Wat is dat voor hondje? Zo'n lekker klein droppiequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:14 schreef Carlaa het volgende:
[ afbeelding ]
Zal mijn zoon leuk vinden.. dat ik deze post
Doortje gaat mee als mijn beschermer, die neemt ze allemaal te grazen indien nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ramptoerist , als je Doortje maar thuislaat.![]()
Oh, een silver tabby!!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:04 schreef Scandalous het volgende:
Oh en mijn poesje Moshi moet hier ook gepost worden
[ afbeelding ]
Dotje!quote:
Dat is mijn zoon van 17.. of bedoel je die andere? Dat is een langhaar chihuahuaquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is dat voor hondje? Zo'n lekker klein droppie
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:16 schreef noekje het volgende:
Oh, een silver tabby!!Heeft die groene ogen?
[..]
nee, dit is de COS.. alleen commentaren op streams graag!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Vraagje aan de mods: Mogen we hier reageren op de het radiogebeuren van NL?
Dan is dit meer iets voor jou. Ze heeft nog maar 2 tandenquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben dus bang voor herders. Als kind erdoor gebeten.
Ga je gang, de cos is all yours en van iedereen. Donderdagavond doen we wel weer braaf en ontopic!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
vast wel, het mag ook over huisdieren gaanquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Nee!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
You're the best.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
Ga je gang, de cos is all yours en van iedereen. Donderdagavond doen we wel weer braaf en ontopic!
Hij zegt dat ie pro Huub is? Wat zegt ie dan over zijn goede rapmaat Brian?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:23 schreef beequeen het volgende:
Raar gesprek met LL. Hij is pro Huub maar moest volgens mij van de FEBO optrekken met Brian. Dat proef ik uit het gesprek.
Heb ik, maar je moet wel ingelogd zijn bij NL.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:22 schreef trettie het volgende:
heeft iemand een linkje voor dat radio programma
Het is meer wat hij niet zegt over Brian, maar zich wel positief uitlaat over Huub.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
Hij zegt dat ie pro Huub is? Wat zegt ie dan over zijn goede rapmaat Brian?
Kikkert.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |