog bij Huub zitten.Ze wist toch dat ze niet ging winnen.Wat een heisa om niks zeg.Brian of Huub blijven echt niet zitten als ze eruit lagen.Lijkt me niet echt veilig.Denken ze nou echt dat de streamers zo dom zijn.
dat denk ik dus ook, anders hadden ze het wel live gedaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ten eerste blinkt Bridget niet uit in het presenteren van live shows, dat hebben we bij BB kunnen zien; wat een over het paard gevallen hakkelaarster. En ten tweede denk ik echt dat dit zo gedaan is om de boel eventueel bij te kunnen stellen, oftewel, ons te kunnen bedonderen. Ik denk sowieso bijvoorbeeld dat Brian er niet uit mocht.
En vergeet vooral de geweldige, sprankelende late night talkshow Het land van maas en geel niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ten eerste blinkt Bridget niet uit in het presenteren van live shows, dat hebben we bij BB kunnen zien; wat een over het paard gevallen hakkelaarster.
Mooie kleur, leuk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:19 schreef blomst het volgende:
wat anders dan honden:
[ afbeelding ]
gratis af te halen.
Is dit gesprek on stream geweest....ik heb dit n.l. nog nooit gezien.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:06 schreef Lady-night het volgende:
Wat een raar gesprek is dit??? Brian noemt Huub sociaal
Het gesprek tussen Huub en Brian...
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=39446&sess=664
Nog maar 6 maanden? Wat groot zeg! Mooie hond hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:26 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we toch bezig zijn met beesten. Dit is mijn puppy van 6 maanden
En jij denkt dat ik dat zelfs maar een minuut heb bekeken?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:25 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En vergeet vooral de geweldige, sprankelende late night talkshow Het land van maas en geel niet.
Jaap stak zijn duimen omhoog omdat hij het een práchtactie vond ...quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian loopt door de glazen buitendeur het terras op, waarbij Dennis glasscherven over zich heen krijgt. Iedereen in paniek en Jaap is de enige die zich gelijk omdraait naar de camera en de duimen omhoog steekt. Hij is in staat om het ene te doen en het andere niet uit het oog te verliezen.
Hehe,.. dan was mijn voor de gein geplaatste nonsens post van gisteravond blijkbaar toch de waarheid (leek mij overigens al de meest logische oplossing).quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:05 schreef blomst het volgende:
telegraaf
Gouden Kooi wordt militaire operatie
door onze redactie
AMSTERDAM - Gisteren werd één van de bewoners door de anderen uit de Kooi gestemd. Wie dat is geweest moet koste wat kost geheim blijven, en daarin gaan de makers ver. Heel ver..
Pas morgenavond mag bekend worden wie van de vijf overgebleven bewoners in het stof moet bijten. Tot die tijd moeten alle 45 (!) medewerkers binnen de Kooi blijven en worden alle GSM´s afgepakt. Wel mag er eten worden besteld, maar dat moet voor de Kooi worden geplaatst en wordt pas binnengehaald als de bezorger uit het zicht is verdwenen. Verder moeten alle cameramensen, redacteuren en producers slapen in militaire tentjes, omgeven door muggen en ander ongedierte. Gevangen in luxe? Van luxe is voor de 45 medewerkers geen sprake...
Ook lopen er bewakers met herdershonden rond het terrein, want er hebben zich sinds gisteravond wel zestig mensen rond de kooi verzameld om te kijken wie er vertrekt. Maar helaas voor hen, ook de verliezer moet netjes binnenblijven en kan pas donderdagavond zijn of haar familie in de armen sluiten.
Ik heb het ook nooit gezien, maar ik weet wel dat het de grootste flop van Talpa was, zeker gezien de enorme promotiecampagne vooraf.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat zelfs maar een minuut heb bekeken?Ik vind Maasland dom en arrogant en ze heeft een nasale harde stem die mij enorm irriteert.
Je vergeet!! Ze kan niet presenteren!quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat zelfs maar een minuut heb bekeken?Ik vind Maasland dom en arrogant en ze heeft een nasale harde stem die mij enorm irriteert.
Inderdaad, maar het is maar net met welke bril je dit soort dingen bekijkt. Eigenlijk te gek voor woorden dat Jaap zijn duimen opsteekt als er iemand door een ruit knalt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
Jaap stak zijn duimen omhoog omdat hij het een práchtactie vond ...
Absoluut......quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit gesprek on stream geweest....ik heb dit n.l. nog nooit gezien.
Zijn echt mafkezen daar.Wat zullen ze plakken en knippen morgenavond.Kan gewoon niet anders dan dat Claire eruit is.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:31 schreef avonne het volgende:
whahahaaaa het moet niet gekker worden
Nu mogen de medewerkers de kooi ook al niet meer uit
stelletje idioten
Het is gewoon raar. Ooit moet iemand ergens gezegd hebben dat Maasland geweldig is, en sindsdien blijft iedereen het maar denken. En Maasland zelf gedraagt zich ernaar, niet geheel ongelijk Amanda.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:31 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gezien, maar ik weet wel dat het de grootste flop van Talpa was, zeker gezien de enorme promotiecampagne vooraf.
jawel, het was vlak nadat Lieke de klap in de paardebak heeft gehad en Huub afgevoerd was omdat hij Amanda zou hebben getrapt (avond dat Nathanael er was en Huub onder de drugs leek, dat Amanda en Nadia na een telefoontje naar buiten renden)quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach gossie, wat een schatjes. Misschien iets voor Brian en Amanda.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:19 schreef blomst het volgende:
wat anders dan honden:
[ afbeelding ]
gratis af te halen.
Ik begrijp waar het gesprek over gaat maar ik heb het dit filmpje nooit eerder gezien, vandaar mijn vraag. Leuk gescript gesprek toch?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef avonne het volgende:
jawel, het was vlak nadat Lieke de klap in de paardebak heeft gehad en Huub afgevoerd was omdat hij Amanda zou hebben getrapt (avond dat Nathanael er was en Huub onder de drugs leek, dat Amanda en Nadia na een telefoontje naar buiten renden)
Lieke was erg ontdaan, en Huub ging vervolgens dit verhaaltje tegen Brian h ouden
Vlak hierna gaat Huub naar Lieke en zegt ie dat ze zich niet zo moet aanstellen en dat ze geen klacht moet indienen.
Ik ben dus bang voor herders. Als kind erdoor gebeten.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:26 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we toch bezig zijn met beesten. Dit is mijn puppy van 6 maanden
Ik denk dat ze niemand anders konden krijgen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon raar. Ooit moet iemand ergens gezegd hebben dat Maasland geweldig is, en sindsdien blijft iedereen het maar denken. En Maasland zelf gedraagt zich ernaar, niet geheel ongelijk Amanda.
Huub zag de bui vermoedelijk al hangen. Lieke een klacht, daarna Amanda een klacht, probleem voor hem. Volgens mij zijn die klachten toen wel gekomen en heeft met besloten tot het plaatsen van extra camera's....Men had niets gezien.....quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Vlak hierna gaat Huub naar Lieke en zegt ie dat ze zich niet zo moet aanstellen en dat ze geen klacht moet indienen.
wij zijn bezig met ons reintegratie-en afkick procesquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:33 schreef avonne het volgende:
ehm, is het subforum DGk ook gesloten en zitten we nu in Flora en Fauna?
Ja, typisch he? Sommige mensen denken heel wat over zichzelf, en wanen zich de beste en de slimste, maar heel vaak zijn zij de énigen die dat denken. De meeste mensen hebben een hekel aan die arrogante (op niets gebaseerde) houding.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon raar. Ooit moet iemand ergens gezegd hebben dat Maasland geweldig is, en sindsdien blijft iedereen het maar denken. En Maasland zelf gedraagt zich ernaar, niet geheel ongelijk Amanda.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mikey, de dwergteckel.![]()
Mag ik even opscheppen. Dit is Doortje van 18 weken.
Net als Mikey is zij een dwergteckel. We zijn volop in training.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan amanda straks boos zeker, omdat de haren niet lang genoeg zijn voor op haar hoofd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach gossie, wat een schatjes. Misschien iets voor Brian en Amanda.
die extra uitzending met razende reporters van nowlive voor de poort?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:46 schreef mootie het volgende:
Er is weer kooiradio trouwens.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, typisch he? Sommige mensen denken heel wat over zichzelf, en wanen zich de beste en de slimste, maar heel vaak zijn zij de énigen die dat denken. De meeste mensen hebben een hekel aan die arrogante (op niets gebaseerde) houding.
Bridget Maasland heb ik het over
Het is Honeybunny...quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:30 schreef RSie het volgende:
[..]
Hehe,.. dan was mijn voor de gein geplaatste nonsens post van gisteravond blijkbaar toch de waarheid (leek mij overigens al de meest logische oplossing).
hoeft Happeybunny zich ook niet te schamen dat mijn post aannemelijk klonk!
Ik kan niet meer helder denken, wat een domme suggestie. Zullen wel afkickverschijnselen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:45 schreef blomst het volgende:
En dan amanda straks boos zeker, omdat de haren niet lang genoeg zijn voor op haar hoofd.
En brian die de geslachtsdelen zal willen bevoelen.
Deze girl on girl is niet on stream geweest, wel? Slet dat het is, die Ellen.quote:‘Waar begin ik aan’, dacht ik wel eens”, vertelt Ellen over haar eerste stappen in De Gouden Kooi. “Na ongeveer vier maanden ben ik ook begonnen met lesgeven en daardoor kwam ik veel meer in contact met de mensen in de Villa. Als ik zo terugkijk, heb ik Sylvia toch wel het meeste gehad al die tijd.”
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:16 schreef Lady-night het volgende:
Brian heeft Lieke dus geslagen, er komt een brief dat er geen beelden van zijn...en Lieke is boos..loopt ongevraagd naar achteren..en het treiteren gaat door
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=38788&sess=664
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=38810&sess=664
En opnieuw zijn we stoer
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=38827&sess=664
Ze is het.quote:
Ja, maar dat was een spontaan foutje. Vanuit zijn blijheid om het een of ander stak hij zo zijn tong in haar mond.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Scandalous het volgende:
Brian heeft bv Nadia gezoend? ik kan er alleen geen filmpje van vinden
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een spontaan foutje. Vanuit zijn blijheid om het een of ander stak hij zo zijn tong in haar mond.
I kid you not.
ze krijgen al het advies om niet te gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
die extra uitzending met razende reporters van nowlive voor de poort?
Stille wateren hebben diepe gronden, ik vertrouw Ellen voor geen meter meer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:53 schreef Copycat het volgende:
Deze girl on girl is niet on stream geweest, wel? Slet dat het is, die Ellen.
Ik meen na de paardenbak....toen zij |Lieke geslagen zijn en er kwam geen sanctie, later nog een ruzie tussen Amanda en Huub, Huub moest toen, althans ze leek het, excuses aanbieden...quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opvallend veel anti Huperts aan de telefoon, mooi voor het evenwicht.quote:
Van wie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:00 schreef blomst het volgende:
ze krijgen al het advies om niet te gaan.
Mensen nogmaals!! Sly heeft het verzoek per radiouitzending gedaan niet naar de gouden kooi te gaan. dit in verband met onrustigheden aldaar.quote:
Sly is echt de Grote Roerganger hè?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
Mensen nogmaals!! Sly heeft het verzoek per radiouitzending gedaan niet naar de gouden kooi te gaan. dit in verband met onrustigheden aldaar.
laten we met zijn alle thuis blijven en de naam van now live groot houden!!!
Serieus? Gaan mensen er écht heen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Mensen nogmaals!! Sly heeft het verzoek per radiouitzending gedaan niet naar de gouden kooi te gaan. dit in verband met onrustigheden aldaar.
Ik ben al onderweg!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Onrustigheidstoker!quote:
Ik ga mee! Fuck Sly!quote:
Ramptoerist , als je Doortje maar thuislaat.quote:
Aaaaah, ook een scheetje.quote:
Wat is Jaap (relatief) dun op die filmpjes!quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Scandalous het volgende:
[..].. Dit is allemaal nieuw voor mij... Er zijn daar echt dingen gebeurd die ik helemaal niet mee heb gekregen. Brian heeft bv Nadia gezoend? ik kan er alleen geen filmpje van vinden
Wat is dat voor hondje? Zo'n lekker klein droppiequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:14 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
Zal mijn zoon leuk vinden.. dat ik deze post
Doortje gaat mee als mijn beschermer, die neemt ze allemaal te grazen indien nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ramptoerist , als je Doortje maar thuislaat.![]()
Oh, een silver tabby!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:04 schreef Scandalous het volgende:
Oh en mijn poesje Moshi moet hier ook gepost worden
[ afbeelding ]
Dotje!quote:
Dat is mijn zoon van 17.. of bedoel je die andere? Dat is een langhaar chihuahuaquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is dat voor hondje? Zo'n lekker klein droppie
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:16 schreef noekje het volgende:
Oh, een silver tabby!!Heeft die groene ogen?
[..]
nee, dit is de COS.. alleen commentaren op streams graag!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Vraagje aan de mods: Mogen we hier reageren op de het radiogebeuren van NL?
Dan is dit meer iets voor jou. Ze heeft nog maar 2 tandenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben dus bang voor herders. Als kind erdoor gebeten.
Ga je gang, de cos is all yours en van iedereen. Donderdagavond doen we wel weer braaf en ontopic!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
vast wel, het mag ook over huisdieren gaanquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Nee!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
You're the best.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
Ga je gang, de cos is all yours en van iedereen. Donderdagavond doen we wel weer braaf en ontopic!
Hij zegt dat ie pro Huub is? Wat zegt ie dan over zijn goede rapmaat Brian?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:23 schreef beequeen het volgende:
Raar gesprek met LL. Hij is pro Huub maar moest volgens mij van de FEBO optrekken met Brian. Dat proef ik uit het gesprek.
Heb ik, maar je moet wel ingelogd zijn bij NL.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:22 schreef trettie het volgende:
heeft iemand een linkje voor dat radio programma
Het is meer wat hij niet zegt over Brian, maar zich wel positief uitlaat over Huub.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
Hij zegt dat ie pro Huub is? Wat zegt ie dan over zijn goede rapmaat Brian?
Kikkert.quote:
LL zegt ook dat niets gescript isquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
You're the best.
Raar gesprek met LL. Hij is pro Huub maar moest volgens mij van de FEBO optrekken met Brian. Dat proef ik uit het gesprek.
LL liegt lekker met de FEBO mee, wat kan hij anders? Hij is alleen dat hok ingekomen om zichzelf te promoten, zoveel is wel duidelijk. Neprapper, net als Brian, met zijn zogenaamde poverty achtergrond. De ouders van LL zijn welgesteld, hij heeft zefl een fout gemaakt door drugs te gaan smokkelen. Misschien verveelde hij zich......verwend dus.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:28 schreef Spaarne het volgende:
LL zegt ook dat niets gescript is![]()
Waarom speelt LL info door, vraagt de radio-meneer.
Luc ontkent nu dat hij info heeft doorgespeeld. Niet naar Huub en niet naar Brian. Kwestie van respect, man.
Nou, lekkere verbinding.
Ja! Hoorde ik van de week ook al! Dacht nog 'zal Jaap best vet vinden'..quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:41 schreef Kinga het volgende:
Jaap komt voor in het nieuwe nummer van Brainpower, boks ouwe
dAN MET GELD ZEKER.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:32 schreef rooie3 het volgende:
Hoor nu weer dat Jaap weg is uit de kooi.
We weten dat alle spelers een contract hebben getekend waarin staat dat ze over heel veel dingen niet mogen praten. Dat bleek onder andere wel toen Natasia zei dat ze een boek wilde schrijven over hoe het er echt aan toe ging in de kooi. Gastspelers (maar ook personeel en medewerkers) zullen ongetwijfeld iets vergelijkbaars hebben ondertekend, want zij krijgen ook het nodige mee van wat er daar zoal gebeurt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
LL liegt lekker met de FEBO mee, wat kan hij anders? Hij is alleen dat hok ingekomen om zichzelf te promoten, zoveel is wel duidelijk.
Ja behoorlijkquote:
zeker heid krijgen we morgeavondquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geloof niks meer,maar las het op now live.
Zo heet die presentator toch.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
Joris komt vanavond op NL Radio...
Lievquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:35 schreef mazaru het volgende:
Mijn skatteboutje![]()
En deze stoere man is bij me aan komen lopen, en beschouwd zichzelf als geadopteerd.
Wat die ook eigenlijk wel is, alleen hij kan niet in de kamer bij mijn andere kat, want ze haten elkaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |