gevonden, maar dat helpt niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik denk het eerder aan je monitor ligt.
Probeer eens of je degauss kunt vinden
En weer Huub huub huub.Die andere drie blijven weer netjes.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:17 schreef Reza-impreza het volgende:
In de Metro van vandaag:
[ afbeelding ]
edit: het is opgelost. Er draaide nog een ander programmaatje dat het blijkbaar veroorzaaktequote:Op woensdag 14 mei 2008 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
gevonden, maar dat helpt niet.
Weet iemand een andere term voor "schermsnelheid" of zo? Misschien ligt het daar aan.![]()
het draait voor mijn ogen
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En weer Huub huub huub.Die andere drie blijven weer netjes.
amanda zegt precies hetzelfde als brajen hebben alles doorgesproken hoe en wat ze zouden zeggen niks spontaans aan.quote:
Oh gelukkig. Ik zat ook al te zoeken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:38 schreef avonne het volgende:
[..]
edit: het is opgelost. Er draaide nog een ander programmaatje dat het blijkbaar veroorzaakte
Zo, wat kijkt die linker link zeg.quote:
Iemand die weet hoe dat laatste nummer heet, en de artiest?quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:16 schreef Lady-night het volgende:
Loco Brrrr
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=33990&sess=664
Ach, in feite is het een mietje. Niet zoals Ricardo, meer zoals Eric: scherp maar knuffelig. Als je de komkommer en de champignons niet laat rondslingeren, is er helemaal niets aan de handquote:
Een kater die gek is op komkommer en champignons, het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef Disana het volgende:
Ach, in feite is het een mietje. Niet zoals Ricardo, meer zoals Eric: scherp maar knuffelig. Als je de komkommer en de champignons niet laat rondslingeren, is er helemaal niets aan de hand
Sorry maar ik zie geen slideshow. Ik heb alleen maar vier geblokte streams zonder geluid.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een kater die gek is op komkommer en champignons, het moet niet gekker worden.![]()
Vergeten we niet af en toe de slideshow van HiDiHo te bekijken anders heeft hij al dat werk voor niks gedaan.
Streams HiDiHo.
Ik zie alleen maar 4 zwarte schermenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry maar ik zie geen slideshow. Ik heb alleen maar vier geblokte streams zonder geluid.
Wat vreemd, hij heeft die slideshow er vanochtend opgezet. Ik zie allemaal oude en nieuwe caps.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
Sorry maar ik zie geen slideshow. Ik heb alleen maar vier geblokte streams zonder geluid.
ik ook niet meer! Enne ik ga lekker de zon in! Latersquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is... in elk geval heb ik de streams niet aan staan.
Same here.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef petraa het volgende:
ik ook niet meer! Enne ik ga lekker de zon in! Laters![]()
Moet je de reactie's lezen, kan je lachenquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:59 schreef BarryK het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)bijna_ten_einde.html
Dat was zo ongeveer het eerste wat Huub aan hen vroeg, wat hij aan bijna iedereen vroeg die daar binnenkwam. Die maffe Russen gaven enkel een antwoord....quote:Op woensdag 14 mei 2008 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was zo ongeveer het eerste dat die twee zeiden toen ze binnen kwamen. "Wij zijn fan van B en A"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |