Met als therapeutisch hoogtepunt ons eigen Paint topic: Paint hier...!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk dat we beginnen met het nieuws door te nemen onder het genot van een kopje koffie en een plakje kruidkoek. Daarna is het aardig om een creatief uurtje in te plannen. Dichten, rijmen, het oudhollands,' verneuk hier een spreekwoord',' spelletje en raad het plaatje.
Wie is Simon nou weer?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
en laten we elkander vermaken.
Die discussie Huub vs Brian is al zo oud als de tiet van Palma. Jullie overtuigen elkaar toch niet dus let it die, Simon.
En dat is trouwens theoretisch onmogelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
en laten we elkander vermaken.
Die discussie Huub vs Brian is al zo oud als de tiet van Palma. Jullie overtuigen elkaar toch niet dus let it die, Simon.
De tiet van Amanda dan?? Die is relatief nieuw.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat is trouwens theoretisch onmogelijk.
De tiet van Palma was al geboren lang voor Huub en Brian er uit werden gepoept
Geweldigste filmpje ooitquote:
Dat zou theoretisch wel kunnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
[..]
De tiet van Amanda dan?? Die is relatief nieuw.
Onder opties het vinkje "stop waves on screen" aanvinken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:06 schreef avonne het volgende:
kan iemand helpen?
Als ik scroll dan "golft" het beeld. Ik word er gek van.
Vast een of andere instelling die aangepast kan worden, maar...HÓÉ dan?
Ik heb toch nog een hele lap kunnen slepen uit jullie vorige COS. Wat een onvermoede creativiteit leggen wij ten dag zonder die streamsquote:
Typisch Brian om nadat duidelijk is geworden dat zijn Russische hulpjes willen vertrekken zegt jullie gaan naar huis, oke en loopt fluitend naar beneden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:07 schreef Scandalous het volgende:
De russen moeten weg!
oh ja en die hond, datjes... DATJES NIET DOEEEN!
neem je me in de maling?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Onder opties het vinkje "stop waves on screen" aanvinken.
Naar aanleiding waarvan was dat? En meteen ook de streamlock eroverheen. Echt hè?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:16 schreef Lady-night het volgende:
Loco Brrrr
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=33990&sess=664
Ah joh, dat komt alleen maar omdat ik de vorige COS net had zitten bijlezenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Die van Disana is toch een stuk beter dan die van mij
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
neem je me in de maling?![]()
waar vind ik die opties?
Good girl!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef Desii het volgende:
Ga nou voor de juf ga nu een tekening voor je maken in paint....... les 1 toch?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, dat komt alleen maar omdat ik de vorige COS net had zitten bijlezen![]()
Zou je hier ook beestjes mogen posten, denk je?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:18 schreef avonne het volgende:
[..]
neem je me in de maling?![]()
waar vind ik die opties?
Jij krijgt binnenkort een rijmpjes-herkansing. Let maar op.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Die van Disana is toch een stuk beter dan die van mij
Amanda wil dus dat Claire of Jaap wint, want ze vindt dat iemand die zich bijzonder slecht gedragen heeft het niet verdient de kooi te winnen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef Reza-impreza het volgende:
In de Metro van vandaag:
[ afbeelding ]
Wil jij mijn nieuwe poesje zien?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, dat komt alleen maar omdat ik de vorige COS net had zitten bijlezen![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het niet meer weten, sorry. Zie je ook hoe hij schokt, vlak na de SL......engerd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef Copycat het volgende:
Naar aanleiding waarvan was dat? En meteen ook de streamlock eroverheen. Echt hè?
Ja...quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk noekje! Is dit een Britje?
Aaaaaah, wat een lieffie zeg.quote:
Ik weet het niet meer, was in augustus, wat er in zo'n SL dan gebeurde mogen we naar raden...quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naar aanleiding waarvan was dat? En meteen ook de streamlock eroverheen. Echt hè?
Wow! Die zou eigenlijk workshops zelfbeheersing moeten geven!quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:16 schreef Lady-night het volgende:
Loco Brrrr
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=33990&sess=664
* mootie heeft niks op laptopquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi beestje hoor![]()
Ik zal die lelijkerds van mij eens opsnorren.
ooooh heb je ook een Britjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |