jawel, het was vlak nadat Lieke de klap in de paardebak heeft gehad en Huub afgevoerd was omdat hij Amanda zou hebben getrapt (avond dat Nathanael er was en Huub onder de drugs leek, dat Amanda en Nadia na een telefoontje naar buiten renden)quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit gesprek on stream geweest....ik heb dit n.l. nog nooit gezien.
Ach gossie, wat een schatjes. Misschien iets voor Brian en Amanda.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:19 schreef blomst het volgende:
wat anders dan honden:
[ afbeelding ]
gratis af te halen.
Ik begrijp waar het gesprek over gaat maar ik heb het dit filmpje nooit eerder gezien, vandaar mijn vraag. Leuk gescript gesprek toch?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef avonne het volgende:
jawel, het was vlak nadat Lieke de klap in de paardebak heeft gehad en Huub afgevoerd was omdat hij Amanda zou hebben getrapt (avond dat Nathanael er was en Huub onder de drugs leek, dat Amanda en Nadia na een telefoontje naar buiten renden)
Lieke was erg ontdaan, en Huub ging vervolgens dit verhaaltje tegen Brian h ouden
Vlak hierna gaat Huub naar Lieke en zegt ie dat ze zich niet zo moet aanstellen en dat ze geen klacht moet indienen.
Ik ben dus bang voor herders. Als kind erdoor gebeten.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:26 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we toch bezig zijn met beesten. Dit is mijn puppy van 6 maanden
Ik denk dat ze niemand anders konden krijgen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon raar. Ooit moet iemand ergens gezegd hebben dat Maasland geweldig is, en sindsdien blijft iedereen het maar denken. En Maasland zelf gedraagt zich ernaar, niet geheel ongelijk Amanda.
Huub zag de bui vermoedelijk al hangen. Lieke een klacht, daarna Amanda een klacht, probleem voor hem. Volgens mij zijn die klachten toen wel gekomen en heeft met besloten tot het plaatsen van extra camera's....Men had niets gezien.....quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Vlak hierna gaat Huub naar Lieke en zegt ie dat ze zich niet zo moet aanstellen en dat ze geen klacht moet indienen.
wij zijn bezig met ons reintegratie-en afkick procesquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:33 schreef avonne het volgende:
ehm, is het subforum DGk ook gesloten en zitten we nu in Flora en Fauna?
Ja, typisch he? Sommige mensen denken heel wat over zichzelf, en wanen zich de beste en de slimste, maar heel vaak zijn zij de énigen die dat denken. De meeste mensen hebben een hekel aan die arrogante (op niets gebaseerde) houding.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon raar. Ooit moet iemand ergens gezegd hebben dat Maasland geweldig is, en sindsdien blijft iedereen het maar denken. En Maasland zelf gedraagt zich ernaar, niet geheel ongelijk Amanda.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mikey, de dwergteckel.![]()
Mag ik even opscheppen. Dit is Doortje van 18 weken.
Net als Mikey is zij een dwergteckel. We zijn volop in training.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan amanda straks boos zeker, omdat de haren niet lang genoeg zijn voor op haar hoofd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach gossie, wat een schatjes. Misschien iets voor Brian en Amanda.
die extra uitzending met razende reporters van nowlive voor de poort?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:46 schreef mootie het volgende:
Er is weer kooiradio trouwens.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, typisch he? Sommige mensen denken heel wat over zichzelf, en wanen zich de beste en de slimste, maar heel vaak zijn zij de énigen die dat denken. De meeste mensen hebben een hekel aan die arrogante (op niets gebaseerde) houding.
Bridget Maasland heb ik het over
Het is Honeybunny...quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:30 schreef RSie het volgende:
[..]
Hehe,.. dan was mijn voor de gein geplaatste nonsens post van gisteravond blijkbaar toch de waarheid (leek mij overigens al de meest logische oplossing).
hoeft Happeybunny zich ook niet te schamen dat mijn post aannemelijk klonk!
Ik kan niet meer helder denken, wat een domme suggestie. Zullen wel afkickverschijnselen zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:45 schreef blomst het volgende:
En dan amanda straks boos zeker, omdat de haren niet lang genoeg zijn voor op haar hoofd.
En brian die de geslachtsdelen zal willen bevoelen.
Deze girl on girl is niet on stream geweest, wel? Slet dat het is, die Ellen.quote:‘Waar begin ik aan’, dacht ik wel eens”, vertelt Ellen over haar eerste stappen in De Gouden Kooi. “Na ongeveer vier maanden ben ik ook begonnen met lesgeven en daardoor kwam ik veel meer in contact met de mensen in de Villa. Als ik zo terugkijk, heb ik Sylvia toch wel het meeste gehad al die tijd.”
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:16 schreef Lady-night het volgende:
Brian heeft Lieke dus geslagen, er komt een brief dat er geen beelden van zijn...en Lieke is boos..loopt ongevraagd naar achteren..en het treiteren gaat door
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=38788&sess=664
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=38810&sess=664
En opnieuw zijn we stoer
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=38827&sess=664
Ze is het.quote:
Ja, maar dat was een spontaan foutje. Vanuit zijn blijheid om het een of ander stak hij zo zijn tong in haar mond.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Scandalous het volgende:
Brian heeft bv Nadia gezoend? ik kan er alleen geen filmpje van vinden
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een spontaan foutje. Vanuit zijn blijheid om het een of ander stak hij zo zijn tong in haar mond.
I kid you not.
ze krijgen al het advies om niet te gaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
die extra uitzending met razende reporters van nowlive voor de poort?
Stille wateren hebben diepe gronden, ik vertrouw Ellen voor geen meter meer.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:53 schreef Copycat het volgende:
Deze girl on girl is niet on stream geweest, wel? Slet dat het is, die Ellen.
Ik meen na de paardenbak....toen zij |Lieke geslagen zijn en er kwam geen sanctie, later nog een ruzie tussen Amanda en Huub, Huub moest toen, althans ze leek het, excuses aanbieden...quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit gesprek on stream geweest....ik heb dit n.l. nog nooit gezien.
Opvallend veel anti Huperts aan de telefoon, mooi voor het evenwicht.quote:
Van wie?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:00 schreef blomst het volgende:
ze krijgen al het advies om niet te gaan.
Mensen nogmaals!! Sly heeft het verzoek per radiouitzending gedaan niet naar de gouden kooi te gaan. dit in verband met onrustigheden aldaar.quote:
Sly is echt de Grote Roerganger hè?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
Mensen nogmaals!! Sly heeft het verzoek per radiouitzending gedaan niet naar de gouden kooi te gaan. dit in verband met onrustigheden aldaar.
laten we met zijn alle thuis blijven en de naam van now live groot houden!!!
Serieus? Gaan mensen er écht heen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Mensen nogmaals!! Sly heeft het verzoek per radiouitzending gedaan niet naar de gouden kooi te gaan. dit in verband met onrustigheden aldaar.
Ik ben al onderweg!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Onrustigheidstoker!quote:
Ik ga mee! Fuck Sly!quote:
Ramptoerist , als je Doortje maar thuislaat.quote:
Aaaaah, ook een scheetje.quote:
Wat is Jaap (relatief) dun op die filmpjes!quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Scandalous het volgende:
[..].. Dit is allemaal nieuw voor mij... Er zijn daar echt dingen gebeurd die ik helemaal niet mee heb gekregen. Brian heeft bv Nadia gezoend? ik kan er alleen geen filmpje van vinden
Wat is dat voor hondje? Zo'n lekker klein droppiequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:14 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
Zal mijn zoon leuk vinden.. dat ik deze post
Doortje gaat mee als mijn beschermer, die neemt ze allemaal te grazen indien nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ramptoerist , als je Doortje maar thuislaat.![]()
Oh, een silver tabby!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:04 schreef Scandalous het volgende:
Oh en mijn poesje Moshi moet hier ook gepost worden
[ afbeelding ]
Dotje!quote:
Dat is mijn zoon van 17.. of bedoel je die andere? Dat is een langhaar chihuahuaquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is dat voor hondje? Zo'n lekker klein droppie
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:16 schreef noekje het volgende:
Oh, een silver tabby!!Heeft die groene ogen?
[..]
nee, dit is de COS.. alleen commentaren op streams graag!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Vraagje aan de mods: Mogen we hier reageren op de het radiogebeuren van NL?
Dan is dit meer iets voor jou. Ze heeft nog maar 2 tandenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben dus bang voor herders. Als kind erdoor gebeten.
Ga je gang, de cos is all yours en van iedereen. Donderdagavond doen we wel weer braaf en ontopic!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
vast wel, het mag ook over huisdieren gaanquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Nee!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
You're the best.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
Ga je gang, de cos is all yours en van iedereen. Donderdagavond doen we wel weer braaf en ontopic!
Hij zegt dat ie pro Huub is? Wat zegt ie dan over zijn goede rapmaat Brian?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:23 schreef beequeen het volgende:
Raar gesprek met LL. Hij is pro Huub maar moest volgens mij van de FEBO optrekken met Brian. Dat proef ik uit het gesprek.
Heb ik, maar je moet wel ingelogd zijn bij NL.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:22 schreef trettie het volgende:
heeft iemand een linkje voor dat radio programma
Het is meer wat hij niet zegt over Brian, maar zich wel positief uitlaat over Huub.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
Hij zegt dat ie pro Huub is? Wat zegt ie dan over zijn goede rapmaat Brian?
Kikkert.quote:
LL zegt ook dat niets gescript isquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
You're the best.
Raar gesprek met LL. Hij is pro Huub maar moest volgens mij van de FEBO optrekken met Brian. Dat proef ik uit het gesprek.
LL liegt lekker met de FEBO mee, wat kan hij anders? Hij is alleen dat hok ingekomen om zichzelf te promoten, zoveel is wel duidelijk. Neprapper, net als Brian, met zijn zogenaamde poverty achtergrond. De ouders van LL zijn welgesteld, hij heeft zefl een fout gemaakt door drugs te gaan smokkelen. Misschien verveelde hij zich......verwend dus.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:28 schreef Spaarne het volgende:
LL zegt ook dat niets gescript is![]()
Waarom speelt LL info door, vraagt de radio-meneer.
Luc ontkent nu dat hij info heeft doorgespeeld. Niet naar Huub en niet naar Brian. Kwestie van respect, man.
Nou, lekkere verbinding.
Ja! Hoorde ik van de week ook al! Dacht nog 'zal Jaap best vet vinden'..quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:41 schreef Kinga het volgende:
Jaap komt voor in het nieuwe nummer van Brainpower, boks ouwe
dAN MET GELD ZEKER.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:32 schreef rooie3 het volgende:
Hoor nu weer dat Jaap weg is uit de kooi.
We weten dat alle spelers een contract hebben getekend waarin staat dat ze over heel veel dingen niet mogen praten. Dat bleek onder andere wel toen Natasia zei dat ze een boek wilde schrijven over hoe het er echt aan toe ging in de kooi. Gastspelers (maar ook personeel en medewerkers) zullen ongetwijfeld iets vergelijkbaars hebben ondertekend, want zij krijgen ook het nodige mee van wat er daar zoal gebeurt.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
LL liegt lekker met de FEBO mee, wat kan hij anders? Hij is alleen dat hok ingekomen om zichzelf te promoten, zoveel is wel duidelijk.
Ja behoorlijkquote:
zeker heid krijgen we morgeavondquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geloof niks meer,maar las het op now live.
Zo heet die presentator toch.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:41 schreef akveor het volgende:
Joris komt vanavond op NL Radio...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |