gevonden, maar dat helpt niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het eerder aan je monitor ligt.
Probeer eens of je degauss kunt vinden
En weer Huub huub huub.Die andere drie blijven weer netjes.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef Reza-impreza het volgende:
In de Metro van vandaag:
[ afbeelding ]
edit: het is opgelost. Er draaide nog een ander programmaatje dat het blijkbaar veroorzaaktequote:Op woensdag 14 mei 2008 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
gevonden, maar dat helpt niet.
Weet iemand een andere term voor "schermsnelheid" of zo? Misschien ligt het daar aan.![]()
het draait voor mijn ogen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En weer Huub huub huub.Die andere drie blijven weer netjes.
amanda zegt precies hetzelfde als brajen hebben alles doorgesproken hoe en wat ze zouden zeggen niks spontaans aan.quote:
Oh gelukkig. Ik zat ook al te zoeken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:38 schreef avonne het volgende:
[..]
edit: het is opgelost. Er draaide nog een ander programmaatje dat het blijkbaar veroorzaakte
Zo, wat kijkt die linker link zeg.quote:
Iemand die weet hoe dat laatste nummer heet, en de artiest?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:16 schreef Lady-night het volgende:
Loco Brrrr
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=33990&sess=664
Ach, in feite is het een mietje. Niet zoals Ricardo, meer zoals Eric: scherp maar knuffelig. Als je de komkommer en de champignons niet laat rondslingeren, is er helemaal niets aan de handquote:
Een kater die gek is op komkommer en champignons, het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Disana het volgende:
Ach, in feite is het een mietje. Niet zoals Ricardo, meer zoals Eric: scherp maar knuffelig. Als je de komkommer en de champignons niet laat rondslingeren, is er helemaal niets aan de hand
Sorry maar ik zie geen slideshow. Ik heb alleen maar vier geblokte streams zonder geluid.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een kater die gek is op komkommer en champignons, het moet niet gekker worden.![]()
Vergeten we niet af en toe de slideshow van HiDiHo te bekijken anders heeft hij al dat werk voor niks gedaan.
Streams HiDiHo.
Ik zie alleen maar 4 zwarte schermenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie geen slideshow. Ik heb alleen maar vier geblokte streams zonder geluid.
Wat vreemd, hij heeft die slideshow er vanochtend opgezet. Ik zie allemaal oude en nieuwe caps.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
Sorry maar ik zie geen slideshow. Ik heb alleen maar vier geblokte streams zonder geluid.
ik ook niet meer! Enne ik ga lekker de zon in! Latersquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is... in elk geval heb ik de streams niet aan staan.
Same here.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef petraa het volgende:
ik ook niet meer! Enne ik ga lekker de zon in! Laters![]()
Moet je de reactie's lezen, kan je lachenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef BarryK het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)bijna_ten_einde.html
Dat was zo ongeveer het eerste wat Huub aan hen vroeg, wat hij aan bijna iedereen vroeg die daar binnenkwam. Die maffe Russen gaven enkel een antwoord....quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was zo ongeveer het eerste dat die twee zeiden toen ze binnen kwamen. "Wij zijn fan van B en A"
Heeft Jaap bruggen gebouwd dan? Ik heb alleen noodbruggetjes gezien die Jaap voor zichzelf bouwde, al naar gelang welk stelletje voor hem op dat moment het beste uitkwam.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer het eerste wat Huub aan hen vroeg, wat hij aan bijna iedereen vroeg die daar binnenkwam. Die maffe Russen gaven enkel een antwoord....
Het is een beetje Huub z'n stijl, als je niet voor mij bent, dan ben je tegen mij. Huub is niet iemand, die zoals Jaap, bruggen bouwt, de overeenkomsten zoekt. Hij is iemand die het verschil benadrukt, uitdiept om zo een discussie te kunnen aangaan.
Jaap is ook geen bruggenbouwer..........Jaap ging zelden de mondelinge confrontatie aan, logisch want dat is zeker niet z'n sterkste kant.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer het eerste wat Huub aan hen vroeg, wat hij aan bijna iedereen vroeg die daar binnenkwam. Die maffe Russen gaven enkel een antwoord....
Het is een beetje Huub z'n stijl, als je niet voor mij bent, dan ben je tegen mij. Huub is niet iemand, die zoals Jaap, bruggen bouwt, de overeenkomsten zoekt. Hij is iemand die het verschil benadrukt, uitdiept om zo een discussie te kunnen aangaan.
Als je noodbruggetjes hebt gezien dan heeft hij dus bruggetjes gebouwd......Als je nooit gezien hebt dat hij in staat bleek te zijn om de gemoederen wat te bedaren door er tussen te gaan staan, teksten ter relativering aan te bieden, zo af en toe heen en weer liep tussen personen, dan heb ik heel andere streams gekeken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heeft Jaap bruggen gebouwd dan? Ik heb alleen noodbruggetjes gezien die Jaap voor zichzelf bouwde, al naar gelang welk stelletje voor hem op dat moment het beste uitkwam.
Heel liefquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik voel me nog steeds genaaid![]()
Maar in het kader van "Plaats uw poes" is dit mijn Edison
[ afbeelding ]
Jaap ging de discussie maar zelden aan, als hij onder vuur lag, dat is een juiste constatering. Maar bij conflicten, rumoer, ellende tussen derden deed hij dat daarentegen wel heel regelmatig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap is ook geen bruggenbouwer..........Jaap ging zelden de mondelinge confrontatie aan, logisch want dat is zeker niet z'n sterkste kant.
Huub is verbaal wel sterk, zeker als het een serieus iets is...... denk dat je met bruggen bouwen in DGK niet erg ver komt...... wel sociaal wenselijk natuurlijk; maar weinig t.v.
Ik vind ze prachtig hoor, ze hebben alleen niet zo'n 'ahhh cute' factor.quote:
Misschien het volgende:quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:06 schreef avonne het volgende:
kan iemand helpen?
Als ik scroll dan "golft" het beeld. Ik word er gek van.
Vast een of andere instelling die aangepast kan worden, maar...HÓÉ dan?
Je hebt wel gelijk... al zijn de dierenartsen van ons nou juist weer dol op deze beestjes.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind ze prachtig hoor, ze hebben alleen niet zo'n 'ahhh cute' factor.
Ik heb zelf altijd siamezen gehad en nu heb ik nog een huis tuin en keukenkat en een siamese kater, maar onze siamees heeft ook geen cute factor, maar is wel het liefste.
Jij hebt ook mooie poezen hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel lief![]()
Niemand vindt die van mij mooi...
Wellus, ik vind die krullies coolquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel lief![]()
Niemand vindt die van mij mooi...
Ik vind ze wel tof hoor! Ik heb ook een kat (bij mijn ouders dan), maar die is onaaibaar/onaanraakbaar (zelfs onaanwijsbaar), laat staan dat je dus een foto van haar kan nemen. Wel heb ik een olijke hond, Mack. Loopt als een blij paard en luistert (na 1000x zeggen) sinds kort ook naar de naam 'pony'.quote:
Iemand die totaal geen eigen initiatieven toont zie ik niet snel in een managementsfunctie.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is echter geen type die aan een dood paard gaat zitten trekken. Daarvoor is hij veel te praktisch ingesteld. Hij is in mijn ogen een echte HRM man!
Mee eens! Dan kun je niet altijd de kool en de geit sparen en moet je ondernemend zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Iemand die totaal geen eigen initiatieven toont zie ik niet snel in een managementsfunctie.
Dat zijn lieve en eigenwijze hondenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof hoor! Ik heb ook een kat (bij mijn ouders dan), maar die is onaaibaar/onaanraakbaar (zelfs onaanwijsbaar), laat staan dat je dus een foto van haar kan nemen. Wel heb ik een olijke hond, Mack. Loopt als een blij paard en luistert (na 1000x zeggen) sinds kort ook naar de naam 'pony'.
[ afbeelding ]
Beagles zijn bijna net zo tof als Airdalesquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:42 schreef Dementor het volgende:
Dat zijn lieve en eigenwijze honden![]()
Ik heb eenBeagle
Jaap toont genoeg iniatieven...... ben ik totaal niet met je eensquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Iemand die totaal geen eigen initiatieven toont zie ik niet snel in een managementsfunctie.
Iemand die geen initiatieven toont....quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat een zacht en vriendelijk koppie. Is zijn blaas nu weer helemaal goed?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:35 schreef AnTjUh het volgende:
poessie
[ link | afbeelding ]
en een leuk verhaaltje erbij om de tijd te doden......
http://members.lycos.nl/roodjuh/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |